tiistai 21. elokuuta 2012

Syksyn projektista

Tähän alkuun vähän eilistä lärviä. 
 Tuli jotenki niin pirtee olo ku vihdoin jaksaa meikkaa kun yli kaks päivää ilman meikkiä hillunu :-)
 (joku täällä tykkäs näistä mun ilmeistä :-DD )


Ja nyt päästään mun seuraavaan syksyn projektiin...



 Maha jota tavoittelen..

Mitä tämä vaatii?
- Kovaa treeniä
- Salilla n. 3krt viikossa
- Terveellistä ruokaa, hedelmiä ja kasviksia
- Proteiinia tietysti (olen nykyään todella huono syömään proteiini pitoista ruokaa)
 - Sinnikkyyttä ja malttia


Onko jollain neuvoja pienistä annoksista mm. välipala. Joka sisältäisi paljon proteiinia?

Ja tästä tilanteesta lähdetään liikkeelle:
 :(

13 kommenttia:

  1. yks ruoka (tai no, ruoka ja ruoka) mis on paljon proteiinii on raejuusto!!

    VastaaPoista
  2. Rahka on hyvä ja proteiinipitoinen välipala! Ostat vain vähärasvaista maustamatonta rahkaa ja heität joukkoon lempi marjojasi tai hedelmiä :) jos marjoista ei tule tarpeeksi makeutta niin joukkoon voi lisätä vielä hiukan makeutusjauhetta joukkoon.

    VastaaPoista
  3. skyr-rahkassa ei oo ollenkaan rasvaa (tai ainaki tosi vähän..) ja paljon proteiinia, saattaa aluksi maistua vähän happamalta mutta tosi hyvää kun tottuu ja vähäkalorista+terveellistä. näitä islannin ihmeitä :)

    VastaaPoista
  4. tsemppii, sä kyllä vielä onnistut projekstissasi!
    Hmmhhh..tonnikalasalaatti?
    Kananmuna? :D
    Noita ruokaehotuksia...^^

    VastaaPoista
  5. Olet kaunis ♥ älä oo liian ankara itelles! Voimia!

    VastaaPoista
  6. Mie tykkään noista sinun ilmeistäsi. :)

    Proteiinipitoisia ruokia ovat mm. rahka, raejuusto, proteiinipatukat, pähkinät, kanan rintafilée.

    PS. Sinullahan näyttäisi jo olevan litteä vatsa!

    VastaaPoista
  7. !! Älä tee itestäs tikkua. Oot noin paljon kauniimpi.

    VastaaPoista
  8. Samaa mieltä muitten kanssa. Ei siun tarvia laihduttaa, oot jo tuollasena kaunis.

    VastaaPoista
  9. Ei sun, pieni, tarvitsisi oikeasti laihduttaa. Ollenkaan. Ja muista syödä oikeasti. Nyt jos liikut enemmän, sun kehosi tarvitsee reippaasti lisää energiaa. Ihan siihenkin, että se jaksaa polttaa sitä rasvaa ja käyttää aineita kehossas oikein. Eikä se lihas sieltä tuu, ellet syö sitä varten. Muista tehdä tää jooko terveellisesti (: Mä oon tässä vapaaehtoisena jeesaan sua vaikka : p

    VastaaPoista
  10. kokeile jotian maustamatonta rahkaa ja sekota joukkoon pakaste marjpoja nam ;))

    VastaaPoista
  11. Rahka+hedelmää tai marjoja on tosi hyvä, ite käytän maustamatonta rahkaa ettei tuu liian makeeta. Sitten raejuusto on namia, oon joskus vetäny sellasen puolen kilon purkin kerralla... :D Ja kun siihen sekottaa vielä kanaa tai tonnikalaa niin tulee vähän ruokasampi.

    Suosittelen noista sellasia versioita, jotka ei oo täysin rasvattomia. Maistuu paremmalta ja myös pitää nälkää poissa paremmin!

    Ja muista että sun ei varsinaisesti tarvi laihduttaa saadakses litteen mahan vaan treenilläkin onnistuu hyvin.

    VastaaPoista
  12. Muista ennen salii vetää hiilareita ni jaksat salilla, salin jälkeen sitte protskuu että lihakset kasvaa :) Ite vedän usein kahvin ennen salii boosteriks ni jaksaa oikee kunnolla vetää. ( jos haluut lihaksii ni tee punteilla, kestävyyttä tulee sitte tunneilta enemmän :) 2xvko punteilla, 2xvko ohjattuu liikuntaa) Enemmän protskupitosta safkaa, mut hiilareita sillon ku oot menossa salille ;)tsemppiä!

    VastaaPoista
  13. Tuo tavoitemaha on ihan liian pieni. Minu mielestä sun maha on just ihana tommosena! ♥

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)