tiistai 20. maaliskuuta 2012

I'm closer than yesterday

tää tunne ...
Vedin eilen kolme laksaa..(jota en ehkä tee kyllä enään ikinä..) ja voi luoja. Heräsin siinä kuuden aikaan semmoseen vatsa kipuun etten ois tienny kuin päin olla,
hyvä ettei itku tullu. Luulin ettei se koskaan loppuis mut
onneks loppu. Kömmin takas sänkyy siinä kuuden jälkeen.
Ainut asia mitä mietin siihen aikaan oli vaaka, ja kun tunnustelin itseäni olin sata varma että nyt on lihottu ja paljon..

Nukahdin näihin ajatuksiin, seuraavaks heräsin yhdentoista jälkeen
sama turvonnu olo ylläni. Olin viimeksi käynyt vaa'alla 15 päivä eli viisi päivää sitten. Emmin tajuttoman kauan, romahtaakko vaiko eikö, päätin romahtaa. Astuin sille lasiselle mörölle ja rukoilin armoa, kun luku 53,4 välähti esiin... en voi edes kuvata sitä helpotusta joka valtas mun kehon hetkellisesti. 


Nyt vain jatko on vaikeaa, miten taas syödä, vai syödäkkö ollenkaan? Ihan mitä tahansa kunhan luku ei tuosta nouse ja tulosta näkyisi. Alan nyt tosissani taas liikkumaan. Oon saanu omaa itteäni takaisin sen jälkeen kun kasasin tavarat ostin uudet nappikset ja painuin kentälle. Se tunne oli niin ihana, vaikka se tunne särky siihen valmentajan rääkkäys huutoon :-D no mutta kuitenkin, pointti on se et mä jatkan urheilemista ja toivon et onnistun siinä joka päivä. Pian lähden psykologille ja siitä sitten tapaamaan Personal traineria ja sen jälkeen sali tunti josta siirryn sitten fudis treeneihin suoraan..

5 kommenttia:

  1. Mäkin rakastin sitä tunnetta yli kaiken, kun pelasi jalkapalloa. Sai vaan juosta. Mutta sitten se joukkue hajosi ja se meni sitten siinä. Haluaisin edelleen harrastaa jalkapalloa, jos se olisi vain mahdollista minun kotikaupungissa.

    Jaksamisia! : >

    VastaaPoista
  2. rakas ihminen, syö. olin ite syömättä pitkään ja äitini valitti siitä kuinka olin väsynyt kun en syönyt. olen suunnilleen sinun pituinen ja painan 50kg. se on ihan vitusti liikaa. mutta ei se lukema ole niin kauhea vaan se miltä näyttää. ihan oikeasti. ja sää oot laiha! tuo lukema ei oo viel mitään jos syöt tavallista ruokaa et liho. ja huomaat että olet itsekin pirteämpi yms. voimia ja haleja <3 :)

    VastaaPoista
  3. rakas pieni mäkin oon lihonu. http://butterflys-first-flight.blogspot.com/ tuu lukijaks mun blokiin tartten apuu ja saman kokeneit ihmisii pliis !!

    VastaaPoista
  4. kuinka sä olet pystynyt olemaan oksentamatta ja mikä on sua auttanut syömään paremmin?? Olisi kiva kuulla kuinka olet sen tehnyt, itse kun painin samojen asioiden kanssa. Arvostan siun sinnikkyyttäsi todella paljon...

    PAljon voimia ja jaksamista!! Olet arvokas ihminen !!!

    VastaaPoista
  5. paljon voimia sulle! aattelin piristää sua pienellä blogihaasteella ♥ http://marissa-maryjanes.blogspot.com/2012/03/haaste.html

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)