lauantai 4. elokuuta 2012

musta tuntuu niin hyvältä et oon päässy kesän makuun :-)















Tiia tuli tänne mun luokse Vaasasta ! Ollaan oltu nettituttuja jo todella kauan.  Enkä ois voinukkaan kuvitella että meillä on ollu näin hemmetin  hauskaa !! Ollaan juotu, juotu ja käyty kirppiksellä ja vuokrattu super hyviä leffoja. Ruokailut on menny vähänn niin ja näin :/ mutta parempaan päin yritetään koko ajan.

Mä oon niin  kiitollinen uudesta lääkkeestä, on auttanu mua todella paljon, seronil ei sopinut yhtään mutta tämä sepram tuntuu tekevän edes jotain. Tänään suuntaamme todennäköisesti baarikärpäseen. Pieneissä maisteissa. Pitäkää muruset hauskaa, oootte aivan ihania!!


JOS ON POSTAUSTATOIVEITA NIIN KERTAKAA ROHKEESTI NAIKKOSET JA MIEHET. 

6 kommenttia:

  1. oon onnellinen sun puolesta muru! kaunis nainen <3

    VastaaPoista
  2. Näytät todella kauniilta! Sinulla on ihanat hiukset ja tuo meikkityyli ja -sävy sopivat sinulle mainiosti. :) Söpö myös tuo kukka sinun hiuksissasi.

    VastaaPoista
  3. toi panna cotta -jäätelö on aika hyvää :D

    VastaaPoista
  4. Ootte kummatkin tajuttoman upeita ♥ voimia, ssecret ! ♥

    VastaaPoista
  5. Ihania kuvia, oot niin söpö! Ja joo oli tullu kirjotusvirhe kiireessä, mut oikee henkilö oli:) Ja sori en tajunnu vastata ku nän noi vasta nyt ku en hirveesti kattele mun kommentteja kun en oikeen tota blogiikaan enää kirjottele..Mut tosiaa oon aamuduunis eli iltapäivisin ja iltasin mulle sopii, ilmottele vaan ku sul olis aikaa niin eiköhän me keksitä jotain!:)

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)