sunnuntai 12. helmikuuta 2012

same mistake

Istun kylmän jääpakastimen päällä. Lusikoin suoraan purkista pieniä jäätelön nokaria. Ei sillä ole väliä, olen lihava, liian iso. En jaksanut välittää. Söinhän kuitenkin aamulla kaksi leipää ja rieskan. Oon pilannu kaiken. Joten sama vaikka lusikoin jäätelöä. En pystynyt muutamien suupalojen jälkeen enään jatkamaan. Siirryin vessaan. Se oli ainut oikea keino.







olin äsken niin lähellä etten ois satuttanu itteeni.. kyynel silmissä peräännyin, pelkuri.

Tää on niitä hetkiä kun en ole suojassa pahalta.
Tää on niitä hetkiä kun pimeä peittää silmäni

10 kommenttia:

  1. mistä oot ottanu tän postaukset kuvat ja noi? tosi osuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yleensä mun kaikki blogissa olevat kuvat on weheartit.com ista :) ellen ole itse ottanut/toisin maininnu :)

      Poista
  2. haha! :D mä oon lukenut sun blogii jo tositosi kauan oon ehkä pari kertaa kommentoinukkin :) äääh..en oo omasta mielestäni laiha, vihaan mun sisäreisiä!! :s ähh.. sama mullakin oon syöny ihan liikaa tänä vkl ja oksentanu niin monta kertaa -.- paitsi et oon syöny 100000x enemmän kun sä, hyi läski minä x( no muttaaa uusi viikko uudet numerot vaa'assa, toivottavasti pienemmät sellaset ;D jaksamisia <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä en tajuu!?!? koska oon joskus kattonu sun blogia mutta mitäs hittoa... ? :DD no nyt ainaki lukijana <3 ja en tosiaan usko et oisit kauheest mua enemmän syöny :) laiheliini <3

      Poista
  3. Voi rakas ): ♥ Hyvä, ettet satuttanut itseäsi. Ihan totta. Et sä ole mikään pelkuri.
    Tuhat voimahalausta, sis♥ Olet ihana, älä anna periksi!

    VastaaPoista
  4. Oletko nähnyt tämän videon http://www.youtube.com/watch?v=QSqtVDIwnHo ? Kannattaa kattoo ja oikeesti miettiä niitä lukuja mitä siinä on. En oo aiemmin ees tajunnu kuinka voi jo muutamilla oksennus kerroilla vahingoittaa elimistöä todella pahasti. Video sai ainakin mut jättämään yhden oksennuskerran väliin:) Toivottavasti herättelee suakin!


    Voimia, yksin asuminen on aluks rankkaa ja sopeutuminen, mutta sitten alkaa helpottaa! :)

    t.Rosa
    http://toofattobeaprincess.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kyseisestä linkistä. En oo ikin jaksanu kattoo loppuun ja nyt katoin... ihan kauheeta :( tosi pelottavaa... kiitos ku linkitit tän vaikka tekihän tää pahaa, mut tosi asia.. jaksamisia <3

      Poista
  5. Kuten sä tiesit mun tunteeni, mäkin tiedän sun. Älä anna periksi.
    Vapautuminen ON mahdollista ♥

    VastaaPoista
  6. hyvä ettet satuttanut, ole ylpeä siitä ♥ *halaus*

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)