maanantai 9. huhtikuuta 2012

loppuuko tämä blogi..?

se on nyt sillain et osa joukkueestani tietää blogini, enkä kestä sitä... olen humlassa ny. anteeksi sekava txi.

joku anonyymi kommetoi edelliseen blogiin... kaksplusan sivuolta äitini on kirjoittanut sinne minusta... sattui lukea sitä. sattuu että niin moni tietää. oma vikanani,koska naamani on tällä.

halusin kertoa että joudun todennäkösesti sulkemaan tämän blogin pian.

en haluis tätä... mutta pakko. mä oon niin pahoillani... tarviin teitä


NIIN PALJON, etten tiedä mitä tehdä... mutta pakko..

itkettää..
olette liian rakkaita.




toivon että tiiätte sen.


13 kommenttia:

  1. jos nyt päädyt sulkemaan blogisi niin kaikkea hyvää sinulle jatkossa :) minä ainakin olen hieman surullinen jollen voi jatkossa lukea kuulumisiasi. käyn lähes päivittäin tarkistamassa oletko kirjoitellut jotain ja jään kaipaamaan sitä. voimia sinulle <3

    VastaaPoista
  2. voi ei :( entä jos tekisit yksityisen blogin, jota voi lukea vain kutsulla? olet tosi tärkeä lukijoille ja jos kirjottaminen helpottaa oloa, sitä ei kannata lopettaa <3

    VastaaPoista
  3. eieiei. älä sinäkin lopeta blogia. tee siitä salaisesta vaikka tämän kaltainen teksti blogi mut älä häviä kokonaan.

    VastaaPoista
  4. Eii! Hei oikeasti älä lopeta. Tee vaikka uusi blogi joka on vain kutsutuille tai sitten vaikka livejournaliin. Mä ainakin haluaisin tietää, että miten sulla menee ja lukea sun juttuja!

    VastaaPoista
  5. et todellakaa lopeta tätä blogia! tee tästä vaikka suljettu sillee että vaa jotku tietyt nääkee tän:)!

    VastaaPoista
  6. Kultaseni, tee salainen blogi? :/

    VastaaPoista
  7. Voi ei :S En oo kyllä anonyymi, mutta anteeks silti jos pahensin sun oloa. Ajattelin vaan, että haluaisit ehkä tietää siitä.. Oon pahoillani <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. anteeksi.... menin sekasin kun olin hieman humalssa eilen kirjoittaessa tuota.. :) mutta kiitos kun kerroit. mistä muuten tajusit että se on äitini?

      Poista
    2. Tuntuu silti pahalta, että aiheutin sulle ton huonon olon ja vähän ton paniikkikohtauksenkin sillä että näytin sulle ton linkin, anteeksi :(
      Kun oon lukenu sun blogia, niin ei kovin pitkälle tota tekstiä täytyny lukea että tajus että kirjottaja on sun äiti. Hämmennyin kyllä itekin.

      Poista
  8. Etkö sä pystyis mitenkään jatkamaan tätä blogia ;___; laittaisit vaikka salaiseksi tai jotain. Koska tosi moni haluaisi kuulla susta jatkossakin, mut mukaanlukien.♥ Kyllä mä ainakin ymmärrän tosi hyvin jos lopetat tän, niin mäkin tossa tilanteessa varmaan tekisin, mut harmi jos niin tapahtuu! :(

    VastaaPoista
  9. oon tosi kiitollinen teille kaikille kommenteistanne. kiitos.
    Ahdistaa kun tiedän niin monen päässeen ajatuksieni sisälle. jotenkin täyty nyt ratkaista tämä. ootte mulle tärkeitä ja jos teen uuden blogin löytääkö mua kukaan??
    eikä siellä tietenkään ole sama tuki kuin täällä.

    Mun tutut jotka on löytäny tän pitää mua kipeinä.. sairaina.. en tiedä ne ei sit tajua sitä, ja niinhän mä oonkin. MUTTA mä oon yrittänyt selvitä ja parantua. tuntuu pahalta ettei siitä tule kiitosta.

    ois vaan kaikille oikein että mä lopetan tän. Neljä vuotta tää pysykin salassa. ja joka päivä tästä on tullu mulle rakas paikka purkaa huolia. Ja enkä sano tätä vaan huvin vuoks. OOTTE mulle todella rakkaita JA KORVAAMATTOMIA.


    Anonyymi joka kommetoit edelliseen postaukseen ja pyysit etten lopeta tätä, anteeksi en voi julkaista kommenttia koska sanoit henkilökohtaisia tietojani siihen. kiitos silti kommentistasi :)

    VastaaPoista
  10. Voi ei, elä lopeta :< tee vaikka salainen blogi tai jotain..? :(

    VastaaPoista
  11. Eiei älä lopeta!!! o::::

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)