torstai 15. maaliskuuta 2012

You can't have better tomorrow if you don't stop thinking about yesterday. PLUS (video)

kuunnelkaa tää kappale. Koska tää kuvaa liikaakin tän hetkistä tunnetta.
Kaunis kappale, mutta niin särkynyt.

Olen se sama 54,3 kiloa.. pieni pettymyksen tunne vaa'alle astuessani.
Pidän kuitenkin mielessä "täytyisi edes nyt tyytyä tuohon koska se olisi voinut olla vaikka 55 kiloa"
mutta.. enhän minä syönyt eilen kuin 650 kaloria..?
Jokin huutaa mun sisällä "siitäs sait läski, mitäs söit!!"
ja toinen puoli tivaa "NIIN huomaatkos nytten, vähällä syömisellä ei laihdu mihinkään!!"
ja niin.. minä olen hukassa, solmussa, tietämättömänä mitä söisin seuraavaksi ja mikä olisi oikein.

Seuraava siirto tässä paskamaisessa pelissä, sairaudessa,
Taistelussa kiloja vastaan on yksinkertaisesti se etten söisi enään kello 20.30 jälkeen. Rukoilisin että tajuaisin päivällä tekeväni oikein ja syöväni sillon, pelkäämättä tai panttaamatta ruokaa. Koska muuten illalla ja yön tullessa pyörin tuskaisena sängyssä nälän tunteessa.

Onneksi olen kuitenkin löytänyt taas osittain ilon liikkua.
Tarkotus olisi taas jatkaa päivittäistä liikuntaa, edes pienin määrin. En halua enään pakottaa itseäni jos en vaan yksinkertaisesti jaksa, en saisi enään haukkua itseäni.
Yritän tosissani parantaa mun vanhoja tapoja jotka ovat kangistuneet päähäni.

 Toivon eniten tällä hetkellä että mä en enään aiheuttais pettymystä mun kolmelle parhaalle ystävälle. Ennen mä olisin kirjottanut kahdelle, mutta ilman Susaa olisin monta kertaa itkenyt rikkinäisenä lattialla. Jonkun aikaa sitten mä tajusin että mä voin olla ja tehdä ihan mitä vaan Susan seurassa. Olet rakas <3 Toivon vain että olette siinä aina, koska ilman teitä mulla ei olisi enään mitään syytä yrittää. Mä jaksan yrittää vielä ja toivon etten nyt luisu vaan pääsen kokonaan jaloilleni. Toivon etten huku tähän hulluun laihdutuspyörteeseen, kuitenkin nyt musta tuntuu että sen suhteen olen vahvoilla. Herättäkää minut jos epäilette hetkeäkään mun hukuttavan itseäni taas.
Koska mä haluan olla teille taas se sama vanha minä, se johon te rakastuitte.


Mua pelottaa tää tie aivan kamalasti, itsensä etsiminen on hankalaa, hankalampaa kuin oletin. Olen kerran hukuttanut itseni neljäksi vuodeksi. En oletakkaan löytäväni päivässä minääni, mutta joka päivä sen eteen täytyy tehdä jotain. 
Onneksi en kulje tätä polkua yksin, vaan teidän kanssanne.
Kiitos siis kaikista kommenteista jotka olen teiltä saanut.
Enempää en olisi voinut toivoakkaan <3








EDIT// Lisäsin tähän vielä videon tämän hetkisestä kropasta...
video


22 kommenttia:

  1. ymmärrän niin tuon tunteen, kun ei tiedä mikä on oikein ja mikä väärin, ja vaikka pää huutaa että "eii älä syö yhtään enempää", järki sanoo että on syötävä että pysy hengissä ja säästöliekillä paino ei putoa.. inhottavaa olla niin sekaisin.
    voimahalaus sulle <3

    VastaaPoista
  2. Selviäisit yksinkertaisesti helpommalla jo vähentämällä juomista. Alkoholi turvottaa niin sairaan paljon!

    Hirveä ikävä sinua ♥ Haluaisin konkreettisesti nähdä kuinka pärjäilet.. En tiedä vielä siitä viikonlopusta, soittelen joku päivä asiasta.

    VastaaPoista
  3. Kunpa voisit olla käymättä siinä vaa'alla, kokemuksesta voin sanoa että se vaikuttaa ihan liikaa siihen mitä syö ja jos haluat eroon tästä niin sun ei todellakaan kannata ravata vaa'alla. Sä oot just sopiva tolleen, ei sun pidä laihtua ! Oikeesti, näytät siltä ku painaisit joku 40 kiloa, oikeesti, mä en vaan sano tätä vaan tarkotan tätä. Sulla on lihasta, sulla on hyvä kroppa, OIKEESTI.

    Kyllä sä vielä löydät itsesi, oot ajatuksissa rakas♥

    VastaaPoista
  4. Ei ne muutokset päivässä vaa'alla näy - vaikka söisit kaloreina vähemmän jonain päivänä ja jonain päivänä enemmän, niin ei se vaa'an luku todellisesti muutu, niin lyhyen ajan vaihtelut johtuu ihan vaan nesteytyksestä ja vessassakäymisistä. Se on ihan turhaa vaivata itteään joka-aamusella punnituksella kun sillä saa vaan ittensä hulluksi, eikä sillä oo mitään totuudenperäisyyttä. Kerran viikossa kun punnitsee niin näkee vasta oikeesti sitä suuntaa. Tiiän että on ehkä vaikeeta pysyä poissa vaa'alta kun siihen tahtiin taas tottuu, mutta ihan oikeesti, sun oikea paino ei päivässä muutu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin tottahan toi on. Nyt vaan oon nää muutamat päivät käyny tiheeseen jotta nään et muuttuuko se. Tarkotusi ois jatkossa yrittää käydä vaan mm kaks kertaa viikossa.. ei ainaskaa stressais niin paljoa :) kiitos.

      Poista
  5. itekki tuntuu et en oikeen tiiä mikä määrä kaloreita sopeis ..:/ mutta joo tsemppii ja voimia sulle :)

    VastaaPoista
  6. vittu sä oot nolo et oo ees mitenkää kovin laiha, pidät tätä blogii vaa et saisit jotai vitun kehui ja säälipisteit. onks sul vaa jotenki huono itsetunto tai jotai ku pitää elää jotai vitun kaksoiselämää ja angstata tuntemattomille tääl päivittäin? nois vitun videois ja kuvissaki aina ku kuvaat sun jalkoi ni taivutat niit iha selkeesti erillee et sun reideet näyttäs kapeemmilt, vitun huomionkerääjä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noloa on se ettet kehtaa tulla haukkumaan omalla lärvilläs mun mielestä.
      Niin ja vielä kysyt et onko mulla HUONO ITSETUNTO? joo ei ole.. muuten tässä oon ollu masentunu ja epävarma ittestäni monta vuotta. Ja tää blogi ei tosiaan oo sitä varten et oottaisin jotain säälikommentteja. Vaan ITTEÄNI varten koska tää helpottaa kun voi purkaa .. nyt sanoin vähän tyhmästi. ONHAN tää tottakai muitakin varten, ihmisiä joita helpottaa huomata ettei ne paina näiden asioiden kanssa yksin. ja musta on ihanaa jos musta on apua joillekkin muille.

      JA MIKÄ kaksoiselämä?? Voi luoja. tule puhumaan ihan kasvotusten, eläisinki jotain kaksoiselämää.. mielummin kuin todellisuudessa tätä..

      Poista
  7. Mikä ihme tota Anonyymi 02:15:sta vaivaa? Joo kyllä varmaan secretillä on huono itsetunto, mutta jos et oo sitä vielä älynnyt niin hänellä on syömishäiriö! SAIRAUS, tajuatko...?

    VastaaPoista
  8. ai tavuttaaks se ne jalat sillee erillee?:o mä oon aina ihmetelly ku oon samanpainonen eikä mulla näy reisiväli tollei ollenkaa et mite se o mahollista:o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voithan sä tota ihan multakinb kysyä XD ja jooo.. en taivuta, jossain kuvissa oon joutunu kumartumaan jos otan kamerakännykällä kuvan koska muuten en nää sitä ruutua. NIIN TOTTAKAI JALKOVÄLI ISONEE kun ei perse roiku siinä eessä XD :D tajuatko?? Kokeilin tossa äsken seisoa ihan tikkusuorana niin kyllä mulla jää siihen vieläkin n. 1cm-2cm väliin. Mutta tottakai mä saan puristettuakin jalat yhteen niin ettei reisiväliä jää kun jännittää pyllyä tai työntää peppuu/lantioo eteenpäi :DD XD HIrvee selitys... mutta alko vaa vähän pännimään toi..

      niin ja siitä kun sanoit tuuohon et sulla ei näy reisiväli vaikka samoissa mitoissa oot niin IHMISEN luut on ihan eri kokoset, lantio yms. Ne vaikuttaa aika paljon. Mulla on kavereitakin jotka painaa 43-48kg eikä niillä välttämättä jää reisiväliä. Ja silti on tajuttoman hoikkia, joten ei se reisiväli sitä laihuutta aina kyllä vaikuta.

      Poista
    2. ^ Tää on kyl ihan totta, oon joskus nähnyt tosi hoikkia ihmisiä joilla on kapee lantio ja näin ja niillä koskee hoikkuudesta huolimatta reidet toisiinsa. Sit taas joillakin jotka painaa pituuteensa suhteutettuna enemmän voi silti jäädä tyhjää siihen reisien väliin. Eli kyllä se ruumiinrakennekin vaikuttaa.

      Poista
  9. sää kyllä siltiki taivutat niitä jalkoja ja laitat polvet mahdollisimman kauas toisistaan että jalat näyttäis hoikemmilta (': oon huomannu kans

    virve

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En jaksa alkaa perustelemaan tähän mtn tai puolustelemaan. Mun polvet on muutenkin vinot. Sääret taipuu päin hel*ettiä. "Väärät sääret" vika ku on. Jota fysioterapeutti ja lääkäri on sanonu mulle kun polvikipujen takia menny. En seiso joka kuvassa tikkusuorassa ajattellen "enkai nyt taivuta polviani :0" eikä sil mtn väliä ole koska paino tuol näkyvil enkä tosiaan oo laiha tai alipainonen.

      Poista
  10. Miksi ihmeessä joku jalkojen taivuttaminen ottaa ihmisillä näin lujille? Se ei tainnu olla postauksen aihe tai mihinkään millään tavalla liittyvä asia, vai mitä sanotte muut rakkaat anoset? :D Hippasen sama jos menisin muotibloggarille sanomaan että ei sun kuulu tota paitaa noin käyttää/kuvata. whuta hell..

    Jatka samaan malliin ssecret, musta on ainaki kiva nähä susta kuvia, naamasta ja vartalosta, sellasina kun ne on. :)

    VastaaPoista
  11. Sulla on tosi nätti kroppa ja vaikutat ihanan persoonalliselta tyypiltä :-) tsemppiä!!

    VastaaPoista
  12. Sä et edes näytä yli 50 kiloiselta. Sä näytät pieneltä, sopivalta. Ei sun tarvitse laihtua. Oon niin ilonen että alat muuttaa sun tapojas! Tai että oot huomannu että toi ei ole oikea tie. Koska se tie, mikä vieläkin kummittelee rikkoo vaan sua. Satuttaa sua syvältä ja jättää arpia, ihoonkin mutta sun sydämeen. Siihen sydämeen mikä on kullasta tehty. Vitsit että mä rakastan sua. Välitän susta aivan hirveästi. Tiedäthän sä sen? Sä löydät vielä ittes. Ihan varmasti. Muistatko kun laitoin sulle että vielä joskus kirjotat tänne että sulla on ollu hyvä päivä. Edellisissä postauksissa sulla on kuva missä hymyilet. Vitsit että mä olen oottanut sitä kuvaa. SITÄ HYMYÄ. Oon tajuttoman onnellinen että joku tekee sut onnelliseksi. Että sä tunnet kuinka paljon susta välitetään. Vitut noista anonyymeistä, sä tiedät miten sun asiat oikeesti on. Ihan helvetin sama miten sä sun reidet laitat kun kuvia otat?!
    En voi verrata sua mihinkään koska en oo koskaan tavannut sellaista ihmistä kun sä olet. Muistathan oman ainutlaatuisuutesi?♥
    Matkaa on vielä paljon edessä mutta sä tuut selviämään. Ihan varmasti tulet. Mä uskon siihen vieläkin.
    Olet rakasrakasrakas. ♥

    VastaaPoista
  13. Joo et sää todellakaan jalkoja piä erillään tai mitään koita vääntää niitä, minä jos kuka tiiän sen kans koska mulla on ihan samanlaiset ja painan jonkun 45 ja oon saman pitune melkein kun sä, pari senttiä ehk lyhyempi mut kumminki normaalipainone. :D ärsyttävä toi yks anonyymi tuolla........

    VastaaPoista
  14. Vittu sä anonyymi joka tulit aukoo tännne nii , eiks kiusaamine yms oo merkki tuplasti huonommast itsetunnost ? :) kaikel rakkaudel, painuisitko vittuun täältä sillä tää on vakava asia. Joo voimii ssecret <3 :) Itellläni alkanut juuri syömishäiriö........

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 en voi muuta sanoa kuin kiitos. Hae apua, lupaathan? Älä missään nimessä jää yksin. Mä olen ainakin täällä ja kuuntelen aina jos vain on tarvetta.
      Haleja ! Et oo yksin.

      Poista
  15. Näytät kropaltas ihan saman näköseltä ku mä! :) Mut mä kyl painan 63 ja oon 171cm mut silti... Painan ihan liikaa.. mun pitäsi painaa saman verran ku sä...

    Mitta sä olet upea <3 !

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)