keskiviikko 21. maaliskuuta 2012

I am so confused

" suosittelisin sullekkin välillä tuota kävelemistä ja kunnon lenkkeilyä koiran kanssa kuin autolla ajamista "

Meinasin skipata eilisen kahden tunnin rääkkytreenejen jälkeen tämän päiväisen sali käynnin, mutta kun puhelimeeni kilahti isältäni tälläinen viesti, ei ollut enään hetkeäkään epäselvää raahaudunko mä sieltä töistä polkemaan salille tunnille sitä vitun pyörää.  Heikotus oli sanoin kuvaamaton tunnin aikana. Takana oli läskeily Hesburgerissa, söin 5kpl nugetteja.


Olen skipannut huomaamattomasti tämän päivän lämpimät ruuat. Jos noita nugetteja ei lasketa.
Vatsassani lymyää vauvan ruokaa.. smoothieta ja piltti. Kaksi ruisleipää, kahvia ja less fat poppareita.
Jäähile juomaa... ja kilo pettymystä.

Mua on alkanu pelottamaan ja jokseenkin kaduttamaan että oon antanu ittestäni tänne näinkin paljon, en oikein tiedä enään mitä ihmiset ja läheiset ajattelevat musta. Kun ja jos eksyvät tänne..osa onkin jo eksynyt enkä edes tiedä puoliakaan teistä että ketkä?! Kiltit, voisitteko ilmoittautua mulle.. mä en todellakaan ole vihanen siitä vaan kiitollinen teidän rohkeudestanne. Vaivaahan tää asia mua paljonkin.  Oon jotenki aina aatellu et ei kukaan huomaa mua, ei kukaan muista mua, ei kukaan tunne mua joten ei kukaan tänne eksy ja tajua. Mutta eihän se niin oo.

 
"An I .. I feel homeless" Oh yeah... 

Voinko mä olla varma etten hukuta itseäni enään tähän laihuuden maailman? Kuulen sen pahan kuiskivan ettei ole mitään hätää. Tälläisellä isolla tytöllä ei ole mitään mahdollisuutta edes hukkua semmoiseen maailmaan.
Joten hiljaa uskon että voin hieman lisätä liikuntaa ja karsia turhaa ruokaa.. ehkä.

Kirjauduin facebookkiin..
Viltsu: "oot ollu tänään aika paljon mielessä"
eieiiei... ole kiltti ja elä tee tätä. Mä välitän inkeristä.

12 kommenttia:

  1. Koita jaksaa, Lupaan, että kaikki vielä kääntyy hyväks, kunhan jaksat pitää pään kasassa, vaikka se tuntuu joskus jopa mahdottomalle! Oot vahva tyttö. Kaikki kääntyy parhain päin. Mä lupaan <3

    VastaaPoista
  2. Välillä haluaisin sanoa isällesi muutaman valitun sanan, kun hän ei ymmärrä käytöstään! Ihan turhaan puhut isoista tytöistä, kun tiedät ettet ole sellainen. Olet rakas ♥

    psst. Pelkään ehkä jo itseni puolesta.

    VastaaPoista
  3. miten sun isä voi sanoa tolleen.. :( älä välitä♥

    VastaaPoista
  4. Minä ymmärrän sinua tuon pelkosi kanssa, että joku löytää blogisi. Itsekin kirjoitin joskus 2009 blogia. Sitten poistin kaikki merkinnät, kun pelkäsin, että joku löytää sen. Vihdoin aloitin alusta, kun en kestänyt enää sitä tunnetta, etten saa purkaa aivan kaikkea jonnekin.

    Älä välitä isästäsi. Hän ei tiedä mistään mitään. Koita nyt jaksaa pieni<3

    VastaaPoista
  5. Isäs on kyllä iha ihme heppu ja suoraan sanottuna törkee. Älä ota sitä ittees! se ei voi ymmärtää naisen maailmaa, joten ei sillä periaatteessa oo mitään varaa sanoo sulle noin. Uskon, että elämä alkaa taas hymyilee ja menee paremmaks! VOIMIA!

    VastaaPoista
  6. Nyt sanot tolle viltsulle että painuu helvettiin sun elämästä jos kerran välität nykyään inkeristä !!! Oikeesti, tee ittelles palvelus niin voit paremmin (=

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta. Kuulen tota usein mun ystäviltä.. en vain haluis luopuu mulle tärkeestä ihmisestä. Mutta kun se ihminen saa mut ihan sekasin :(

      Poista
  7. oo jännää oon lukenu sun blogii tosi pitkään ja nyt en ollu vähää aikaa lukenu ja huomasin noita sun naamakuvia nii tunnistin sut :O ollaan nähty vissiin 2 kertaa, vaikutit kyl tosi mukavalta enkä kyl olis uskonu että sulla ois tällasia samanlaisia ongelmia ollu ku mullaki :D joo vähän turha tää kommentti ehkä koska ei tunneta kyl, mut oon aina vaan miettiny et mitä jos joku jonka tietäisin nii pitäis jotain tällasta blogia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii tosi moni kärsii näistä ikãvä kyl :( mua jäi kauheesti mietityttää et kuka oot jos ollaan nähty? :) ois tosi mukavaa jutella tutulle joka ymmärtää uskoltaisitko millään antaa fb nimeäs? (EN julkase täällä) tai lisätä mut..? <: kiitos et tulit kertomaan !

      Poista
  8. Voi iskä, se on kumma juttu se miesten ego ja se kuinka auto tuntuu olevan sen jatke. <3 *iso hali*

    Ja juu, kyllä sut tosiaan huomataan, vaikka kuinka yrittäisit piiloutua seiniin. Niin se vaan valitettavasti menee, mutta ei siitä kannata huolehtia liikaa. Jonnekin on pakko purkautua ja nykyään blogien funktio muistittaa huomattavasti päiväkirjaa 1800 - luvulla. Silloin etenkin naiset luki niitä toisilleen ääneen, yhdessä ja kävi läpi niitä asioita. Tässä on vaan se iso miinus, että ei voi halata ketään oikeesti.

    Itekin mietin tota löytymistä totta kai, etenkin kun länttäsin itekin pärstäni omaan. Mut loppujen lopuks mahikset paljastua on niin pienet, jos ei linkittele tätä johonkin ympäriinsä... ja aina voi kieltää ja puhua löytäjän pyörryksiin.

    VastaaPoista
  9. Mä voisin sanoa että jos en ihan tunne sua, niin ainakin tiiän sut aika hyvin. En mä tätä blogia ole lukenut kuin muutaman kuukauden, mut ilman tänne eksymistä en olis koskaan arvannut, että säkin kärsit tällasista ongelmista, vaikka itelläni ne on vaan lieviä ja ruuan/herkkujen himolla on vielä valta. Mun iskän kommentit "ei sunkaan tarttis joka päivä tota sokeria mässyttää" ei tunnu miltään sun isän ajattelemattomuuksiin verrattuna. Oot mun mielestä kaunis, hauska ja ihana, ja olisin mielelläni sun tukena oikeessakin elämässä, mutta oon surkea aloittamaan oma-aloitteisesti keskustelua tai mitään.. ehkä uskallaudun kysymään sua baariin sit kun täytän 18, tai jotain.. siihen asti varmaan vaan tsemppaan sua täält ruudun takaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos et kerroit :) arvostaisin tosi paljon jos uskoltautuisit tulla sanomaan mulle vaikka fbs jotain. Ei tarvii tosiaan pelätä. Toivoisin sitä todella. Tarvitset varmasti tukea niin kuin minäkin :) jaksele <3

      Poista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)