torstai 30. elokuuta 2012

Päivän juttuja ja uusia tulevia asioita



Lähettiin aamulla jo suht aikasin marssimaan mun isän luokse käyttämään koira ja laittautumaan, innostuttiin sit ottamaan muutama kuvakin :> 

Olin tänään ryhmä DKT:ssa. Oli ihan mukava käynti, oon viel vaan tosi pihalla niiden käyttämistä sanoista ja muutenkin koko touhusta. Oon päässy vähän jyvälle mut epävakaiden dialyktinen käyttäytymisterapia sisältää niin paljon kaikkea et huhu.. (siks se varmaanki kestää sen kaks vuotta)

Oon ihan unohtanu mainita täällä et sain just pari päivää sitten tietää että sain paikan psykiatriselta päiväklinikalta. Oon ihan innoissani, koska en oo semmosta ensinnäkään kokeillu ja se on ihan toisen laista kun suljetulla haahuilu seiniä pitkin. Päiväklinikka mun tiedon mukaan sisältää kaikkee aktiviteettia yms. Siel on yhteiset ruokailut jotka tuottaa mulle kyllä nyt jo lievää painetta. En tiiä sitten et kuinka paljon ne siellä puuttuu mun ruokatapoihin yms.  Ensi haastattelu on sinne nyt maanantaina jo ja oletattavatsi jos siinä kaikki menee hyvin jään siis sinne jo silloin. Se hoito kestää n. 4-6vko eli aika pitkän ajan, ainut haaste varmaan on sen ajan aikaset aamuherätykset eli siinä seittemän aikoihin -.- . Oon sen ajan koulusta iha tauolla (tosin en mä siellä nytkään oo käynnyt) kuitenkin kuraattori ja mun luokanvalvoja on ihan selvillä mun tilanteesta. Oon niin loppusuoralla onneks sen suhteen. 

Huomenna mulla on varmaan ihan tavallinen päivä. Ei juhlintaa, mut salille oon suunnitellu meneväni kun nyt ollu jo kaks päivää taukoa. Tällä viikol oon nyt kerran ollu salilla ja tavote ois se kolme, joten pitäis siis huomenna ja sit lauantaina tai sunnuntaina mennä, noh miksei molempanakin :)


Ja hei jos jollain on tarvetta Consseille niin tsekatkaa alempi postaus !


AINIIN SUPER KIITOS kaikille ihanille liittyneille lukijoille, teitä on jo n. 600 !!! ja tietty anonyymeillekkin, jotka jaksaa seurailla ja kommentoida mulle :) ootte tosi ihania ja kannustavia ! 

SEN kunniaksi onko jotain erityistä postausehdotusta?
Joku jo kysyikin uutta postausta mun kämpästä, senkin voin toteuttaa :)

5 kommenttia:

  1. kiva että pääsit myös tonne päiväosastolla, mutta luulen että ihan varmasti siellä hyvin mnee ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. toivottavasti :)) millos pääset taas mun luo <3?

      Poista
  2. Söötti tuo lettikampaus. :) Hieno juttu, että pääset päiväosastolle!

    Postausideoita: huoneen esittely, korujen esittely, parfyymien esittely, vaatteiden esittely, perheen esittely. Tai sinä läpi vuosien kuvapostaus.

    VastaaPoista
  3. Voi, toi päivä kilinikka kuulostaa tosi hienolle, joskus minustakin tuntuu, että olisi helpottavaa päästä tuollaisiin <3 Herranjestas kun oletkin nätti tyttönen <3 Voimia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos toinen siellä <3 suosittelen yrittämään, kysele hoitomahdollisuuksista terapeutilta terveydenhoitajalta ym :)

      Poista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)