maanantai 9. huhtikuuta 2012

jatkoa edelliseen lopetus- postaukseen.

Kirjoitin saman tekstin myös edelliseen postaukseen mutta aattelin julkaista myös tässä.


oon tosi kiitollinen teille kaikille kommenteistanne. kiitos.
Ahdistaa kun tiedän niin monen päässeen ajatuksieni sisälle. jotenkin täyty nyt ratkaista tämä. ootte mulle tärkeitä ja jos teen uuden blogin löytääkö mua kukaan??
eikä siellä tietenkään ole sama tuki kuin täällä.

Mun tutut jotka on löytäny tän pitää mua kipeinä.. sairaina.. en tiedä ne ei sit tajua sitä, ja niinhän mä oonkin. MUTTA mä oon yrittänyt selvitä ja parantua. tuntuu pahalta ettei siitä tule kiitosta.
Tuntuu pahalta vain kuulla olevansa todella sairas.

ois vaan kaikille oikein että mä lopetan tän. Neljä vuotta tää pysykin salassa. ja joka päivä tästä on tullu mulle rakas paikka purkaa huolia. Ja enkä sano tätä vaan huvin vuoks. OOTTE mulle todella rakkaita JA KORVAAMATTOMIA.

Anonyymi joka kommetoit edelliseen postaukseen ja pyysit etten lopeta tätä, anteeksi en voi julkaista kommenttia koska sanoit henkilökohtaisia tietojani siihen. kiitos silti kommentistasi :)

Eilen illalla tämän jälkeen meillä tuli joukkueen kanssa ongelmia. ei siitä sen edempää. kuitenkin meilllä oli uhkana lentää keskellä yötä hotellista ulos.  Menin huoneeseeni ja viimeiseen KOLMEEN VUOTEEN en ollut saanut paniikkikohtausta ja PUM. siinä se tuli. Kaksi rakasta joukkuelaistani piteli minua sylissä kun meinasin vähän väliä pyörtyä liiallisen hapen saantin. Itku ei meinannu loppua. Itkin sitä kuinka paha olo mulle tuli äitini olosta kuinka paljon oon sitä satuttanu. Itkin poistunutta ystävääni ja sitä kuinka mä en voinu auttaa sitä. Ja niin iso mun pahaa oloa vain valui kyynelinä pitkästä aikaa. Lopulta sain happea kun sain astmalääkkeen joukkuelaiseltamme.

En osaa sanoo tätä tilannetta tai oloa, toivoisin niin  et tää on unta. Niin paljon ettei mun tarvis sanoo hyvästejä.

15 kommenttia:

  1. Sinäkin olet minulle rakas ja korvaamaton. Älä jätä.

    VastaaPoista
  2. voi rakas.. miksi et esimerkiks poista tätä blogia ja tee ns. salaista blogia? :) johon pääsee vaan kutsutut lukijat. koska tästä blogista on varmasti tullu osa sun elämääs nii eihän sun tarvii blogin pitämistä todlelakaan kokonaan lopettaa. :) hih toivon että pääsen lukemaan sitten kyllä sitä<3

    onneks sulla on ihania ihmisiä sun ympärillä, jotka välittää. siinä futisjoukkueessakin. halit ja voimia <3

    VastaaPoista
  3. Paljon, paljon voimi!♥
    Jos teet uuden blogin, toivon löytäväni sen.

    VastaaPoista
  4. En kestä jos poistat blogin.. Tai no ehkä mä kestän jos ajattelen että se on sulle ja sun läheisille parempi vaihtoehto. Mistä mä nyt luen että mitä sulle kuuluu, plääh :-( Ihan hullusti haleja ja koita selvitä kaikesta, tiiän että selviät ja saat vielä ihanan elämän josta nautit joka ikinen päivä♥

    VastaaPoista
  5. mä löysin sun blogis n. puol vuotta sitten ja mä oon nähnyt sun menevän huonoksi ja vähän parempaan suuntaan sun ongelmien kanssa jotka ovat todella samanlaisia mun omien ongelmien kanssa,joka päivä ootan innolla ,että saisin kuulla miten sulla menee , vaikken sulle oo koskaan ennen kommentoinut , puhunut,nähnyt ,sä oot mulle kuin ystävä, josta välitän hyvin paljon , en ikinä olis uskonu että voisin tulla niin läheiseksi henkilöön keneen en oo koskaan oikeesti pitänyt yhteyttä , mut kai se on mahdollista. tiedän miltä susta tuntuu , mulla oli blogi, jonka mun sisko löysi ja en kestäny tietoa siitä että se pystyisi lukemaan kaikki mun ajatukset ja kertoa asioista eteenpäin yms.. joten poistin sen. mitä mä yritän sanoa on että ,älä kiltti poista tätä blogia, se merkitsee meille yhtäpaljon kuin sulle , tää sun blogis,se on kuin rakas ystävä joillekkin ja sä ymmärrät ja mä myös ymmärrän miltä tuntuu menettää ystävä tai perheenjäsen,siltä meistä tulee tuntumaan jos sä poistat tän blogin <3 (oli varmaan tosi epäselvää tekstiä , en oikee ajatellut mitä kirjotin vaan kirjotin pelkästään suoraan sydämmestä)lähetä viestiä tohon meseosotteeseen ,koska mulla on pari ehdotusta miten tän asian pystyisi ratkaista , jos oot vaan kiinnostunut :)ootko esim. ajattellut tekeväsi toisen blogin , joka olisi salainen , saisit itse valita kuka sinne saisi tulla sitä lukemaan , tai sitten tekisit uuden blogin ja lähettäsit uuden blogin osottteen sähköpostiin niille ketkä sen on antanut sulle? :O tässä vain joitain ehdotuksia , olisi mukava jutella oikeasti , haluasin auttaa sua , en halua sun olevan yksin näiden asioiden kanssa <3 :)

    VastaaPoista
  6. Ikävää et sun täytyy loepttaa sun blogis, mut ymmärrän täysin ettet voi etkä pysty jatkaa kun niin moni tietää. Toivon et sä parantuisit vielä kokonaan eikä sun tarvis enää kärsii tosta kaikesta! Tosi paljon tsemppiä sulle!♥ Jos voisit sillon tällöin päivittellä kun jaksat niin siihen salaiseen blogiis kuulumisias`?

    VastaaPoista
  7. Tää kommentti ei varmaa muuta sun ppääätöstä, mut tä blogi on ollu mahtava, ja toivosinki et jatkaisit kirjottelua vaik toisessa blogissa. oon seuraillu sun kirjotuksia jo pidemmän aikaa ja haluan sanoo et oon iloinnu aina ku sulta on tullut pirteempää tekstiä ja lukenut surullisempia tekstejä kyyneleet silmissä. Tästä blogista on vaa tullu osa mun elämää ja siks toivoisin et jos alotat toisen blogin nii lähettäisitkö mulle vaikka osotteen mun blogiin tai jotain ? oot ihana ja nostan sulle hattua kuin hyvin oot parantunu tosta syömishäiriöstä. Sä tuut selvii siit oot selkeesti vahva !

    poissaikkunoista.blogspot.com

    VastaaPoista
  8. älä lopeta tätä blogia, tää on jotenkin ihna ja yks mun suosikki blogeistani <3 :)
    toivoisin että ainakin linkkaisit minulle uuden blogin sen kun joskus teet?? =)

    VastaaPoista
  9. Mitä tahansa päätätkin, tee se sen mukaan mitä _oikeasti_ haluat. Jos haluat jatkaa kirjoittamista, jatka, äläkä anna muiden mielipiteiden estää. Jos taas näet paremmaksi lopettaa, kaikki varmasti ymmärtävät. Mä ainakin ymmärrän ja tuen sua henkisesti täältä ruudun toiselta puolelta :) Oot ihana<3

    VastaaPoista
  10. mihin sitten päädytkit, me kyllä ymmärretään <3 sulla ei oo mitään velvollisuuksia meitä kohtaan jatkaa tätä blogia, toisaalta jos taas tuntuu että tää on hyvä juttu muut ei voi sanoa ettet sai tätä jatkaa <3
    Blogin voi myös tehdä salaiseksi tai tosiaan uudeksi. Mitä teetkin, tee se mikä tuntuu susta parhaalle.
    Jos teet uuden blogin/vaihdat salaiseksi, jatkaisin mielelläni lukemista .

    Voimia <3

    VastaaPoista
  11. Tuntuu niin pahalta puolestasi. Toivon vain, että olosi paranisi ja saisit jonkun itsellesi hyvän ratkaisun tehtyä. Halauksia hirmuisesti♥
    Ps. Anteeksipyyntöjä myös monenmonia, olen ollut sanomatta mitään mihinkään, vaikka kaikki tekstit olen kyllä aina lukenut. Mietin sinua silti aina.

    VastaaPoista
  12. eiei et saa poistaa tätä blogia! mut jos näet lopettamisen parhaimpana vaihtoehtona ni kyllä kaikki ymmärtää ja tukee sua kaikesta huolimatta :) Oot ihana niikun tää sun blogikin <3 jos poistat tämän ja teet uuden ni linkkaa mulle se uus blogi !

    VastaaPoista
  13. Ymmärrän, jos poistat tämän blogin. Toivon kuitenkin, että edes jotenkin saisin tietää miten sinulla menee ja mitä sinulle kuuluu =( Vaikka sitten sähköpostin välityksellä? Tuntuu jotenkin typerältä, kun en edes varsinaisesti tunne sinua, mutta olen lukenut ajatuksiasi ja elämääsi niin pitkään, että siitä on ikäänkuin tullut osa myös minun elämääni

    VastaaPoista
  14. eoeiei. en haluu et poistat....

    VastaaPoista
  15. Jos lopetat tän blogin nii haluun sanoo et toivon todellatodella paljon että sun asiat järjestyy, sä niin ansaitsisit sen! Älä luovuta ♥ haleja

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)