lauantai 25. helmikuuta 2012

well hellouu Bulimia, hellouu pain

Mä en voi uskoa tätä että mä olen jo toista kertaa sua vastassa. 
Kumartuen sun luokse, nöyrtyäkseni sun tahtoon. Kerta toisensa jälkeen. Mä todellakin uskoudun sulle. Sillonkun tunnen lihoavani, eli joka ikinen kerta.  
Aamupäivästä napsin sipsejä, ajattelin ettei se mitään koska muuta en ollut syönyt, iltapäivällä napsin hapankorppuja perä perän jälkeen kuusi oli hyvä summa. Nälkä jatkui, otin viimesen jätski palan ja siitäkö Buu(bulimia) innostuikin. Siinä tilanteessa olisin satakertaa mielummin kuunnellut Anaa..
mulla on niiin tuo olo............ 
Tiesin tän sekavan tilanteen tulevan sekunnissa ja tässä sitä ollaan lohtua vaille kirjottamassa tätä paskaa paniikissa jota en ikinä ois halunnu kirjottaa.. nyt kuulen takaraivossa lääkärini sanat "nyt heti otat sen max annoksen rauhottavia!!!" mutta vahvemmin kuulen itseni "nyt käyt kaapit läpi ja etsit sen terän, yksi mättö, yksi viilto" Tämä pahin myrsky iski kolmen rivin suklaan jälkeen.  Miten voin tuntea näin vaikken oikeata ruokaa olekaan syönyt?! ja kaksi kertaa oksentanut?!

Nyt tappelen itseni kanssa. Mulla on tasan kaksi minuuttia aikaa selvittää pääni kun revin höylästä irti terää..
Kaksi minuuttia aikaa tajuta etten mä todellakaan ole nyt tekemässä tätä.

Kaksi minuuttia on liian vähän.
Mä vaan rukoilen nyt jonkun ihanan soittoa..
tai  ovikellon ääntä.



hiljasuus...

15 kommenttia:

  1. Olet vahva. Vahvempi kuin luulet. Tää on valinta, jonka itse teet. Valitse oikein.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä valitsin oikein, onneksi. kiitos <3

      Poista
    2. Ihana kuulla (: Tähän voisi laittaa vielä sellaisen käytetyn itsestäänselvyyden, että jokainen oikea valinta vie eteenpäin. Mut oikeesti, hyvä.

      Poista
  2. Apua, ootsä harkinnu et voisit kirjottaa jonkuu jännitysromaanin !? koko ajan oli sellane olo, et mitä seuraavaks tapahtuu! rakastan sun kirjotustyyliä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos,kiitoos! Tuli älyttömän hyvä olo kommentistasi. Kun mietin jo ettei kukaan jaksa lukee tämmöstä shaibaa jota kirjotan. Kirjottaminen on mulle todella lähellä sydäntä. Haluisin kyllä vielä joskus kirjoittaa kirjan..

      Poista
  3. Sen kun tietäsin. Mun perhe on täydellisen perseestä. Kaikki haukkuvat mua huoraks ilman minkäänlaisia perusteita.

    VastaaPoista
  4. (En tiedä lähettikö tämä äsken sen toisen viestin, vai deletoiko se sen, joten lähetän varmuuden vuoksi uudestaan.)

    Tähän blogimerkintään liittämäsi GIF pelasti mut juuri ahmimiskohtaukselta. Mä vein huoneeseeni tunti takaperin kolme suuuurta kourallista kuorrutettuja pähkinöitä ja kuivattuja hedelmiä ja päätin, että saan laittaa koko päivän pilalle, koska sitä se on jo.

    Ton GIFin takia mä päätin laittaa vastaan. EI, mä EN syö enää yhtäkään pähkinää, vaan revin itteni vaikka väkipakolla ulos tuonne tunnin kävelylenkille. MÄ päätän, mitä mun suuhun menee ja mitä sinne EI mene.

    Kiitos tosta gifistä. Se pelasti koko mun päivän.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei <3 kiitos vain itselles kun kerroit, ihanaa et oon "pelastanu" jonkun päivän :) tuli hyvä mieli. Tottakai voit syödä mutta ahmiminen on eri juttu :) tiedän kyllä.. mä en itekkää osaa jättää sitä vaikka 10 pähkinään vaan syön sen pussin.... mutta se on vain itestään kiinni. Haleja <3 :)

      Poista
  5. Lisäisitkö mut salaiseen blogiin(detniat@hotmail.com), kiitos! Käyppä muuten katsomassa varasähköpostisi, siellä pitäisi olla meiliä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tottakai! :)minäpä käyn kurkkaamassa :')<3

      Poista
  6. olisin niin kans halunnu, mut ee voe mitään :c ♥ mä toivon niiin ettet viiltänyt..:(

    VastaaPoista
  7. Heippa, olisi kiva pääsisin lukemaan salaista blogiasi.. Itse kun myöskin painin samojen ongelmien kanssa..

    Voimia ja jaksamista !!!

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)