maanantai 6. elokuuta 2012

Huvipuiston huumaa :-)

 Päädyttiinki Tiian kanssa lintsille tänään, sää oli tajuttoman upea ja meil oli huisin hauskaa ! Tuntuu ihan kamalalta et Tiia hyppää jo huomenna junaan 500 km päähän :( tuntuu varmaan oma kämppä ihan tajuttoman hiljaselta sen jälkeen.. ollaan riehuttu ja riehuttu, syöty. :) Ranskiksiakin vedettii lintsburgerissa.. hampparia en uskoltanut ottaa mutta ylitys tuoki oli. Syötiin 7kpl metrilakuja puokkiin nam :)
 Turha mun on kuitenkaan esittää tän kaiken olevan niin helppoa ja yksinkertaista.. sellasen kuvan oonki varmaan antanut? Helpompi vaan hiljetä niistä pimeistä puolista ja ajatuksista. Mutta ei ne ole kadonneet, haalistuneet kyllä. Mutta joka ikinen ruokailu tuottaa vieläkin mun sisällä suunnatonta sotaa. Mutta mä kasvan vahvemmaksi..... ja isommaksi, se ahdistaa. Enkä mä voi edes kuvailla sitä tunnetta. Selviäähän tästä(kin)?
 Mä rakastan tätä naista

Tuli oltuu vonkaputouksessa... voin kertoo et VIRKISTI... :--DD
 ei ollu varmaan yhtäkään kohtaa josta ei oltais oltu märkiä...


HÖPÖNASSU !!



Lopulta päädyttiin illaks isälleni. Ja näin pitkästä aikaa toista rakasta :)
  
 

5 kommenttia:

  1. tiedän kokemuksesta ettei se ole helppoa vaikka se voikin siltä näyttää, voimia ja haleja <3 tahdon niin nähä, pitää saaha mätsään ne aikataulut :(

    VastaaPoista
  2. oiii, ihana lukea tällasta!! ja hei, sen kuuluukin olla vaikeaa :( ja vittumaista. mutta sä oot vahva nainen, mä tiedän ja uskon että sulla on vielä niitä voimia päästä tän paskan yli!! kuha et vaa luovuta :( mutta nauti nyt elämästä, u only live once!! ;-)

    VastaaPoista
  3. Ai tiesit vai?:'D nojoo kyl facest tunnistaa bloggarit aika helpol..:D

    VastaaPoista
  4. viimeiselle anonyymille; en julkaise kommenttiasi koska en halua loukata sillä ketääön :)

    VastaaPoista
  5. minkä maalainen oot?

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)