keskiviikko 6. kesäkuuta 2012

Lillasyster

 Tää postaus on tuottanut mulle enemmän päänvaivaa kuin oon edes kuvitellut. Postaus pikkusiskostani on hankala, koska en edes löydä niin kauniita sanoja hänestä.

 Mun siskossa on aika paljon samaa kuin mussa mutta myös tosi paljon muutakin. Mun pikkusisko on mun idoli, mä ihannoin sitä. Itsevarmuutta, toimeliaisuutta, suorasukaisuutta ja kaikkea sen piirteitä. Okei en sitä laiskuutta ;) mutta sen asenne on jotain uskomatonta. Mun pikkusisko tuli jätetyks tässä jokuset viikot sitten, olin peloissani. Miten hän pärjää kun parin vuoden suhde loppui? Huomasin huoleni olevan täysin turha. Siskoni itki muutaman kerran. Nosti päänsä ylös ja sanoi "meri on täynnä kalaa". Oon oppinut niin niin paljon kultaisia neuvoja häneltä. Muunmuassa Viltsun suhteen. Mä en enään halua haikailla sen perään. Eikä mun tarvitsekkaan.
parisen vuotta vanha kuva :-) vaavi <3

 Siskoni on siis syntynyt alkuvuodesta 1995 vuonna :-) opiskelee suunniteluassistentiksi. 
Pelattiin monta vuotta samassa jengissä jalkapalloakin.
Tuorein kuva <3



 Meiltä ei koskaan lopu tyhmät ideat. Äitin järkytykseks  me oltiin kerran otettu alasti kuva jossa pyllistetään ja äiti oli sit menny teettämään ne kuvat ja ne hakiessa järkyttyny XDD mua naurattaa tää vieläkin. Ja tästähän on montaaa vuotta!
Siskoni rippijuhlat. Ja mun hieno tukka :-DD

Joulu 2011  <3 :)




Mä rakastan sua. Nyt ja aina.

15 kommenttia:

  1. Olipa aivan ihana postaus!! :) <3

    VastaaPoista
  2. OI!! Sun sisko on niin ihanan suloinen ja näyttää todella mukavalta.
    <3

    VastaaPoista
  3. tulin hyvälle mielelle, kiitos tästä <3 mäkin haluun pikkusiskon!

    VastaaPoista
  4. Aaww ootte molemmat niin ihania! Ja kauniita! (::<3

    Sit tuli mieleen yks kysymys, tietääks sun pikkusisko täst sun blogista? :o ja jos tietää, nii miten se sai tietää ja miten se otti kaikki nää tääl blogis olevat asiat? :o Sori et kyselen, haluun vaa tietää. Mul on tosi hyvä suhde mu pikkusiskoon ja rakastan sitä ihan älyttömästi, mut mietin et viittinkö mä kertoo sille mun blogista, vai olisko se huono idea? :o

    Tsemppiii! <3 (::

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tottakai saa kysyä :) pikkusiskoni tietää musta kaiken melkein.. ei ehkä tuoreimpia tietoja mutta tästä blogista juu. Kaikesta oon kertonu, tai se sai eka selville ku löys mun koneelta tän mut hyvä niin. Kävi lukemassa eilen tän postauksen ku kerroin et siitä siel semmonen :> luotan siiihen täysin <3

      Poista
  5. voi ei ihana postaus♥ ite tajusin vasta ku mun pikkusisko sairasty syöpään kuin tärkee se on:(♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kauheeta :(( <3 toivottavasti nyt kaikki hyvin? ja kiitos !

      Poista
  6. Ui, teitin vanhemmat on varmasti ylpeitä ku on kaks kaunista ja upeeta tytärtä ! (: ite oon aina halunnu siskon :)

    VastaaPoista
  7. Heii bongasin randomisti sun blogin ja tajusin että tunnen teiät molemmat. Tai emmä sinuu sillain tunne, ala-asteelta lähinnä, siskos kaa joskus hengailin ympäriinsä nuorempana, siis oikeesti melko pienosena.

    VastaaPoista
  8. moiii :) oi hieman siistia ! Nyt alko kamalasti kiinnostamaan kuka oot ! :O laita hei mulle ihmeessa vaikka facebookkiin viestia inboxii tms :)

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)