maanantai 5. maaliskuuta 2012







Niin paljon sanottavaa, mutten vain 
jaksa antaa sormieni valua
näppäimeltä näppäimelle.

Olen nyt tummahiuksinen,
mustatsilmänaluset ja tekaistu tekohymy kasvoilla.

Niin paljon väsymystä,
inhoa, pelkoa.

Kysymyksiä, joihin minulla ei ole vastausta.
Minä en tiedä mihin kulkisin.

En osaa sanoa ei töille, teen kaiken mitä minulle työnnetään.
Itku kurkussa nauran ja leikin. Ei ole syytä olla väsynyt,
ei ole syytä olla heikko.

syytä on tuntea itsensä oksettavaksi 850 kalorin jälkeen

14 kommenttia:

  1. eikä ole syytä tunte itseään oksettavaksi!
    Olet ihana ja herttainen tyttö, riippumatta siitä montako kaloria syöt (minkä määrä on tälläkin hetkellä liian vähän)! Tsemppiä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. <3 määrä tuntuu itsestäni tajuttoman isolta :C
      Tsemppiä siullekkin, pus

      Poista
  2. Luen tekstejäsi ja itken. :´( Mistä löytäisit vielä toivonrippeen? Jotain josta löytyisi SYY elää, jatkaa eteenpäin, luottaa, että vielä tulee parempia päiviä, kesä tulee. Tartu elämään kiinni ja antaudu sen mukaan, tuli mitä tuli. Maailmalla ei ole tarjota mitään pahempaa kuin syömishäiriöllä, siitä voin mennä takuuseen. Et häviä mitään--ota ensimmäinen askel. Se on alku eteenpäin. Käy ahdistus läpi, ota se vastaan, anna sen täyttää sinut ja luovuta se sitten pois. Pois sinusta. Sinä yksin teet muutoksen, mutta sinun on uskallettava myös ottaa vastaan apua. Olen varma että apua on tarjolla kun vaan uskallat heittäytyä heikoksi, kertoa, että nyt et pysty enää yksin pääsemään jaloillesi. <3 Halaus. Muuta en voi tehdä, en sanoa tai auttaa. Kukaan ei voi, jos sinä suljet korvasi ja sukellat syvyyksiin. :( Jos rohkenet ja haluat, klikkaa itsesi minun ja ystäväni perustamille sivuille: http://lifeyouareworthit.blogspot.com/ Pidämme s.häiriövastaista, paranemismyönteistä blogia, jossa haluamme tukea toisiamme ja itse kutakin joka kamppailee mien helvetillisten mieliensä kanssa. <3 Voimia sinulle. Muista että olet täydellinen juuri sinuna itsenäsi.

    VastaaPoista
  3. 850 ei ole liikaa. Edes tuhat ei ole, sillä sä tiedät ihan hyvin itsekin, että se on huimasti alle peruskulutuksesi.

    Jos tuntuu siltä, että pitää huutaa tai itkeä, niin anna tulla.
    Maskit ja tekohymyt vain syövät sisältä. Sen varmasti tiedät itsekkin.

    Voimia sulle!
    Pärjäile♥
    XoXo.

    VastaaPoista
  4. Voi sinua :( Ymmärrän tunteesi paremmin kuin hyvin, sillä olen kulkenut itsekin pitkän tien anoreksiani kanssa. Haluaisin toivottaa sinulle paljon jaksamista ja voimia <3 Maria toivottelikin sinut jo tervetulleksi meidän paranemismyönteiseen blogiimme Life - You wotrh it. Itse kirjoitan omaa blogiani pienin askelin elämään (http://pieninaskelinelamaan.blogspot.com/), jossa käyn omaa paranemispsrosessiani läpi, yrittäen samalla positiiviseen ajattelutapaan. Jos kaipaat tsemppausta kurkkaappa joskus sinnekin puolelle :)

    Muista, että 850 kaloria on PIENI, aivan liian pieni määrä sinulle. Sillä kuihdut vähitellen olemattomiin ja sitä kukaan ei sinulle halua. Muista, että olet arvokas <3

    VastaaPoista
  5. Ihan kauheeta ajatella että jolloin ihmisellä voi mennä noin huonosti. Sä niinkuin kukatahansa muukin ansaitsee hyvän ja onnellisen elämän. Eilen illalla luin uudestaan sun postauksen jossa Marianne kertoi näkykulmansa sun sairaudesta, katsoin kuvia tarkemmin ja huomasin että Marianne näytti yhdeltä läheisen serkkuni ystävältä. Katsoin tämän blogia (jota luen itsekin) ja tajusin että se oli Mariannen blogi, tajusin että sinä olet se tyttö niistä joistain kuvista jonka ulkonäköä aina olen ihaillun. Sä olet ihan mielettömän kaunis, oikeasti! Olen ollut pitkään blogisi lukija, ja vain ehkä kerran pari kommentoinut sinulle. En laittanut tätä kommentia tunnuksillani jos sua vaikka alkaa jotenkin ahdistaa että tunnistin sut. Toivon sulle vaan kaikkea hyvää ja että sä vielä parantuisit! Mulla on itsellänikin myös jonkunnäköinen syömishäiriö ja pidän itsekin blogia, joten osaan samaistua joihinkin sun ajatuksiis. Hyvää jatkoa sulle, muista että sä olet tosi upea nainen! Pysy vahvana ja taistele♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. VOI KIITOS KOMMENTISTASI <3 :) taidan ehkä tietää kuka sen läheisen serkun ystävä on :) en tosin ole varma. En ahdistunut.. koska huomaan että voin luottaa suhun <3 :) kiitos kommentistas, piristit mua ! :) voitko linkata minulle blogisi? Voin tietty jättää sen komman julkasematta :) haluaisin vain kovasti myös tietää kuka olet :) ja mikä sun läheisen serkun nimi on? Kiitos jos voit kertoa :) <3 en julkaise kommaa siis :)

      Poista
    2. No siis tarkotin että serkkuni tuntee Mariannen ja hän on hänen ystävä, tai siis en tiedä ovatko he enään ystäviä tai puhuvatko paljoa mutta joskus he ainakin olivat, vaikka asuvatkin ihan eri paikkakunnilla.. :) Tää on vähän outoo siis ku en tiiä sua ja Mariannea millään tavalla, paitsi tämän blogin perusteella ja Mariannen blogin jota olen myös lukenut (sekä että serkkuni tuntee hänet), ettekä te minua. Tunnistin sut vaan Mariannen blogin kuvista, ku olet tännekin jotain laittanut joskus. Ja tuntuu että jos kerron serkkuni nimen ja blogini niin että se ois sua kohtaan jotenki ahistavaa tai sillee.. :) Mutta kyllä mä voin blogini sulle linkittää jos haluat!

      Poista
    3. joo linkitä vain, ois tosi kiva <3 siiis no.. mä kyllä luulen tietäväni kuka oot. Tai siis niin :) jos sun serkun nimi alkaa M:llä? Toivottavasti voit linkkaa sun blogin <3?? en julkase tähän :)

      Poista
    4. oho kirjotin tos ekassa väärin vahingos :DD siis taidan tietää ketä serkkuas meinaat :) nii :) heh <3

      Poista
  6. Havo no idea muistatko mua, tuskimpa, mut alotin bloggaamisen taas ku se vähä kusi viime vuoden puolella. Kiinni jääminen on mukavaa :D Mut tosiaan uudella blogilla taas.
    Hävettää suorastaan ku en oo ollu kattelee sun kuulumisia :// Oon ylpeä susta kun oot jaksanu näin pitkälle, moni ois jo luovuttanu. Oot vahva, ihana ja kaunis nainen eikä toi 850 kaloria pilaa sussa mitään :) Pärjäilehän!

    VastaaPoista
  7. Hei anonyymi :) ai no siis sit mä erheudyin susta Xd joo on toi marianne :) voitko linkkaa vielä omaa blogias ? :) <3

    VastaaPoista
  8. mun 'nimettömästi' kirjoittama blogi on synkempipuoli.blogspot.com :) voin ehkä myöhemmin linkittää mun omal nimel kirjoittaman blogin jossa en kerro niin henkilökohtaisesti ittestäni, nyt en ollu iha varma et kummast olit kiinnostuneempi :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kun linkitit <3 on joskus selaillu blogasi. toivottavasti ei haittaa et julkasin ton? :) ja oisin kyl TOSI kiinnostunu omastasikin <3 jos vaan voit llinkittää?? <3 sitä kommaa en tietty julkase!!!! :)<3

      Poista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)