torstai 22. maaliskuuta 2012

painajainen yöllä painajainen päivällä

Yöllä unessa olen osastolla. Sekava potilas hyökkää kimppuuni eikä kukaan nää. Puollustan itseäni ja tönäisen potilaan kimpustani. Potilas alkaa huutamaan apua ja kertoo hoitajille minun seonneen ja käyvän käsin. Alan huutamaan että hän valehtelee, kyyneleet silmissä yritän saada heidät uskomaan. Hoitajat alkavat syyttelemään mua ja viemään eristykseen, alan riehumaan ja huudan että mä en tehny mitään. Siinä vaiheessa hoitajat tarttuvat kädestäni kiinni ja pitävät siinä neulaa. Huudan että en tarvii mitään. Olen kuulemma vaaraksi potilaille ja niin ne piikittää mut täyteen rauhottavia. Herään unesta melkein itku kurkussa... miks mä näin tommosta unta?

Aamulla puntarin lukema ei ollut liikkunut mihinkään. Välillä se hyppeli 53,7 ja palasi 53,4 kiloon..  siitä lähtien mikään ei oo menny hyvin. Hammas lohkes aamupalaa syödessä, bussit kulki huonosti ja työpäivä oli väsyttävä. Täyttä paskaa. 

Onneks Inkeri tulee pian tänne yöks :)  Mä haluun päästä puhuun sen kans kunnolla ja viettämään aikaa. Viltsu yrittää saada mulle paskan olon, joka ikine kerta kun puhutaan facebookissa niin se päätty ärysttävään "riitaan" ja sen ärsyttäviin loppusanoihin "ok, kuitti, mo" joita mä vihaan eniten. Pitäis lopettaa koko puhuminen sen kanssa kun ei se muutakaan osaa sanoa.

Tän päivän ruuat on menny suht hyvin (kalorit huitelee tällä hetkellä jossai noin 800-900 hujakoilla ja lisää tulee...) melko pitkiä välejä syömisissä. Yks lämmin ateria puoliks syötynä.  Illalla tiedossa maailman parasta sarjaa (ainaki melkein) L-KOODIA ja makuunin herkku karkkeja :)

1 kommentti:

  1. Voi ei, kamala uni! Luulenpa, että alitajuisesti pelkäät, että noin kävisi, joten siksi se tulee uniisi. En tiedä, mutta voi olla. Toivottavasti et enää näkisi noin kamalia unia!

    Koita jaksella! <3

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)