torstai 14. kesäkuuta 2012

Rodokselta kuvia (puhelin laatu...)

Lentokentalla ennen koneen nousua :-) jannittaa....
 Huonoja kuvia mun huonolla puhelimella otettuna :D enjoy...
kauhea nalka ja ootettii iha hirveena ruokaa. joka oliki yllattavan hyvaa mutta pieni annos. tota leipaa en jaksanu syya mut tuon ruuan soin kokonaan. Leivoksen luovutin kaverille.

 Eka tuli juomat ja naaam Heineken ihan parasta kaljaa <3
 Jumalaton annos mutta viimeksi ruokaa saatuna lentokoneessa paivalla niin upposi hyvin.
(kanaa,fetaa, perunaa, riisia ja salaattia)

Toinen samankokoinen annos seuraavana paivana ei mennyt niin hyvin jaksoin syoda sen mutta juoksin heti vessaan... ja poistuin sielta vatsa tyhjana.  Pettynyt olohan siina tuli mutta paa pystyyn nyt. Yritan pitaa ruuat sisalla. 

 Tan reissun elamys MUSTEKALAA  salaatissa !! oli oikeestaan todella hyvaaa :)
anteeks paljas kuva jonka kehtasin tannekki pistaa. todisteeks siita etta jo ekana paivana tuli rusketusrajat jotka nyt on viela paremmat ;) jeeeh.


Ja ostin eilen pitkasta aikaa hiustenpidennykset !!!! Eivat ole aidot mutta todella hyvalaatuset ja maksoi 12,90???? woot. joten tietty lahti mukaaan ! :)



Tanaaan  on tiedossa baarikierros joka on maksettu etukateen jossa saa juotavaa yms. ja tpaidat paalle :--) saa naha kontataanko vai ryomitaanko tanaan takasin hotelliin. melua ei ainakaan oo yhtaan varaa pitaa ! kaks varotusta jo saatu... ja poytaan poltettu reika vahingossa vesipiipusta joka taytyy korvata XDD...... tulipahan seki koettua :P

Ainiin, oltiin tanaan riutoilla snorklaamassa, oli ihanaa :)


HYVAA TULEVAAA VIIKONLOPPUA !

5 kommenttia:

  1. Vooi sulle käy noi pidennykset, ja oot niin ihanan laiha, mäki haluun!:>

    VastaaPoista
  2. mua pelottaa mitä mulle on tapahtumassa. Olin pari kuukautta sitten ihan normaalipainonen 50 kiloa ja 160 cm pitkä nuori nainen ja en oo muuttana mun syömisiä mitenkään, syön iha normaalisti mut aika pieniä annoksia. Nyt oon sitten kuitenkin lihonu 8 kiloa. Oon alkanu epäillä et mulla olis kilpirauhasessa vikaa tai sit kyseinen lihominen saattaa viitata myös diabetekseen...:S pitäskö mun mennä lääkäriin? vai kokeilla tää kuu loppuun siten et liikkuisin tosi paljon ja söisin vähän? oon huolissani tästä...:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. rakas anonyymi <3 vastaan sulle täysin rehellisesti, ei sairaasta näkökulmasta.

      Ensinnäkin. ymmärrän täysin sun paniikin. Et maininnut/ myöntänyt että sinulla olisi syömishäiriö? syöt siis normaalisti ja säännöllisesti? ÄLÄ missään nimessä vähennä ruokaa. vaan lisää proteiinia ja aineenvaihduntaa kiihdyttäviä tuotteita kuten, puuro, viljatuotteet, aktivia jugurtit. protskuna kanaa, kananmunaa, raejuustoa ja vihanneksia.

      Voit liikkua ihan päivittäin pieniä lenkkejä mutta se että aineenvaihduntasi lähtee hyrräämään tarvitsee myös ravintoa ja paljon nestettä (vettä ainakin 2-3litraa päivässä)

      Ja jos et ole muuttanut syömistottumuksia ja ihan tyhjästä alkanut "lihomaan" niin mene ihmeessä lääkäriin tarkastuttamaan juuri mainitsemasi asiat jotka voivat aiheuttaa myös lihomista.

      Oot kuitenkin HOIKKA JA NORMAALIPAINOINEN. painan varmasti lähes saman verran ellen enemmänkin kuin sinä. ja tosia asia on se että vasta 64-65 kiloisena olisit hieman ylipainon puolella. Joten älä huolehdi, <3 stressikin vaikuttaa asiaan. Nauti elämästä. Lupaathan? <3

      mun neuvot ei vastaa lääkärin neuvoja. nää on vaan mun mielipiteitä ja aatteita :) toivottavasti oli apua <3

      Poista
    2. Olen käynyt läpi vaikean anoreksian, mutta parantunut siitä ja olin onnellinen että pääsin pois siitä helvetistä:-). Juu, syön ihan normaalisti ja säännöllisesti. Kiitos vinkistä, voisin kokeilla tuota proteiinin lisäämistä. Kattelen nyt muutaman viikon ja jos paino silti lisääntyy niin suuntaan lääkäriin:-). Kiitos neuvoista ssecret! Voimia sinullekkin, olet kaunis<3

      Poista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)