torstai 9. helmikuuta 2012

uusia tavaroita uuteen kämppään plus muuta höpinää (VIDEO)

Ton lataamisessa kestikin hieman... kuitenkin. Esittelin teille jo vähän etukäteen mun "uusia" tavaroita uuteen kotiin :-) Tää on tämmönen välipostaus! Varmaan illalla uutta. Muuten tää päivä on menny hieman penkin alle... :(  Vielä mä ehdin tsemppaamaan tän loppu päivän. Susa tuleeki tänään mun luokse yöks, huomenna töitä 4 tuntia koska en osaa sanoa ei. Toisaalt ei oo varaa sanoo ei, tarviin rahaa. 

Seuraavaks näätteki noi tavarat uudessa asunnossa, kun saan siitä suht ok näkösen niin teen postauksen aivan varmasti :-)

Anteeks et hössötän tos ja oon yhtä edustavana niiku aina.. :-D

4 kommenttia:

  1. Jee videopostauksia 8)) Tätä on kiva kattoo ku oon itekki samassa tilanteessa, muutan ihan pian myös ja oon nii nnoissani jo ostelemassa kaikkea ja pakkailemassa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. minä päivänä muutat? :) jooo must tuntuu et mäki oon hankkinu jo kaikkee turhaa krääsää jonka vois hommaa ehkäpä vähän myöhemmi :---D kuten jotain ihme kippoja sun muita ^^

      Poista
  2. mul on tollanen melkee iha samanlainen iso valkonen karvamatto/hapsumatto mikälie :D
    ja muutenki tosikivoi juttui oot ostanu! vähä hyvä löytö toi sohva, iteki voisin salee käydä siel kierrätyskeskukses kattelemas jos siel olis jotain kivaa mullekin :D

    mullakin menny päivä vähän penkin alle, et oo siis ainoo..

    voimia ja jaksamisia sulle <3

    VastaaPoista
  3. Sä olet ihana, kovasti voimahalauksia, sis♥

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)