torstai 8. maaliskuuta 2012

mä hymyilin, hymyilen vieläkin

Tuntuu et tää päivä on sisältäny miljoona eri tunnetta.
Olin aamulla ihan varma et tästä päivästä ei tuu mitään.
Istuin psykologilla hiljaa. Vastasin muutamilla sanoilla sen kysymyksiin jotka vaikutti muutenki niin tyhmiltä. 
Kerroin kuitenkin lääkkeen oton hankaluudesta.
Se näytti vähän aikaa tyrmistyneeltä ja sano sitten etten tosiaan saa lopettaa niitä omin päin.. tai jättää välistä.Noh minkäs mahat.

Lähin töihin tajuttoman väsyneenä. Yhtäkkiä mulla nous hymy huulille kun mä otin syliin sen 8 kuukautisen veijarin, voi että <3 päivän pelastus. Lopulta ulkoilin sen kanssa vaunuilla yli tunnin. Tuntu hyvältä ite lenkkeillä kun pieni veteli unta. Suoraan töistä mä sit lähin siihen vertaistukiryhmään... mul ei ollu mitään ennakkoluuloja, pölähin sinne paikalle vaan. Ensiks kaikki istu täysin hiljaa kunnes alotettiin kertomaan ittestämme, loppujen lopuks kaikki avautu tosi paljon, huomaisin ettei täs tilanteessa oo yksin. Helpotti jotenki puhua ventovieraiden kanssa keiden suu ei loksahtanu auki kun mainitsi asioita mun mennyisyydestä syy oli se et ne yksinkertasesti ymmärs ilman selittelyjä. Tuntu hyvältä. Ootan jo innolla ens torstaita. 

Sain jopa syötyä viiden jälkeen ryhmän kanssa. Viinirypäleitä, porkkanaa ja kaksi pientä patongin palaa. Vetäjät on aivan ihania.. ne laittaa joka kerta pöytään naposteltavaa.  En syöny mitään ennenku menin sinne, koska halusin olla normaalisti ja syödä muiden kanssa jotain. 

Nyt venailenki Inkeriä mun luokse, se yllätteän ehtiiki töiden lomasta tänne yöks :) Joten vietän sit sen kanssa ihanaa naisten päivää <3  tuntuu tajuttoman oudolta sanoa tää pitkästä aikaa,
 mut musta tuntuu hyvältä.

Mä hymyilin jopa ilman syytä.. katoin päivällä vihreää pilkottavaa nurmikkoa lumen alta ja hymyilin.
Nautin tästä illasta ja olosta, koska pitkästä aikaa mä oon saavuttanu tän.


Ihanaa naisten päivää kaikille teille ihanuuksille

3 kommenttia:

  1. Hyvää naistenpäivää sullekkin :) ihanaa että sulla on ollut hyvä olla, ja siellä ryhmäjutussa meni hyvin! Muttamutta mietin vain että saitko kommenttini edelliseen postauksees vai lähetinkö kommenttia ollenkaan?

    VastaaPoista
  2. Ihanaa naisten päivää myös sinne ihanainen. Kiva kuulla, että ryhmä vaikuttaa auttavan ja että Inkeri tulee käymään - ja lapset tosissaan on ihan uskomattoman ihanan piristäviä :)

    <3 <3

    VastaaPoista
  3. Voi, ihana kuulla sulta tälläistä (: Pidä tää yllä oikeesti!

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)