tiistai 17. heinäkuuta 2012

paska kesä mutta ihanat ihmiset

Päätettiin sit lähtee kaksin voimin Carinin kanssa viettämään iltaa tigeriin :)eka tosiaan oltiin iha innoissaan menossa baarikärpäseen.. kunnes siellä sateenvarjon alla kaatosateessa tajuttiin et kappas se ei ookkaan auki :D päädyttiin ostamaan pistaasipähkinöitä ja mutusteltiin niitä siinä sitten ja ootettiin että päästään tigeriin sisään. Ilta oli tosi mukava :) jännää oli se et mut vielä bongas mun lukija sieltä vessasta heh :) ja oon niin ilonen et uskolsit tulla puhumaan (; we will see girl :) !

pari samaa kuvaa kuin edellises postaukses !



Lopuksi tästä samasta duo parista muutama antiikkinen järkytys kuva :--D 




Mun pari päivää on mennyt hyvin tai paljon paremmin ku jokunen aika sitten. Oon syöny joka päivä yhden lämpimän aterian itse annosteltuna ja oon ollu iha ylpee. Ahdistus on sietämätöntä mutta yleensä en retkahda niihin "hulluihin" keinoihin. 

Tää päivä meni iha okei syömisten suhteen, mutta takapakkiakin tuli. Huomenna on lähtö isäni ja koirani kanssa keski-suomeen ja majotun yhden yön jälkeen loppu viikoks serkkuni luokse. 

Siellä mun pitää ja täytyy pysyy kasassa.
Mutten nää syytä olon huonontumiseenkaan,
 nimittäin rakastan sitä paikkaa.

1 kommentti:

  1. toistan itseeni mutta sä olet todella kaunis <3 ja hei hienoo kuulla et sulla on mennyt vähän paremmin nyt! :)

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)