lauantai 12. toukokuuta 2012

uudesta blogista.

Jos on vielä halukkaita seuraamaan uutta blogiani niin he keillä on blogi voivat pyytää linkkiä uuteen blogiini.

KOMMENTTIVALVONTA oltava päällä ! :-) muita ehtoja ei ole.

Ja he joilla ei ole blogia voivat laittaa viestiä osoitteeseen sheena@luukku.com ja kertoa itsestänsä jotain ja linkkaamalla oman facebookin.  Jotta tiedän että kyseinen henkilö on aito. EN SIIS IKIMAAILMASSA JULKAISE TIETOJANNE MISSÄÄN.  Saatan laittaa blogini osoitteen sähköpostilla takaisin tai sitten facebookkinne inboxiin :-)


pärjäilkää murut, edes vähän paremmin kuin minä itse.

mulla on ikävä teitä.

22 kommenttia:

  1. Saankos linkin siihen uuteen blogiin? :) & jakselemisia♥

    VastaaPoista
  2. heiheihei miten oon ihan ohittanu tämän uusiblogitiedon !! Minulle linkkiä tietysti ♥

    jaksuja :)

    VastaaPoista
  3. Mä jatkaisin kans mielellään lueskelua. (: [Jollen ole fiksu ja sekoittanut ja luenkin sitä jo ?] No oli miten oli, mun s-posti on revenga1 (a) gmail.com
    Ja jos haluat kutsun lukemaan mun blogia niin saa pyydellä, se on salainen kanssa. (:

    VastaaPoista
  4. Lähetin sinulle sähköpostia jo kauan sitten. Vastasit blogiini, mutta et antanut linkkiä. :-(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. pahoittelut :( käynyt varmaan joku vahinko.. ilmoittakaa jos ette ole saanutkaan sitä !!!

      Poista
    2. Lähetin sähköpostia :)

      Poista
  5. saanko linkin, oisin halukas vielä lukemaan ? c:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei secretme en jostain syystä saa laitettua kommenttia sun blogiin?? (en löydä kommenttinappia :-D) hohho.. mutta laita mailia sheena@luukku.com niin lähetän ossan sulle emailil :) kiitti ! <3

      Poista
  6. saisinkooo osoitteen :)) blogini www.jump-into-summer.blogspot.com ja kommentti valvonta on päällä!

    VastaaPoista
  7. Olisin myös halukas lukemaan :)

    VastaaPoista
  8. Saisinkos linkin uuteen blogiin? Oon tosissani kiinnostunu sun jutuista ja mulla on paha mieli aina ku sullakin on.. Linkin voi laittaa mun blogiin, mulla on kommenttivalvonta päällä :)

    newuski.blogspot.com

    VastaaPoista
  9. heii saisko vielä linkin uuuten blogiin?:) Oon halunnu jo aikasemmin pyytää mut teit sen niin vaikeeks et laiskana ihmisenä en jaksanu alkaa säätämään, kun en oo tota omaa blogiikaan jaksanu vuoteen kirjottaa :D OIs tosi kiva jatkaa sun blogin lukemista:)

    VastaaPoista
  10. Helvetin bloggeri ei oo näyttäny näitä postauksia!!

    = olisin innokas lukee sun salasta blogiasi. (:

    (Omat "salaiset" blogit on
    http://fuck-mirror.blogspot.com/
    ja
    http://acid-has-had-enough.blogspot.com/
    jos kiinnostaa :j)

    VastaaPoista
  11. Minullekin kelpaisi linkki tuonne uuten blogiin :)

    VastaaPoista
  12. Tahtoisin linkin uuteen blogiin, kommentti valvonta on päällä :)

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)