tiistai 10. heinäkuuta 2012

tasapainosempaa




Muutama kuva tältä päivältä ku viimeinkin sain itteni raahattua suihkuun ja meikattua.

Ollaan tänään äidin kanssa viettämäs äiti-tytär päivää <3  me ei kauheen usein ehitä kahestaan vaan olla.
Mutta tänään onneks tuli sopiva hetki mennä syömään Sushia (opetin äitin siihen, tosin mua naurattaa vieläkin se puikot kädes!!!) :D sitten suunnataan kattomaan Ice Age 4  eli kiva ilta tulossa.

Tänään mulla on ollu tosi tasapainonen päivä tähän asti. Toki myrskyjä on pään sisällä useampaakin otteeseen ja ruualla pelleilyä.. :( mutta on tää huono olo huomattavasti vähentynyt.
Nyt jopa haluun tehä kaikkea ja mennä pyyhältää. 
 
 
Mulla on kamala ikävä tiettyjä ihmisiä,
 itseasiassa kahta ihanaa tyttöä. 
Tää pieni tauko on opettanu 
mua arvostamaan yhä enemmän ja enemmän sitä kuinka
parhaat ja mahtavat ystävät mulla onkaan.
Mä en vaihtais niitä ikinä mihinkään.
 
Tavotteena on vielä tän heinäkuun aikana rohkastua syömään auringonpaisteessa iso jätskipallo,
hyvässä seurassa!

4 kommenttia:

  1. Äiti-tytär päivät on parhaita<3 pidän niitä nykyään paljon enemmän kuin viime vuonna kun me ei enää riidellä melkein ikinä. ja mä oon syöny jätskin varmaan joka päivä ja on tosi hyvää näoin kesällä, toivottavasti säkin rohkaistuisit siihen :)

    kiva kuulla et huno olo on vähentynyt :) tsmeppiä!

    VastaaPoista
  2. ihanaa kuulla et sul menee jo paremmmin !<3 mun on pitäny jo pitkäää sanoo et oot ihan yasmine yamajakon näkönen :D!! mut tsemppiä nyt vielä!:)

    VastaaPoista
  3. Ihania ja söpöjä kuvia, varsinkin tuo viimeinen! <3

    Sinä näytät niin kauniilta ja jotenkin eksoottiselta, joten ajattelin kysyä oletko ihan täysin suomalainen? :)

    VastaaPoista
  4. kiitoksia kaikille kommennteista :) ja mia-ana juu olen täysin suomalainen ^^ heh.

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)