keskiviikko 18. heinäkuuta 2012

Faija anna mun ajaa mökkitie lupaan että saunaan vettä vien

Parin tunnin päästä lähdetään talla pohjassa Keski-Suomea kohti.
Mä sit järkeväni pohdin et koira joutuu istuu autos monta tuntia niin juoksutan sen nyt kunnolla tuolla ulkona niin käytiin vähän tavallista pidemmällä lenkillä :-) ihana sää !
 Nukutaan yks yö isän ja koiran kanssa Hankasalmella ja sitten suunnataan kohti mökkiä, tosin isä heittää mut mun serkun tykö, ehitään mukavasti viettää yhdes aikaa nyt kun sekin on saikulla.
Yritän itse vaikuttaa tähän reissuun toimimalla mahdollisimman oikein ja välttääkseni pahaa oloa..

Me vielä ollaan molemmat kovia tyttöjä ottaan kuppia.. mutta nyt varmaan jääpi tosi vähälle kun kummallakin antibiootit tai lääkitys päällä. Voi sitä hauskaa muutenkin pitää !
Tää kuva on vanha... vuodelta 2007-2008? Serkku ja mä :-)  kalja pullot on siks sutattuna koska irc-galleriassa ei tuona aikana niitä saanut olla näkyvillä :-DD
Ja kesä vuosimallia 2010, mahtava möksä reissu. Mukana oli serkkuni (kuvassa) ja Marianne kameran takana :-)
Marianne ja serkku veneilemässä.. hyvä ettei upottu....

tää on täää "MÄ OON PAKSUNA KUVA" :--DD

Mariannen kuvaamaa taidetta :-)

Koneen otan mukaan (riippuvainen kun oon.. heh)

Joten palataan asiaan taas pian !!!

ps. tällä kertaa mä en saa olla se joka löhöö vaan etupenkillä.. 
nyt kun on kaksi kortillista niin iskähän ottaa siitä kaiken ilon irti XD

1 kommentti:

  1. Oi kun sä oot vaan niin kaunis. ♥ Ja koiruli on vaan niin supanen että. :33

    Pidä hauskaa. ;)

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)