maanantai 17. syyskuuta 2012

Kun ahdistus kasvaa liian suureksi

Pitkään aikaan mä en ole edes halunnut/kehdannut purkaa tänne tätä. Mutta nyt mun pää räjähtää, tunne on vaan niin älyttömän ikävä ja suuri. Ja voitte vaan arvata kyseessä on PAINO. Kyllä niinkin "viaton" asia sai mut taas huonolle polulle. Koko syömis touhu tuntuu tajuttoman pahalta. 

Ikinä mikään ei ole oikein tai hyvin. 
Mua pelottaa taas et mihin tää johtaa.
Kun psyyke ei vaan kestä tän hetkistä tilaa ja painoa jalkojeni alla.

Tuntuu pahalta....
 Mutta silti mulla valmiiksi harjoiteltuna tämä ilme.. tai se on vain muurautunut kasvoihini.

6 kommenttia:

  1. Tarviisit varmaan lisää apua lääkäreiltä syömishäiriöösi vaikka oletkin kai normaalipainoinen.?
    Uskalla pyytää apua pieni! <3
    Paljon voimia, sinä kyllä selätät ahdistuksesi !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin en tiedä tarvitsenko mitään apua... :( äh hirvee sekamelska päässä ! juu reilusti normipainonen oon...

      Poista
  2. http://www.avatv.fi/kauneusjahyvinvointi/artikkeli.shtml/40-vinkkia-nain-saavutat-hyvan-elaman/2012/09/1398023 <3

    VastaaPoista
  3. Mun mielestä voisit ihan hyvin kirjottaa tänne aina kun sulla on paha olla, ei vaan silloin kun tuntuu, että olo on sietämätön! Itseä ainakin auttaa, kun saa sekavatkin ajatukset tekstiksi! Olet tosi nätti, voimia sulle! :)

    VastaaPoista
  4. Vähän typerästi sanottu tuo 'vaikka oletkin normaalipainoinen'. Eihän se avuntarve todellakaan siitä ole kiinni! Luulisin myös että sinun pitää tehdä vielä paljon töitä että pääset sh:stä kokonaan (vaikkei siitä koskaan kokonaan parannukaan..). Mutta muista, että olet todella kaunis ja oikeasti hoikka. Sun ei tarvii olla LAIHA. Olet ihana noin <3

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)