lauantai 7. huhtikuuta 2012

Terkut Saksasta :-)

Ensiksi kiitos kaikille ihanille kommenteista edellisen postaukseen :) tällä hetkellä oon siis Saksassa joukkueen kanssa. Pelit on menny melko hyvin. neljä peliä ja tulokset oli  0-0, 3-1 meille, 2-0 tappio, 3-1 voitto :-)
ja noilla peleillä ollaan lohkon kakkosia ja menossa ylempään loppusarjaan. Huomenna peli toisen lohkon ykköstä vastaan.. ja jos voitetaan ni finaaliin ja jos hävitään niin pronssi peliin. Ihan sama kummin käy, kuhan ne ei helpol kävele meiän yli :-D vastustaja on siis Hollannista. (Kuinkakohan monta kiiinnnostaa mun fudis höpötykset :-D?)

TÄÄL on todella halpaa. Hiusvärei oon ostanu paril eurol. Meikit halpoi... alkoholi muutaman euron. Breezerin tapaset juomat 80 centtiä :-D melko moni onki jo täysikäsii jote juominenki on sallittua. Huomenna sit voi juhlii ku pelit ohi.

Tääl en oo pystyny noudattaa sitä proteiini pitosta ruokaohjelmaa millään. Joten tää viikko on urakal vedetty persuksille.. :D eläny siis oikeestaan leivällä, karkilla, suklaalla ja kahvilla. Mut eipä se haittaa, ku keskiviikko aamuna jo kotona ja jatkan siitä mihin jäinki :-) kiristän salilla käyntiä ja otan kiinni nää 5 päivää jotka oon eläny ku pellossa... heh.


Käyn välillä ku pystyn kurkkaamassa blogia. Ootte mun ajatuksissa monta kertaa päivässä.
Paljon haleja <3 toivottavasti voitte hyvin..?

10 kommenttia:

  1. Haa tsemppiä sinne Saksaan! Toivottavasti voitatte (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitoksia! jeptoivon niiin paljon et voitettais... mut kovia joukkueitahan täällä tosiaan on :/ haleja <3

      Poista
    2. no mut ainakin ihan hullun siistiä, että ootte päässy sinne asti! muista ny pitää hauskaa siellä kans (:

      Poista
  2. tsemppejää!♥

    btw ihana toi bannerin uus? kuva :)

    VastaaPoista
  3. matkotilla saa löysäilläkin :) varsinkin kun pelaatte paljon! tsemppiä peleihin ja muuhunkin olemiseen <3

    VastaaPoista
  4. tiiön , saksan on ihanan halpaa (: <3 Ite oon käyny ja haluisin muuttaa :3

    VastaaPoista
  5. ssecret, kaikki ei oo hyvin:( oon ollu jo viikon kipeänä kuumeessa ja mulla on siis bulimia. No kävi sitten niin, että käytiin mun tädin kanssa lääkärissä ja sit se lääkäri käski mun avata suuni ja tunki sen puutikun mun suuhun ja mulle tulee aina se kakomisääni silloin... Mulla on ollu bulimia jo monta vuotta eikä mun tarvii ku kerran saada se kakomis efekti aikaan ja kaikki lentää ulos... No niinhän siinä sitten kävi, juoksin lavuaarin päälle ja mun aamupala tuli ulos, ihan kaikki. Lääkäri katto mua tosi pitkään ja sano mun tädille et poistuu huoneesta. Sit se alko kyselemää multa kaikkee et oonko pudottanu painoa viimeaikoina, pudistin päätäni (-10kg oikeasti) ja muutenkin kaikkee syömishäiriöön liittyvää. Sit se sano mulle et oottaisin siinä huoneessa et se tulee kohta takasin, no niinhän se tuli, hammaslääkärin kanssa. Menin ihan paniikkiin! Mun sydän vaa hakkas tuhatta ja sataa ku se hammaslääkäri halus kattoo mun hampaita... Totes etuhampaitten olevan syöpyneet... Mmm vittu jes. Näkihän se lääkäri sit mun painokäyrästä et valehtelin sille... Nyt joudun johonkii tutkimuksiin ku oon jo merkittävästi alipainonen! En halua osastolle, en halua!!:( enkä mä halua et mun vanhemmille kerrotaan, ne lupas et ne ei voi vaitiolo velvollisuutensa takii kertoo vanhemmille, paskan vitut ne kertoo silti!! Mua pelottaa:(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huomasin sun kommentin. Ouch, paha paikka :( Mä en oikeen osaa sanoo mitään.. mut, hali ja tsemppiä <3

      Poista
  6. Ihan sattumalta löysin tällasen. Tiesitkö että sun mutsis on kirjotellu nettiin susta? http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/2076652-masennuksesta-ja-viiltelysta/

    En mä nyt ajattele, että toi mitenkään vakava juttu olis. Mietin vaan :)

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)