maanantai 27. elokuuta 2012

If you want it bad enought...

Herranjestas, oon niin hurahtanut tämmöseen fitnessthinspoon. 
Enjoy :-)

 






SO PERFECT !!!



Oon aina vihannu mun "isoa peppua" mutta tämmösen kiinteen ja treenatun voisin ottaakkin! En ehkä haaveilekkaan mistään pikku pyllysttä enään :-D
Olin vielä äsken niin sitä mieltä et viime viikon viisi kertaa salilla riitti ja nyt huilaisin ainakin maanantain ja tiistain mutta näitten kuvien jälkeen en tosiaankaan peru sitä Body Pump tuntia.. mä tiedän mitä mä tavottelen, ja noh se ei tule tässä koneella istumisella.






Niin ja kertokaas mitä mieltä olitte tämän tapasesta thinsposta? :-)


Ketä inspas ja kuka lähti urheileen ^^ ?

7 kommenttia:

  1. tossa ekas kuvassa täydellinen kroppa <3

    VastaaPoista
  2. Muistathan, että lihakset tarvii kehittyäkseen myös lepoa :)

    VastaaPoista
  3. oon aina tykänny enemmän fitsposta ku thinsposta, niin mä ainakin tykkäsin näistä kuvista :)

    VastaaPoista
  4. Eipä kyllä pahemmin inspaa, kun kaikilla melkein on silikonit...ja kuvia on photoshopattu ihan törkeästi. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tottahan tuokin... mutta niin on yleensö kaikkia kuvia.. mm yli hoikkien mallien yms :)

      Poista
  5. kiva kuulla että oot alkanu taas urheilee ja oot muutenki ilmeisesti paljo paremmas kunnossa ku viel hetki sitte? ainki näist postauksista saa paljon positiivisemman kuvan ku aikasemmi :)

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)