tiistai 1. toukokuuta 2012

mun kädet ei toimi niin kuin ennen, joskus tuntuu kuin niissä ei ois tuntoo ollenkaan

Pitkästä aikaa mun täytyy päivittää tännekkin jotain, mulla ei oo mitään sanoja tähän olotilaan. Työt ja koulun harjoittelu painaa päälle, todellisuudessa mikään ei ole liikaa mutta tällä hetkellä kaikki vaan tuntuu niin raskaalta. Vaikka mä oon yrittänyt syödä lääkkeitä taas säännöllisesti, silti sama vain jatkuu. 
Miten mä voin olla näin uupunut täysin tyhjästä?






mä oon syrjäytynyt melkein täysin mun rakkaimmista.
Jokin mussa käskee mua suojelemaan heitä.
Olen jo kuukauden odottanut olotilani paranemista, mutta turhaan.

osa luulee mun unohtaneen kokonaan.
en mä ole, mä ajattelen teitä joka ikinen hetki. 






 

2 kommenttia:

  1. Musta tuntuu tosipahalta lukea tätä tekstiä. Mua sattuu sun puolesta. Koita pärjätä <3

    VastaaPoista
  2. Hali <3
    Tiedätkö, että tyhjyys uuvuttaa. Koska viimeksi hymyilit auringolle tai tanssit sateessa täysin spontaanisti - tai kiipesit penkille tai kävelit paljain jaloin metsässä? Yksinkertaista, pientä ja helppoa :)

    Sä olet vahva ihminen ja sä selviät tästä.
    <3

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)