keskiviikko 11. huhtikuuta 2012

tärkeää tiedotetta heille jotka haluavat jatkossa lukea vielä minusta

Tulin reissun aikana vahvasti siihen päätökseen etten pysty lopettamaan bloggaamista kokonaan. 

Oon vääntäny tän varmaankin vaikeimman kautta... teidän täytyy luottaa muhun jotka haluavat löytää mut jatkossakin. Ja vannon että olen teidän luottamuksen arvosia.

En tiedä kuinka voin varmistaa asian ettei kukaan tuttuni seuraa minua perässä uuteen blogiini, varmasti joku sinnikäs sinne löytääkin. Toivon kuitenkin syvästi että te kunnioitatte mua ja annatte mun jatkaa kirjottamista vapaasti. Kerron teille varmasti kuinka voin jos vain kysytte. Teidän ei tarvitse lukea siitä salaa.


Joten teillä on kaksi vaihtoehtoa. Joudun valitettavasti harkita todella tarkkaan keille annan osoitteen blogiini. 

1) Tutut lukijat joiden blogia itsekkin luen, ja jotka "tunne hyvin" voivat laittaa sähköpostia osoitteeseen sheena@luukku.com
Kerro kuitenkin itsestäsi, linkkaa blogisi. Varmistan vielä sinulta kirjoittamalla kommentin blogiisi ja odotan vastausta. Ettei kukaan käytä sinun blogiasi väärin.

2) Haluan myös antaa anonyymeille mahdollisuuden löytää minut,
koska täällä on tajuttoman monta rakasta anonyymi lukijaa jotka ovat tukeneet minua paljon.  Tiedän tämän vaativan luottamusta minua kohtaan _paljon_  jos silti vielä haluat löytää mut laita viestiä osoitteeseen Sheena@luukku.com kerro itsestäsi ja FACEBOOK nimesi (saman nimisiä löytyy monta joten kerro tuntomerkit). Jotta tiedän että se todella olet sinä, kirjaudun uuteen tehtyyn facebookkiin ja laitan sinulle facebook postilaatikkoon viestiä  ja kun vastaat tähän viestiin facebookissa linkkaan uuden blogi osoitteeni sinulle :-)

Toivottavasti tästä tulee nyt jotain, tuntuu vaikealta ja voimia vievältä mut uskon tän olevan sen arvosta. 

Tätä blogia en kuitenkaan sulje, ja tänne saatan joskus jotain raapustaakkin siihen asti ennen kuin uusi blogi alkaa tuntua omaltani. 


HUOM JOS OMAAT blogin kommenttivalvonta päällä saat myös uuden osoitteen sinne (kommentti boxiin, edellyttäen ettet julkaise sitä  !! :)

Odotan teidän meilejä. Ja etukäteen jo, iso kiitos vaivannäöstänne <3

24 kommenttia:

  1. Laitoin siis ihan äsken viestin sun säpöön eli kyllä, se olin minä :)

    VastaaPoista
  2. haluaisin kovasti lukea vielä uutta blogiasi, olenkin muutaman kerran kommentoinut tänne. mutta blogini on http://jenny-innocence.blogspot.com/ ja sieltä näet tiedot minusta yms yms. kommentoi ihmeessä johonkin postaukseen, en julkaise sitä.. kommentoi edes että saanko sitä osoitetta ja näin, etten turhaan elättele toivoa ! :O

    kiitos !

    koita pärjätät =)

    VastaaPoista
  3. mäkin tahtoisin kovasti lukee uutta blogiasi, kumpi mun pitää tehä?:) fb vai s-posti?

    VastaaPoista
  4. Olisi kyllä mukava lukea jatkossakin kuulumisiasi, hyväksyisitkö minut lukijaksi pelkästään blogini perusteella? Laitan kuitenkin s-postia tulemaan. :)
    Mikäli en pääse lukijaksi, niin haluan sanoa sinulle, että pidähän huoli itsestäsi ja yritä kaikin keinoin pitää elämästäsi kiinni, vaikka olisikin vaikeaa! <3

    VastaaPoista
  5. En oikein tiedä pitäisikö minun laittaa sähköpostia vai ei, mutta jos viitsit vaikka kommentoida mun blogiin siitä että miten pääsisin jatkamaan lukijanasi :)

    -Mjandi

    VastaaPoista
  6. mihin asti on aikaa lähettää s-postia ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on reilusti aikaa. En sulje tätä blogia, tännekkin varmasti tuun krijottamaan jotakin (niin rakas tää mulle on..) mutta niin, aikaa on :)

      Poista
    2. Pitää hetki harkita et laitanko sulle viestiä vai en. Tuntuu ehkä vähän tekopyhältä pyytää sitä linkkiä, kun en ole koskaan edes kommentoinut, kun on niin vaikea keksiä mitään sanottavaa, varsinkin, kun itselläni ei ole tällaista taustaa (perheessä on ollut). (: Mut nyt sanon, että oot usein mun mielessä, vaikka ei hajuukaa, kuka oot! Ja ihanaa et jatkat kirjottamista, koska uskon, että se auttaa sua ainakin jollain tavalla ja on hyvä tapa purkaa ajatuksia.

      Toivon, ettei toi draama sun joukkueen kanssa nyt jotenkin sekottanu sun päätä ihan totaalisesti. Mulle on käyny vähän samalla tavalla (ei nyt ihan samassa mittakaavassa), että koko joukkue kääntyi mua vastaan ja olin aika huonona sen jälkeen. Muista, et maailmassa on aina ihmisiä, jotka ei vaan yksinkertaisesti tajua niin millään! Ne ei vaivaudu miettimään mitään seurauksia niiden käytöksestä ja se on ihan hirveetä, mutta sille ei voi mitään.

      Mut joillekin asioille voi! Mä uskon, että sä varmasti nouset tosta. Moni on sen tehnyt - säkin voit. Tee vaan kaikkes! Sulla on ihan älyttömän hieno tukipiiri ympärilläs ja sä oot niin kauan vaan porskuttanu eteenpäin. Oot vahva, muista se. Ja mahtava, hieno, kaunis, hyvä, kaikkea!

      Poista
    3. <3 voi apua, kiitos. TÄTÄ mä JÄISIN KAIPAAMAAN JOS tän blogin sulkisin kokonaan. just sunlaisia ihmisiä. toivottavatsi tiiät kuinka ihana ja arvokas sä olet <3 kiitoskiitoskiitos. toivon saavani sut sinne toiseenkin blogiin.

      Haleja <3

      Poista
  7. En tiedä pitäiskö mun laittaa säpöä vai ei.. jos laittaisin fb siihen tai jotain? Mulla on kans 14 päivää vanhoissa postauksissa kommenttien valvonta jos haluut antaa mulle uuden blogisi osotetta... haluisin kuulla susta vielä jatkossakin!♥

    VastaaPoista
  8. Oon lukenu bmogias ehkä pari kuukautta ,vasta. Mutta osaan samaistua suhun & haluisin todellakin jatkaa lukemista !! Uskallanko siis lähettää viestiä ;33... Uskallan ! : ) Ehkä. Olet ihana <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia ja iso _sydän_ <3 :) ihanasta kommentistas! JA USKOLLAT :) voit satavarmasti luottaa muhun.

      Poista
  9. Hei hani, mulla on kommenttien valvonta päällä, joten jos viitsit mulle sen osotteen heittää :)) <3

    VastaaPoista
  10. Laittelin sähköpostia juuri sulle, voin FBni laittaa myös vielä perään tulemaan jos niin haluat, mutta kovasti toivoisin että voisin blogiasi jatkossakin seurata. :)

    VastaaPoista
  11. http://ronjafeelslike.blogspot.com/ kommenttien valvonta päällä! Toivottavasti pääsen seuraan sun uutta blogia, mutta jos en, niin pysy vahvana ja koita pärjätä! Olet ihana tyttö ja tuen sua sit vaan 'hengessä mukana' -meiningillä jos en pääse uuteen tukemaan! Tämä taitaa olla myöskin mun eka kommentti sulle, mutta parempi myöhemmin kun millonkaan! take care! <3 -R

    VastaaPoista
  12. Laitoin sulle säpöä, toivottavasti tuli perille kun laitoin hotmail tilistä ettei mennyt roskakoriin suoraan :)

    VastaaPoista
  13. Laitoin sulle blogini osotteen mut laitoin kans fb nimen. Koska en oikein tieny miten sä tän nyt teet mut toivon saavani sen osotteen :) oon seuranu sua suunnillee vuoden ja haluisin edellee lukee sun kuulumisia! Koita jaksella, haleja&Oot ihana :)<3

    VastaaPoista
  14. Kommenttivalvonta päällä, haluaisin kuulla uuden osoitteesi :)

    VastaaPoista
  15. Mäkii oon luken sun blogii jo melkee vuoden ja haluisin jatkaa edelleekii tosi mielellää mut en taija uskaltaa/viittii laittaa sulle mun facebookii... Pitää miettii viel.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sulla ei oo mtn syytä pelätä ainaskaan laittaa. moni muukin on lähettänyt, enkä mä tee nimelläsi mitään muuta kuin varmistan sen ketä päästän lukemaan.
      Tiedän et tää varmasti on vaikeeta, mutta mun täytyy voida luottaa teihin. <3

      Poista
  16. Laitatko mullekin uuden osoitteesi, mulla on kommenttivalvonta päällä(:

    VastaaPoista
  17. moikka! laita ihmeessä mullekkin uus blogiosoittees, haluisin jatkaa lukemista! kommenttivalvonta on päällä :)

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)