keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Kyl sä varmaan tiedät sen, mikään paha oo mä en, vaikka monta hölmöilyä vielä teen

Tätä voi kuunnella kyynel silmässä <3 lähetin tän äitilleni. Olet rakas.


mitä sitä tulikaan otettua..? :D Noh oon mä tätä uhannu jo reilut puol vuotta ottaa, mut rohkeus ei oo riittänyt kunnes sitten eilen :-)  Ja oon kyllä tosi tyytyväinen. Pelkäsin ettei se sopisikaan ja tärkeintä nyt onkin että itse tykkään tästä.  Ylähuuli näyttää vieläkin olevan hieman turvoksissa  jes.
pahottelut tosta mun kuolleen väsyneesät namasta..

mun rakkaus pakkaus <3

En oo "suostunu" näkeen mun psykologii moneen viikkoon, mua ei vaan yksinkertasesti huvita mennä sinne..  en vaan jaksa niitä kysymyksiä joihin mulla ei oo vastauksia. Oon nyt totedunnut parhaimmaksi keinoksi vain tunkea nämä ahdistavat asiat syvälle josta en edes niitä löydä, haluan unohtaa ne vaikka ne kuiskailee joka ikinen minuutti korvaani.

Onko mahdollista unohtaa.. .. ei, mutta ne selvät ja kipeät muistot haalistuvat vuosi vuodelta.
Niin toivon minunkin kipeille muistoille käyvän. 

Ylihuomenna lähden joukkueen kanssa ulkomaille turnaukseen.. joten tulee sitten  pääsiäisloman ajan taukoa.


Ps. Pysähtykää ulkona joskus hetkeksi, katsokaa ympärillenne. Oikeasti miten kaunis maailma onkaan? Kun siihen osaa keskittyä. Joka puolella ympärillä kasvaa jotain uutta. Ilmassa on aina tilaisuus yrittää
uudestaan, eikä koskaan kuulu luopua toivosta. Mäkin yritän pitää tuon mielessä. Pidättehän tekin? <3  Ootte mun mielessä.

10 kommenttia:

  1. Ekanakin, toi lävistys kyl sopii sulle ;o tiedän niin harvoi kelle toi sopii,et saat kuule olla itestäs ihan ylpee : D okei, oon weirdo, sorge. Ja tää oli tosi ihana postaus<3 Noi sanat lopus toi hymyn mun huulille, pitäis itekkin ihan oikeesti joskus vaan pysähtyä ja miettiä kaikkea positiivista, ei antaa valtaa sh:lle ja pahalle sitten ollenkaan. Sitten muistais miten ihanaa se oikeesti on kun on onnellinen<3 Onnea turnaukseen ja voimiahaleja!

    VastaaPoista
  2. Näyttää ihan isolta finniltä... En tykkää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii se on just se et mistä ite kukin tykkää :) jos ei just tykkää meduusa läväristä niin ei vaan tykkää. Ite kuitenki oon tähän ihan tyytyväinen ja saahan täön aina poiskin :) hih

      Poista
  3. Toi meduusa on ihana <3 Oon samaa mieltä maailman kauneudesta sun kans ! Kun vaan tajuais ja ehtis aina katsella ympärillee..

    VastaaPoista
  4. Toi lävistys sopii sulle tosi hyvin! (:

    VastaaPoista
  5. Mäkin oon miettinyt jo kauan kan,että pitäiskö ottaa medusa:) ..mut sopii tosi hyvin sulle<3

    Ja voimia pikkuinen:c <3

    VastaaPoista
  6. haikeudesta huolimatta tästä postauksesta saa irti jotain positiivista. tästä postauksesta näkee, että sä olet vahva tyttö ja selviit mistä vaan. mä uskon, että paremmat tuulet vielä puhaltaa. ne on jo tulossa.

    toiveikasta kevättä! <3

    VastaaPoista
  7. Sul on muuten ihanat huulet :D -kateellinen-

    VastaaPoista
  8. ääää haluun kans tommose lävärin ja ku se sopii sulle nii sairaaan hyvin <3 ! 0___0 :)

    VastaaPoista
  9. Ihana lävistys! Sopii sulle tosi hyvin, oot tosi nätti! :) haleja sulle!

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)