sunnuntai 4. maaliskuuta 2012

Aika parantaa haavat

Anteeks mun on ollut pakko kasata ajatuskia, itseäni.
Levisin taas perjantai yönä palasiksi. 

Herään 3.30 jatkuvaan ovikellon pimputukseen, koirani nostaa metelin.
Olin isälläni, sinne oli virhe mennä.
Oli pakko koska kyytini haki minut siitä aamulla peliin.  Menen unisena ovelle ja siellä seisoo kaksi vanhempaa serkkuani kännissä. Mun ilmettä ei voi edes kuvailla. Meen olohuoneeseen ja isä nukkuu sammuneena sohvalle ei edes reagoinut mitään. Mun sisällä alko kiehuu ja myrsky oli nousemas. Siitä se mellakka alko.
Isä oli kännissä puhunu alkuillast serkkujen kans "joojoo tulkaa baarista suoraan jatkoille meille!" Siinä ne sit vittu oli kännissä ja riehu siinä tunnin verran. Multa tuli itku ja anelin niitä oleen hiljaa, olin ehtiny nukkumaan tunnin ja herätys oli jo kolmen tunnin päästä. Itkin sängyssäni, ehdin jo rauhottua kunnes serkkuni kännykkä alkaa soimaan ja tunnariksi paljastu edesmenneen ystäväni hautajais kappale... siinä vaiheessa mä romahdin huutoitkuun tyynyä vasten.
Se sama kuolensuru täytti mut. Lopulta nukahdin..

"Ahmimisputki" on helpottunu, koska menkkani lähenevät loppua,
tänään olen syönyt yhden sämpylän, muroja, muutamia sipsin muruja, 3 salmiakkia ja kaksi ruisleipää. Oon nii tyytyväinen tohon. Helpottunut etten oo saanut "lisäälisäälisää"-kohtausta.


Olin ottamatta lääkkeitäni reilut kolme päivää, mun mielialat horju laidasta laitaa, mun olotila oli tajuttoman tuskanen ja vaikee. Väkisin nielin pillerin alas ja muutamien tuntien jälkeen mun olo tasaantu. Mä en vaan haluis syödä niitä enään, mut tosi asia  on se, et jos mä ne lopetan menee korkeintaan kaksi viikkoa niin olen samassa kunnossa kuin osastolle mentessä..

Olen vaiheessa, jossa mietin kovasti mihin päin lähtisin nyt kulkemaan, voimani ovat vahvemmat kuin vuoden lopusta. Minulla olisi vahvuus kivuta vielä vähän ylemmäs ja vahvemmin kiinni elämään. Mulla on myös mahdollisuus kääntyä jyrkästi vasempaan ja laihtua, mutta masennunko mä? Pystynkö mennä samaan aikaan hieman ylöspäin ja viistosti vasempaan? Laihtua ja tulla onnellisemmaksi? Tiedän kyllä et se on lähes mahdottomuus.

Pelkään lihovani näistä kuudestasadasta kalorista.. eihän se todellista ole mutta edelleen uskon kehossani johonkin ihme läskigeenimuutokseen.. (naurua..) voiko ihminen olla näin hakoteillä?
Sumentaako tämä sairaus vieläkin  mun silmät? Ja estää täysin näkemästä todellisuuden?
Mä haluan nousta uuteen aamuun,
mä haluan tuntea sen rohkeuden,
mä haluun itkeä ja hymyillä.
Mä haluan löytää itseni.
Vei se sitten kuinka kauan tahansa.
Mutten mä lakkaa etsimästä.
Sillä uskon sen olevan sen arvosta.

21 kommenttia:

  1. Voisinpa minäkin sanoa uskovani parempaan huomiseen. Minulla ei ole edes halua uskoa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllä sulla on kulta pieni, kaikista selviää ja vielä sä pystyt uskomaan <3

      Poista
  2. Voimahalirutistus. ♥ Mäkin aina mietin sitä, miten haluan laihtua, mutta toisaalta tarttua kiinni elämän reunaan. Tosin epäilen yhä vahvemmin, ettei laihuus tuokaan sitä onnea hopeatarjottimella. Olet ihana, älä kuihdu.

    M

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. sinullekkin <3 ei laihuus ei tosiaan tuo sitä.. meiän täytyy muistaa se ! En mä kuihdu <3 elä säkään <3

      Poista
  3. Hei äskenen anonyymi joka laitoit kommenttissasi sähköpostin yms niin lähetin sinulle kutsun salaiseen :) kiitoksia kommentistasi <3

    VastaaPoista
  4. En itseasiassa tiedä... en pysty uskomaan sitä, kuka tahansa sen sanookin. Koska mä olen iso.. Mutta kiitos♥ Ja lisäsin tohon postaukseen yhden melko huonon kuvan.. en vaan tahdo että kukaan pystyy tunnistamaan mua täältä..

    VastaaPoista
  5. Oon lukenut sun blogia nyt aika kauan mutta en oo uskaltanu kommentoida ennen, näis kommenteis puhutaan aika monesti tosta 'salaisesta', niin mietin kysyä että mikä se siis on? :)
    Jaksamisia, olet kaunis.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos :) salainen blogi on siis kutsutuille vain, eli sen näkevät kutsun saaneet. toinen blogi jossa laitan yleensä enemmän kuvia itsestäni :)

      Poista
  6. Voisinpa jotenki auttaa <3 :( tälläst on niin kauheeta lukea ku ei voi itte tehä mitään auttaakseen :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kommentitkin auttaa, voimia sinullekkin pieni<3

      Poista
  7. Ei herranjestas aloin itkee jo lukiessani ensimmäisiä sanoja, mut vasta kun ton biisin laitoin soimaa niin aloinki kyynelehtii<3 voi pikkunen, aina on olemassa huominen. Eilinen on mennyttä. Älä koskaan menetä uskoa, muista kuka sää oot ollu ja haluu se takasin<3 se on siel jossain, mä tiedän sen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. senkin ihanuus, älä itke, ei minun takiani. Kiitos kauniista sanoistas , pus, jaksele <3

      Poista
  8. Voi ei, kuulostaa niin ei-kivalta viikonlopulta. Kyllä sä ittes löydät uudelleen. Kokeile jotain uutta, jotain mikä vatii vähän uudenlaista rohkeutta ja sitä, että voit sanoa ittelles "kyllä mä tähän pystyn". Se saattais avata uuden ikkunan ja auttaa eteenpäin. <3<3

    Eniten mä rakastan sun kykyä jatkaa eteenpäin ja uskoa parempaan. Tsemppeiä ja haleja ihan hirveesti!! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos tästä vinkistä !! <3 ja ihanasta kommasta

      Poista
  9. Moi! Oot kyllä oikeesti tosi vahva ja kaunis ihminen, uskoa mua <3 Mä tiedän sen.

    Sit olis kaks kysymystä: 1. Mikä on toi "salainen blogi?"
    2. Miten saat liitettyä näihin teksteihin sellasia "liikkuvia kuvia"?

    Kiitos! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos <3
      1. salanen blogi johon päivittelen enemmän kuvia itsestäni. sen näkevät vainn kutsutut bloggaajat eli sinne voi kutsun pyytää laittamalla minulle säpö osoitteen :)

      2. weheartit.com löytyy likkuviakin kuvia :) eli tallennan sen ihan normaalisti ja liitä'n blogiinn niiku tavallisen kuvan :>

      Poista
  10. Hei ! Oon lukenu sun blogia jo jonku aikaa anonyymina, ja aattelin et oisko mitenkää mahollista päästä lukemaan sitä salaista ?... aattelen aina ite että kaikella on tarkotus. ehkä kaikella mitä koet on joku tarkotus ja kaikki muuttuu viel hyväks !voimia sulle<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voimia sinullekkin<3 toki on :) laita säpö tulemaan niin kutsu tulee sinne :) !! <3

      Poista
  11. En nyt tiiä.. mut Kiiitos ihana!♥♥

    VastaaPoista
  12. Sinullakin hieman sotkuinen viikonloppu... Inhoan ja pelkään kännisiä ihmisiä, olen pahoillani, että viikonloppusi meni noin inhottavissa tunnelmissa =( En oikein viitsi sanoa mitään laihtumisesta ja muusta, koska olisin vain tekopyhä paska. Mutta voin vain toivoa, että löydät sen tien, mikä sinulle on oikea! Voimia<3

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)