maanantai 30. heinäkuuta 2012

parempaan päin(kö) ?


 
Oon ollut aivan ihmeissäni, huudot mun päässä on hiljentyneet ja mä oon voinut katsoa elämääni jo pidemmällekkin vaikka se pelottavalta tuntuukin.. Eka ruoka oli siinä kahden maissa ja tein hieman protskupitoisempaa, munakasta jossa oli nakin paloja, meetwurstia, mausteita ja juustoa. Puolessa välissä annos alkoi tuntumaan järkyttävältä ja hetken tunsin jonkun vetävän minua ruokapöydästä vessaan, mutten mennyt vaan söin sen loppuun.
Hieman pelokkaissa ja ahdistuneissa fiiliksissä lähdin tapaamaan Elliä, ei kauaa kestänyt kun ahdistus laantui ja muuttui höpötykseksi ja nauruksi, lähdimme kanootilla meloilemaan.. huvittavaa oli huitoa noilla mailoilla.. meloilla, mitkä lie :-D

Päädyttiin sitten vielä siihen terdelle nauttimaan arskasta, aivan ihana sää. Syötiin jätskiä ja ylitin taas itseni vaivattomasti ottamalla kaksi palloa, olin niin ihmeissäni kun en tuntenut sitä repivää tunnetta sisälläni. Olin iloinen.

Sisko tuli sitten mun luokse tänään yöks ja tein meille siinä kasin aikoihin iltapalaa... hah ruokaa, joka oli älyttömän hyvää ! Nam. Nyt tuntuu vain kamalalta etten ole syönyt tarpeeksi vähää.. tuntuu vain liialta :( vaikka yritän takoa järkeä itseeni. Leffan seuraksi tehtiin vielä poppareita ja niitäkin söin.
Musta todella tuntuu että noi uudet lääkkeet on saanu mun aivoissa jotain aikaan, tunnen paljon enemmän ja pidemmän aikaa mielihyvää asioista. Tuntuu ihan erilaiselta kuin pitkään aikaan.

Tiedän tunteiden vielä kääntyvän hetkessä koska en vieläkään hallitse itse epävakauttani mutta yritän kaiken aikaa oppia itsestäni uusia asioita ja yrittää torjua vanhoja.

4 kommenttia:

  1. kuulostaa ihanalta ja oon niin onnellinen sun puolestas, että olo on helpottunut :) siinä ei oo mitään pahaa syödä tarpeeks ja ihmisen keskimääränen energiantarvehan on se 2000kcal vaikkei olisi mikään himoliikkuja!

    VastaaPoista
  2. älä anna sille toiselle äänelle ylivaltaa susta enään ! sulla on aivan ihana vartalo ja sun pitäis saada olla ylpeä siitä:) tuo mitä söit, ei ollu yhtään liikaa.

    VastaaPoista
  3. Hyvä kuulla, mutta mä pelkään että pian taas kerrot kaiken olevan päin... :(
    tajuutko itse että sahaat hyvän ja pahan välillä jatkuvasti?!
    Menisitpä sinne päivikselle, niin voisit sitten sanoa edes kokeilleesi ja siitä näkisi onko sulla motivaatiota muuttaa elämääsi parempaan...
    Tsemppiä, tee oikeita valintoja! :)

    VastaaPoista
  4. oih nami tuo ateria, kolmannessa kuvassa ;D

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)