lauantai 4. helmikuuta 2012

vaikeita valintoja

Anteeksi, jouduin lisäämään tuonne sivupalkkiin muutaman rastin.
Tai itseltänihän mun anteeks pitää pyytää. Kaikki tuntuu menevän ristiin rastiin. Hyvä olo muuttuu pahaksi oloksi. ja niin edes päin.

ton takin löysin kierrätyskeskuksesta ja hinta oli NOLLA euroa.. en tajuu, täysin hyvä kuntoinen :D
Sain tänään onneksi nähtyy Inkerii , kahviteltiin ja kierreltiin kaupoissa. Sillon mun ahdistus helpotti hetkeks. Viime päivät on ollu ihania ja suht helppoja koska susa on ollu mun seurassa.

Mun ois tarkotus syyä tänään 500 kaloria plus hedelmiä. Tähän mennes oon syöny jo 250 kaloria. Mul on nälkä enkä tiedä miten tekis. Ainakin alle 800 kaloria syön tänään. Se on varma.

tää tunne on vaan niin hirveä..
Jotenki hirvittää ajatella et mun muuttoon on alle kaks viikkoa... tulee paniikki, miten pärjään?
Entä raha-asiat.. koulu, stressi ja tää vammailu. Ehkä mä jaksan.
ja kun saan kämpän suht kuntoon, voisin ehkä tehä teille
siitä kuvapostauksen jos teitä vaan kiinnostaa?

4 kommenttia:

  1. paljon jaksamisia sulle <3
    ja joo laitas sit siitä sun kämpästä kuvapostaus se olis ihana :) <3

    VastaaPoista
  2. joo tee ihmeessä se kuvapostaus!:)
    nii ja mun piti sanoo et mulla kävi niin että ku muutin omaan kämppään ni kaikki ongelmat vaan paheni koska kukaan ei ollu kattomassa että mitä syön ja syönkö ollenkaan tai että oksennanko vai en. oli jotenki aina helppo antaa syömishäiriölle kaikki valta.. mutta kyllä mä luulen et sä varmasti tuut pärjäämään ihan hyvin, oot vahva tyttö:) ja mä olin vasta just täyttäny 17 ku muutin ni voi olla että olis ehkä menny paremmin jos olisin odottanu että oon vähä kypsempi ja aikuisempi. mut koita hei pärjäillä, paljon voimia sulle <3

    VastaaPoista
  3. Kaikki menee hyvin kunnes et sekoa ja hyppää sillalta alas! Se uuteen asuntoon muuttaminen yksin on aina alussa vähän sellanen pelottava asia mutta siihen tottuu ja sit siitä alkaa pitämäänkin! Tsemppiä! :>

    VastaaPoista
  4. Hei pieni, ihana tuo kuva susta! Oot tehnyt hiuksillesi jotain? Tosi kiva väri! Ja toi takki on kans söpö. :)

    Mä asuin kans 18-vuotiaana vähän aikaa itekseni, se oli jotenkin vapauttavaa, mut toisaalta mun vanhemmat autto mua sillon paljon ja oli lähellä. Muutin sit eri paikkakunnalle 20-vuotiaana ihan oikeesti itekseni, ja se oli aluks tosi pelottavaa ja hurjaa. Mut sen kuuluukin olla aluksi pelottavaa ja huolestuttavaa, ja ajan kanssa siihen sitten sopeutuu. Ja vaikka asuiskin itekseen, nii ei se silti tarkota sitä että ois yksin. Aina täytyy soittaa jollekin, jos tulee yhtäkkiä huono olo. Kaikki järjestyy!

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)