sunnuntai 19. elokuuta 2012

Disappointed


Eilinen ilta meni kauheassa ahdistuksen myllerryksessä.
Ja tämän kaiken laukaisi syömiset ja painoni. 
Tukahduttavaa. 

Mutten vain pääse siitä yli.
Rankaisen itseäni. En tiedä onko se nyt oikein vai väärin.

Olen saanut pahanolon haltuun tänään, 
kunnes isäni toteaa olevan hyvä hetki ravistella minua ja hukuttaa itseäni enemmän epävakauteeni.
"Tekisit säkin jotain etkä vaan istuis siinä sohvalla,
suosittelisin sullekkin jotain pitkää lenkkiä"
"tuolla tavallahan sun olo paraneekin.."
Mä peitän mun surulliset kasvot, enkä sano mitään..
Vittu mikä sarkastinen paska.
Miks se tekee näin?
Osittain tiiän sen olevan oikeassa.

Silti mun sisällä kiehuu ja kyyneleet harovat silmäripsiäni.
Mutten anna niille valtaa. 








pienityttö seisoo keskel helvetin liekkei/
uuvuksissa koittaa saada ittensä pois sielt/
koittanu pitkää hymyillä, vaik vaa sattuu/
koittanu seistä vahvan, vaik kaikki kaatuu/
ajauduin kaiken pahuuden keskukseen/
tää kaikki sit johtikin mut masennukseen/
oon voimaton, oon heikko, en jaksa enää/
mikään ei kiinnosta, mikää ei saa hymyilemää/
tää sattuu, eikä valoa näy missää/
oon kahlittu, köydet käsissäni kiristää/
en pysty livistää, oon vankina mun mieles/

5 kommenttia:

  1. laura, koita jaksaa ja olla vahvempi ettet ota kaikkea niin henkilökohtaisesti, isäsi ei varmaankaan meinannu sitä pahoittaakseen mieltäs tai että oisit kauheen läski tai jtn.. oikeesti lenkkeily on tosi terapeuttista, ainaki itteeni se auttaa jos on ahdistunut olo!
    koita jaksaa rakas <3
    -ystäväsi pus

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 voi kiitos, mietin eka etten julkaisisi tätä mutta vaihdoin mieltäni :)
      Kiitos kommentistasi. Jep ne kommentit olivat isältäni ihan ok, mutta se ivallinen paskamainen äänensävy alko jo olla liikaa... :/ ja koska tunnen hänet, tarkoitus oli saada vaan mut vihaseks, onneks pysyin hiljaa.

      Jäin hirveesti miettimään et kuka toinen rakas siellä kirjoittelee ? <3

      Poista
  2. no toi on jo, voisko sanoo että aika sairasta isältäsi.. kuulostaa hullulta et yrittää oikee saada sut tuntemaan pahoin!
    mä lupaan kertoo kuka oon ku nähdään taas! <3 voimia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pyydä mua ihmeessä ulos hei :)) varmasti tuuun. Kiitos kannustuksestasi <3

      Poista
  3. oi voimia, itelläkin oli eilinen niin kiukku ja perseelleen meno ettei mikään tuntunu kivalta :/

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)