maanantai 26. maaliskuuta 2012

pretty please, kill me


Vierotusooiret. Mä tyhmä luulin ettei niitä edes ole. Treeneissä ihmettelen miksi kenttä pyörii edes takaisin silmissäni. En halua sanoa kellekkään, kunnes syötöistäni tai mistään ei tuu enään mitään. Vetäydyn sivuun säälittävänä kyhjöttämään kentän reunaan. Silti mä olen ollut ilman lääkkeitä jo viikon. Enkä vaan pysty enään ottamaan niitä.  Tuntuu kauheelta sanoa näin, mutta vihaan itseäni niin paljon etten edes halua niitä.

Mä uskottelen itselleni olevani kunnossa, onnellinen ja kaikkea sitä paskaa mitä muut ovat. Mä en edes osaa olla. Oon niin katkera, itselleni. Pettynyt, etten osaa elää tätä päivää kuin viimeistä. Etten osaa tehdä mitään siirtoa elämässäni. 

Rakastan ystäviäni niin paljon etten vain pysty soittamaan heille
ja itkemään puhelimeen. Olen vain tyytynyt olemaan kotonani yksin kyyneleet silmissä, polvillani kylpyhuoneen lattialla terä kädessä tiedottomana siitä mitä täytyisi tehdä.

Haluaisin tosissani kertoa teille mitä minulle tapahtuu,
mitä ajatuksia päässäni juoksee joka ikinen ilta, päivä ja aamu. Mutten pysty. Jotkut ehkä voivat kuvitella sen inhottavan ajatuksen joka yrittää kuristaa sinut heti avattuasi silmäsi.
Ajatus joka haluaa sinut hengiltä. mä tiedän että tänä iltana muhun tulee sattumaan..

miten mä hiljennän sen.. ennen kuin se hiljentää minut?

minun täytyy alkaa täyttäään 
ne tyhjät kirjeet laatikostani,
vihdoinkin tärkeillä sanoillani,
joita en ole saanut koskaan sanottua
mun rakkaille, mun vain täytyy.

8 kommenttia:

  1. älä tee ittelles mitään!! sä olet ihan oikeasti ihan äärettömän arvokas ja tärkeä. sun rakkaita sattuu niin paljon jos sulle tapahtuu jotain. älä tee niille sitä. älä tee niin ihmisille ketä rakastat. sua sattuu, sä kärsit mut haluutko sen kivun sun tärkeimmilles? itsemurha on itsekkäintä mitä kukaan voi ikinä tehdä. vaikka siinä ite 'pääsee pois kaikesta paskasta' niin sen paskan siirtää muille. hae apua, älä jää yksin. <3

    VastaaPoista
  2. Älä satuta itseäsi :(( älä ihan Oikeasti moni välittää<3 puhu jollekkin tunteistasi,kelle tahansa!

    VastaaPoista
  3. Ärsyttää tommonen lääkkeidenkans pelleily -.-

    VastaaPoista
  4. Joo, niinn ärsyttää, mutta entä sitten kun et pysty enää kontroilloimaan itseäsi ja käytöstäsi?? Asiat menevät tosi monimutkaiseksi..

    Paljon paljon jaksamista!! Muista ettei se itsen satuttaminen auta ketään. Se tuo vain hetkellisen helpotuksen.. Mene oikeasti nyt hakemaan apua!! Olet nuori ja sulla on vielä elämä edessä vaikket itse siihen uskokkaan...

    VastaaPoista
  5. eiei et tee itteles mitään! susta välitetään niin paljon! söisit lääkkeesi... voimia sulle kauheesti <3

    VastaaPoista
  6. Älä tee itselles mitään. Oot monelle tosi tärkeä ♥ Jaksele, haleja♥

    VastaaPoista
  7. Miten saan lisättyä tollasia toimintoja noi halit ja tollaset?

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)