lauantai 14. huhtikuuta 2012

Haikeeta

Monta kertaa päivässä mä käyn täällä. Joka ikinen kerta mut valtaa haikee fiilis siitä kun mä teen tänne "hyvästejä" vaikken mä tätä blogia sulje taikka lopeta silti tää jää toissijaiseksi, kyllä tänne tuun vielä kirjottamaan, mutta todella arkojen asioiden (kuten ihmissuhteet ja uudet mietinnät/ongelmat) siirtyvät varmasti uuden blogin puollelle.  Varmasti tänne tuunkin kertomaan kuulumisiani. Tää on ollu mun mukana elämässä niin kauan etten vain pystyis heittämään tätä kaikkea hukkaan.

Jos nyt ollaan rehellisiä (jota en oo osannut vähään aikaan olla)
en oo voinu kauheen hyvin. Moni sanottu, kuultu ja tehty asia tuntuu tajuttoman pahalta. Huomaan kuinka kaikki järki katoaa vain minusta - niin kuin millään tekemisillä ei olisi väliä.  Toivon tän vaan olevan joku väliaikainen sortumisjakso.

vieläkin otan vastaan sähköposteja sheena@luukku.com tai tähän postaukseen pyyntöä päästä lukemaan blogiani (edellyttää omassa blogissa kommenttivalvontaa joka on päällä)

Hyvää viikonloppua <3

17 kommenttia:

  1. Hei, haluaisin lukea sun kuulumisia edelleen :)
    Mulla on blogissa kommenttivalvonta päällä (:

    VastaaPoista
  2. mulla on se kommentinvalvonta, haluisin sun uuen osotteen♥

    VastaaPoista
  3. tahtoisin lukea sun blogia myöhemminkin <3

    VastaaPoista
  4. Saisinko lukea sun toista blogia? Mulla ei ole nyt omaa blogia :/ sähköpostini on winf_@hotmail.com, jos haluat lähettää osotteen/kutsun mulle.

    VastaaPoista
  5. Minäkin haluaisin seurata sinua vielä jatkossa! Olen niin samastunut teksteihisi enkä haluaisi lopettaa blogisi lukemista. Minulla on kommenttivalvonta päällä blogissani, joten jos vain mahdollista kommentoida sinne. Osoite on http://greentea-bella.blogspot.com/

    Olisin todella kiitollinen, jos pääsisin vielä seuraamaan.
    Jaksamista:)<3

    VastaaPoista
  6. haluaisin jatkaa sun lukijana uudessa blogissa, tässä: http://scent-facebehind.blogspot.com/ osote omaani, ja valvonta on päällä :) Oot ihana! Paljon tsemppiä kaikkeen, ja ihanaa viikonloppua sulle myös!♥

    VastaaPoista
  7. Heippa (: Mä haluaisin lukea myös sun toistakin blogia. Mulla on blogissa kommenttivalvonta päällä (:

    VastaaPoista
  8. mäkin tahtoisin päästä vielä lukemaan sun blogia!

    VastaaPoista
  9. haluan edelleenkin lukea sun blogia!(:
    blogissani on kommenttivalvonta päällä,
    osoite on; http://iwanttoflyaway-hope.blogspot.com/

    kiitos jo etukätee!:)
    hope-

    VastaaPoista
  10. olisi tosi kiva lukea sun toistakin blogia.:) mulla on blogissa kommenttivalvonta päällä. Ja osoite on: http://dream-unelmia.blogspot.com/ :>

    VastaaPoista
  11. Pidän sun blogista todella paljon ja tahtoisin jatkaa lukijana uudessa. Omani on http://ibelieveicanflyyy.blogspot.com/ ja kommenttivalvonta on päällä :)

    Hirveesti voimia sulle <3

    VastaaPoista
  12. Hei, haluaisin kans lukea sitä toistakin blogia. Kommenttivalvonta on päällä molemmissa blogeissa, joten ei väliä, kumpaan pistät.

    VastaaPoista
  13. Haluisin kovasti lukea uutta blogiasi! :)

    Mun s-posti: tyttojokatahtoosiivet@hotmail.com

    Blogissani on kommenttivalvonta päällä!

    VastaaPoista
  14. hips. luitko eemailiani? miten voit? rutistus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vastaisn sinulle äsken <3 anteeks kun on kestäny :) vointi on väöhän mitä on :(

      Poista
  15. haluaisin kanssa lukee kauheesti sun uutta blogiasi!: )

    mun blogissa on kommenttivalvonta päällä

    VastaaPoista
  16. heiii olis kyllä kiva lukea vielä kuulumisias! oon lukenu blogias jo aika pitkään. mietin kauan, kehtaanko pyytää....:):) mulla on kommenttivalvonta kans!

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)