keskiviikko 22. elokuuta 2012

Se mikä on tärkeää, vaatii myös yleensä paljon työtä

 Tänään on tullu oltua DKT yksilöterapiassa. Puitiin mun ongelmakäyttäytymistä joka tällä hetkellä on syöminen.. opin taas enemmän käsittelemään omia tunteita ja ahdistusta.
Huomenna on taas ryhmä DKT-kerta. Ootan ihan innolla :-)

Söin tänään ja eilen lämpimäksi ruuaksi kanaa ja raejuustoa. Kiitos siis lukijoille jotka ehdottelivat kaikkia protsku sapuskoja. Niin ja ostin myös Skyr vanilja rahkaa TAJUTTOMAN HYVÄÄ, Huominen aamupala siis :)

Leivottiin Mariannen kanssa älyttömän hyvää mustikkapiirakkaa ja sen kanssa syötiin vanilja jätskiä.

Mun tän päivän ruuissa olis kyllä parannettavaa.
Aamu: Kevyt jätski 220kcl
Iltaruoka: Kana ja raejuusto n. 400kcl?
Iltapala: Mustikkapiirakka ja jätski n. 300kcl
Mindyn karkkeja pölläsin muutaman :-D
Trippi...

Nyt kun pääsisin herkuista eroon, olisin jo piiiitkällä.


Oon nyt jo tällä viikolla käynyt kaks kertaa salilla, ekalla kerralla vedin omatoimiset vatsat ja lihaskunnon. Tänään olin Body Pumpissa ja voin jo nyt kertoa että huomenna en niin helpolla nouse sängystä :-D Yritän nyt siis käydä viikossa 2-4 krt salilla ja katon sit et miten se tuottaa tulosta.

Yläpuolella vielä tavoite kroppaa !


Linkkaisitteko myös minulle lisää luettavaa, tällä kertaa FITNESS BLOGEJA taikka muuten vaan terveellisesti laihduttavien blogeja/Kuntoblogeja joita itse suosittelette :-) !

Saa nähdä eksynkö huomenna salille, koska päivä on aika täyteläinen, aamulla labrat, päivällä/illalla 2½h DKT-ryhmä. Jossain välissä olisi kuitenkin pieni lihaskunto paikoillaan!



 Nää tunteet on vieläkin tuttuja ja pinnassa. 
Mutta mä oon niin onnellinen että mulla on jo elämässä muutakin kuin nämä ajatukset.  

3 kommenttia:

  1. Mäki söin eilen kanaa ja raesjuustoa sekä ananasta;9 omnom<3

    VastaaPoista
  2. Muista että tarviit myös hiilareita, esimerkiksi puuroa , ettei keho mene säästärille...
    Kuulostaa hyviltä nuo liikkumisesi =)
    Vielä haluuun antaa sulle rahkan maustamiseen vinkkejä!
    Marjat on hyviä, ja kaakaojauhe+ makeutusaine ja sitruunanmehu!
    Ja pilkottua omenaa j muita hedelmiä, nomnom :)

    VastaaPoista
  3. http://lindamanuella.blogspot.fi
    http://lotta-i.blogspot.fi
    http://jokarva.blogspot.fi

    noita tykkään itse lukee vaik eivät varsinaisesti laihdutusblogei ookaan :)

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)