sunnuntai 23. syyskuuta 2012

Miksi sitä sairasta osapuolta on aina niin ikävä..?

Mua ahdisti tehdä tätä postausta ja ahdistaa edelleenkin.
Tuntuu kauhealta kun sairaalla päällä ajattelee, kuinka paljon aluksi näki töitä ja heitti kaiken "tämän" hukkaan..

Mutta minähän voin jo paremmin?
Miksi helvetissä kaipaisin siis tätä?
Kuollutta, ilotonta ja surullista elämää.
Silti musta tuntuu että mikään ei oo muuttunut,
ei ajatukset eikä olokaan,
vain paino.. 
se tässä pahalta tuntuukin.



 Mä olin onneton, mutta niin mä oon nykyäänkin.
Vaikka paljon oon tän taipaleen välillä oppinut.


Älkää upotko tähän suohon, koska loppujen lopuksi tää ei anna mitään muuta kuin tuhottomia ahdistuskohtauksia ja satoja pettymyksiä.

5 kommenttia:

  1. Oliks nää vanhoja kuvia anoreksia ajoilta?
    Voimia ssecret. <3

    VastaaPoista
  2. mullakin on liian ikävä sitä sairasta minääni tai sanoisinko sairaampaa. Joka kerta kun katson peiliin haluaisin nähdä sen joka oli paljon laihempi - mutta se oli myös se yksinäisempi ja onnettomampi, se joka ei käynyt lenkillä mielellään, se joka ei päättänyt mistään vaan joku toinen päätti kaiken puolestaan; syömiset, liikunnat ja nukkumiset. En itsekkään ymmärrä, miksi minulla on sitä ikävä. Voimia<3

    VastaaPoista
  3. Voi sinua, tiiän niin ton tunteen. Ittellä meni kans hetken aikaa paremmin, mut silti tuntuu ihanan turvalliselta palata takasin siihen sairaaseen maailmaan. Pystyy vaan hallitsemaan kaikkea kaaosta niin paljon helpommin. Tai ainakin tuntuu siltä hetken ennenkuin romahtaa kunnolla. Voimia, kyllä sä selviit!<3

    VastaaPoista
  4. voi ihana secret, oon lukenu sun blogia nyt varmaan vuoden verran. sä olet kaunis ja toivon todella että sä paranisit <3 löysin tänään tälläsen kappaleen ja tuli heti mieleen että nyt täytyy ensimmäistä kertaa uskaltaa kommentoida sun blogiin ja linkittää tää kappale sulle :) tää piristää omaa päivää ainaki paljon.

    http://www.youtube.com/watch?v=lQSQar9y8b4&feature=related

    toivottavasti joskus pystyisit onnellisena ja parantuneena kuunteleen tätä kappaletta <3

    VastaaPoista
  5. Ite oon kans taistellu samanlaisten juttujen kanssa... En tajuu miten kaikesta tollasesta paskasta on oikeesti niin vaikee päästää irti! Mut voimia sulle<3 Uskon että oot oikeella tiellä :)

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)