torstai 1. maaliskuuta 2012

Mikä mua vaivaa?

Tähän sitä on sit tultu. Välinpitämättömäks "mättäjäks".. vihaan itteeni just nyt niin paljon et en jaksa edes välittää. Tää päivä meni niin hyvin ennen kuin selvin yksin kotiin. Vaikken käyny kaupan kauta ostamassa mitään houkuttimia niin silti tää on nyt tässä pisteessä, syön yksin purkista jäätelö maton päällä ja luen laihojen onnistuneiden blogia. 


Ennen tätä paskaa loppua olin syönyt aamulla pieniä karjalanpiirakoita 300 kalorin edestä, myöhemmin näin Inkeriä ja söin subissa pienen patongin viiden aikoihin. Ja pum, pääsin kotiin. Mandarini (hahaha) jjuu, ja sitten pieni määrä ranskiksia ja yksi YKSI KOKONAINEN pakaste patonki.. kävin kumartamassa pönttöön.. ja nyt vietän tätä paskaa yksinäistä iltaa tämän jäätelön parissa. (Jäätelö on siis parin viikon vanhaa ja näytti tolta kun äsken aloin sitä syömään, en onneks siis uutta oo ostanu..)
 siinä siis pala todellista MURSUA... siis järkkyä kuinka mun maha on levinny :( 
voi olla ettei tää jäätelö jää mun mahaan pyörimään..
oonko mä ainut tälläsen paskan illan kanssa :(?




eiiih jestas.....

27 kommenttia:

  1. mikä vitun vika sussa muka on? ei ummarra

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vastauksen löytää tästä postauksesta ja monesta taaemmastakin. Pelkkää epäonnistumisen sarjaa.. paskaa :(

      Poista
  2. et ole ainoa paskan illan kanssa. ja jos me verrattais kehojamme, oltais vierekkäin nii sä tuntisit ittes pieneks.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. :( en kyllä usko että olisin vierelläs pieni. Älä höpsi <3

      Poista
    2. mä uskon. kunpa voisin vakuuttaa sut siitä.

      paljon voimia sulle!

      Poista
    3. Sullekkin <3 ei sun tarvitse vakuuttaa mua, olet pieni.

      Poista
    4. siis meinasin et kunpa voisin vakuuttaa sut siitä et oot pieni. ehkä sen älysit mun vaa kuitenki oli pakko tarkentaa.

      Poista
    5. ymmärsin. Kumpa voisin vakuuttaa sinutki <3

      Poista
  3. et oo ainut ton paskan illan kans.. mulla meni päivä hyvin (puolikas banaani, mexsicon pataa oisko ollu 340 kalorii) mut si illal äite kysy et otanko ruokaa ja tietty sanoin joo.. siinä meni 3 isoo annosta hedelmäsalaattii siinä helvetin sokeriliemes ja sitä paksuu kermasta jogurttii jota joskus söin ilman mitään paniikkii.. sitä mäkin täs kysyn et mikä mua vaivaa? vaik ehkä eri tarkotus mut kuitenki.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tiiän hyvin tunteen.. mutta mä oon vetäny viel överimmäks :( nytki voisin vaa kaivaa noi keksit kaapista ja syyä ne... en tiiä miten hillitsen itteni. ELI JUST SE MIKÄ HITTOA MUA VAIVAA?? Varmaan ihan sama ku sulki.. en tajua, miten voin nyt mättää.. tosin menkkojen pitäis alkaa just mut ei tätä halua sen piikkii voi pistää :(

      Poista
  4. Voi kun sä oot laiha :( Ymmärrä rakas..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. en mä oo laiha.. tai riippuu mikä laihaks luokitellaan, ite kun luokittelen laihan alle 19 bmi:llä.. ja mull on bmi saleen isompi... :(

      Poista
  5. Iteki oon syöny tänään ihan hitosti liikaa :( Luulin et syön tänään vaan ton yhen ruisleivän, kahvin sekä vähän riisiä ja kanaa. Mutta kun illalla kävin jääkaapista hakemassa vähän juotavaa niin äitipuoli sano et ota MARJOJA ota KERMAVAAHTOA. Nii ja ota KARJALANPIIRAKKAA ja NAKKEJA kans. Noh, mä sit huomaamattani vetäsin yhen karjalapiirakan, sit söin nakin ja toisesta nakista puolet kunnes tajusin mitä teen. No sylkäsin puolikkaan nakin roskiin ja loput heitin pois kans. Sit huomasin pöydällä kipon mis oli se kermavaahto ja marjat. Hotkasin sen hetkessä. Hyi, MIKS? Enkä ees pysty oksentamaan. Nyt noi kaikki ruuat on mun mahassa ja kertyy vyötärölle.

    Ups, tulipa turha tarina. Mutta oot oikeesti ihana ja laiha <3 Varmaan kaks kertaa laihempi ku minä.. HALI!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei tuo määrä kuullostanut edes isolta :) don't worry <3 kävi samoin kyllä... kaiken ton kirjotuksien jälkeen oon syöny KOKONAISEN ANANAKSEN!! jeeeh.. ja muutaman domino keksin... ei bileet -,- haha en tiiä pitäiskö nauraa vai ei?!! ja en todellakaan usko että oisin sua kaks kertaa laihempi, tai yleensäkkää laihempi ku yksään teistä... :D


      Haleja pieni <3

      Poista
  6. näin sut tänään keskustassa ja olit pieni ja kaunis (:
    tsemppiä<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. apua.. en tienny et mut noi helposti tunnistaa hurr... ^^
      hyvä et pääsen tutustuu suhu paremmin <3 :)

      Poista
  7. Voi kultapieni, en voi sanoa muuta kun että koita jaksaa, tsemppiä ja tuhat halia! <3

    VastaaPoista
  8. miten sulla on muuten varaa asua yksin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oiskaan ilman kelan tukia :) mut ku saan asumislisää ja opintotukea niin niiden varassa ennenku pääsen vakkariduuniin ku oon valmistunu :) jää maksettavaks vuokraa melkee satanen tuista huolimatta et teen keikka työtä :) ruoka onki sit jo toinen juttu... et mistä niihi rahat :D

      Poista
    2. aa okei, sitten!:) en tienny että opiskelet.

      Poista
    3. jooo vielä valitettavasti :( tarkotus ois valmistua nyt täs syksyllä.. :) jos ei tuu mutkia matkaan.

      Poista
  9. jäätelö oli mun suuri vihollinen jossain vaiheessa. söin sitä joka ilta kulhollisen. en tiiä mikä nyt on, talviko vai mitä mutta jäätelöä ei tee mieli. pahimpina hetkinä ostin pirkan sorbettia ( http://www.pirkka.fi/tuotteet/62686-pirkka-fruit-ice-mansikka-055-l410-g ). oli hyvää, ja kun sen piti antaa sulaa hyvin, jotta oli syötävää meni hermo tökkiessä jäistä sorbettia ja sitä soikin vähemmän...

    VastaaPoista
  10. Oon aika monesti sun postauksesta huomannu tällasen samanlaisen päivän syömisten kulun. Ensin pidät ittees nälässä tuntitolkulla ja sit tuut syöneeks jotain karkkia/jäätelöö/sipsiä/muuta ravintoköyhää herkkua. En halua kuulostaa miltään tantalta mut jos täsmäsöisit oikeesti kunnolla edes ne 3 normaalia ateriaa päivässä niin mieliteot kaikkiien herkkuihin vois vähentyä ja sitäkautta myös oksentamiset ja epäonnistumisen tunteet. Enkä usko, että edes lihoisit mihinkään mutta turvottelut tms. vaivat ainaki vähentyis.

    Tiedän jo nyt että tää kommentti on ihan turha, mut ei vaan pysty oleen hiljaa.

    VastaaPoista
  11. musta tuntuu et ku oon muuttanu yksin asumaan syömiset on menny enemmän päin helvettiä.. esimerkiks ku asuin kotona en ikinä ahminu. täällä on sit sitäki tullu harrastettuu, ja ihan liikaa ;< tsemppiä<3

    VastaaPoista
  12. Voi pieni, sinä olet hyvä juuri tuollaisena♥

    VastaaPoista
  13. Oot oikeesti tosi laiha, ei sun tarvii laihduttaa. Syö ihan rauhassa vaan. :)

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)