tiistai 19. kesäkuuta 2012

paras viikko Rodoksella (läjä kuvia..)

Varotan... nää kuvien "laatu" on jotain niin järkyttävää.. vähintään joka toisessa kuvassa mulla on kieli ulkona tai sitten mä pelleilen. Nää ei oo päiväjärjestyksessä ja vielä tulossa toinen satsi kuvia, toisesta muistikortista :-) Mun häpeemiskynnys on ilmeisesti laskenut aika rajusti ku nää kuvat selaa läpi :-D goosh.. mutta ainakin näkee et meillä oli mahtava reissu, ja kaipaan niin paljon takas. No hotellin respa on ainakin onnellinen et lähettiin.. siellä tuli paskottua pöytä, suihkuverhot.. yms. Värjättyä lakanat vahingossa smurffikemujen jälkeen "maali irtoaa kyllä" no ei vittu irtonu :-DDD  

Joka ilta tuli juotua alkoholia, mutta keskiviikkona jäi vain ruokajuomiin.. yks päivä taukoo teki kyl terää...
parvekkeella istumista, juomapelejä ja aliasta <3



nimettiin se  pabloks <3... siel kauheesti kulkukoiria :( sydän särky..

tässä ekaa kertaa mun todellinen luonne......... :DDD:D:D::D:D:D:D:D


tequilaaaaaaaaa....

ei vissii oikee maistunu XD

"kauna kohtaus"




mä muistan vielä tän kuvan mutta eräs mun sylissä ei muista :D:D:D





toi ruoka, rakkaus <3 ei tääl suomes oo ees mieli tehny syyä mitään :(

parhaimmisto <3


Lopuksi... arvatkaa minkä idean mä sain baarikierroksen jälkeen.. menin ottamaan puol neljän aikaan yöllä tämän tatuoinnin.. olin paikkaa harkinnut jo kauan (lapaluu) mutta tekstiä en, mutta silloin se tuntuu oikealta ja vieläkin. Olen rakastunut. Unelmoi, elä, rakasta.




24 kommenttia:

  1. ÄÄÄÄÄ kuinka paljon mua hymyilyttää!! niin ihania kuvia, näistä näkee just kui mahtava viikko on ollu. oon niin ilone siu puolesta <3
    ja tuo tatuointi on ihana! se on sun juttus ja ehkä sen ottaminen on nyt merkki siitä että uusi sivu sun elämässä kääntyy? uskon että niin käy jos vain käännät sen. Ihan superihanaa tuli hyvä fiilis ♥ :)

    VastaaPoista
  2. Oot ihana<3 Paljonko makso toi tatuointi? :)

    VastaaPoista
  3. repesin tolle ekalle rantakuvalle missä oot, ku tuolla takana on joku naine ja se pitää tota pyyhet tollee ja sit siin on mies kyykyssä. Mulla vilisi vaan mielikuvia mitä siinä tapahtuu vaikka tuskin oikeasti mitään:D:D:D Näyttääpä ihanalta teiän reissu!(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hahahaha mitäs vittua :D:D:D:d en ees ite tajunnu XDDD salee tapahtuuu..... ja senm maha <33

      Poista
  4. ihanaa nähdä et sul on ollu mahtava reissu!!! ja toi tatuointi on ihana<3 pitäs varmaa itekki kokeilla ottaa tatska joskus baarireissun jälkee 4 yöllä jos kerta noin hyviä ideoit tulee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 :) kiitos. joo sillon loistaa kaik ideat :PP

      Poista
  5. Ootpas sä ruskee! Mäkin haluuuun :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no en mä ny kauheen, aurinkoon siitä vaa ;)

      Poista
  6. oot aivan ihana :--) mahtavii kuveja ja ihanaihana tatuointi♥

    VastaaPoista
  7. Todella järkevää käytöstä: 1. Haukut itteäs läskiks ja sit juot koko ajan sokerisia alkoholeja ym. 2. Otat tatuoinnin ulkomailla. Turha tulla kitisemään jos tulehtuu ym...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koko ajan sokerisia alkoholijuomia?`ööm.. jos mä oon viikon rodoksella ni totta vitussa mä juon alkoholijuomia :D onhan sitä ny viinassakin. eikä se vaikuta asiaan mitenkään paitsi jos menee yli kulutuksen ja yksi viikko ei muuta mitään. kai se ihminen voi itseään siltikin haukkua läskiksi vaikka söiski iha normisti? syönhän mä ruokaakin, se ajatus on vaan mun pään sisällä. mut enään en anna sille tekojen kautta niin paljoa valtaa niiku ennen saatoin jäädä kotiin litkimään vettä juhlien sijaan. mutta en enään, haluan irti tästä.

      2. otin sen ihan hygieenisessa paikassa. tulehtua se voi kuule vaikka sen ois ottanu suomessakin, jos ottaa ulkomail se ei tarkota sitä et oon sen ottanu jossain kadulla samal neulal mil muillekki tehty. ihan oikea tatuointi paikka ja hygienista. mikä tahansa paikka voi tulehtua. mut en usko että siitä tänne vääntäisin teille kuitenkaan postauksen :D mutta jos jätät yhteystiedot ni voin tulla kitiseen sulle XD

      Poista
    2. Ei alkoholi ees lihota! Ei ainakaa mua koskaan lihottanu sillo ku olin sairaanlaiha ja join niin laihduin vaan lisää :S
      Sun tattoo on kyl nii hieno ja näyttää puhtaalta jäljeltä, ihana<33

      Poista
    3. alkoholi lihottaa jos vetää kaikkee muutakin mättöö yms yms. mut sitte ku on "luuta ja nahkaa" niin alkoholi kuivattaa vielä enemmän elimistöä ja tekee riutuneemman näköiseksi.

      Poista
  8. Tietääkö sun kaverit näistä "secret lifeen" kuuluvista asioista? Mitein et miten pystyit lähtee matkoille ;o<3 haluisin iteki lähtee frendien kaa jonneki toisiin maisemiin mut tuntuu et viel ei vaan pysty... oot kaunis<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hyvät kaverit tietää tosiaan :) lukeekin tätä. säästin rahaa ja säästötililt lainasin ja eiku matkaan :) mietittii et kyl me rahaa saadaa... :D heh.. et soitettii vaa matkatoimistoon äkkilähtöi :) kannattaa kokeil <3

      Poista
  9. HAJOSIN TOLLE KUVALLE mis toi pariskunta tosiaan säätää tuol jotain :DDDDD tajuttoman hieno

    VastaaPoista
  10. Teil oli niiiiiin ihana reissu :) <3 ja oot niin kaunis just tollasseena ku oot :) ja ihanan ruskee :) <3 Sillo ku oltii antin kaa tuol Kreikas nii siel oli noit katukoirii ainaki 5 erilaista, yks oli semmonen et sil oli eriväriset silmät, ja sit tuli paha mieli niitte takii :( ja sit facebookis ku sul oli niit kuvii tai sit sut oli merkitty niihin nii oltii kans siin yhes ravintolas ja se hyppytorni juttu oli meijän hotellin vieres xDD Meil oli Cactus hotelli. Vitsit vähä kivaa ku känniski vaan olitte ja piditte hauskaa :D mä just täs laskin et oon ollu absolutisti koht 8 kk ja oon ollu kaikki juomisjuhlat raskaana uusvuos, vappu ja nyt juhannus xDD joo hahaa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin oli <3 kiitos heli mussu <3 joo cactus hotelli oli aika lähellä meitä :) oltiin siinä internationalis. Oli ihan kiva hotelli mut ne respa heput ei oikee tykänny meistä :--D jooo no oltiin varmaan koko reissun ajan pienis sievis XD.... ehkä munki pitäis kokeilla tota absolutisti kautta :) sullahan se nyt on ollut pakollinen ;) haleja <3

      Poista
  11. sulla on iha järkyn hyvä kroppa! oot upee tyttö, vaikutat hauskalta, hih :) ja kiva et oli hauska reissu, houkuttelis kyl muaki...... ehkä syksymmällä sit ;p ja tatska on hieno

    VastaaPoista
  12. hei oon taas se ano joka näki sut nii mää istuin tossa papukaija baarissa ku näin sut mutta olin vissii niin netin lumoissa ku ootte ottanu nää kuvat etten oo hoksannu jo nii aikasin ku ootte kerran siinä seissy :D:D jos nuo siis on otettu sillon ku näin (:

    VastaaPoista
  13. aivan ihania kuvia ! (: ja oot niiiin kaunis .

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)