maanantai 27. helmikuuta 2012

pientä muutosta ja terveellisemmät elämäntavat

Tuntuu kuin kaikki hajoaisi pala palalta. Askeleen taas lähempänä normaaleja syömisiä. Takana kaverin seurassa syöty kanankoipi, riisiä ja karkkia. Miksi nämä onnelliset asiat saavat minut hajoamaan? Pelkään parantua, parempi tie näyttää niin vaaralliselta. Eikä se houkuttele samalla tavalla kuin sairas tie. Mikse? Mikä tässä paskassa on niin kiehtovaa että tähän haluaa jäädä? Tämä ei tuo mitään erikoista leimaa otsaan. Tämä leimaa vain sääliä ja tuskaa. En halua tätä leimaa.

Voinko mä taistella? Välillä mä todellakin pystyn kuvittelemaan itseni terveellisen aamupalan äärellä, lounaan äärellä, päivällisen äärellä ja lopuksi hymyillessäni iltapalaa syödessä onnistuneesta päivästäni.

Mä haluan parantaa mun ruokatottumuksia, rikkoa näitä pakkomielteitä. Joten laadin itselleni uusia sääntöjä.
Joita varmasti pystyn noudattamaan.

tää kroppa näyttää oikeasti _hyvältä_  <3

  • Aamupala herättyä. Kahvia, muroja/ 2 leipää
  • Aamupalasta 4-5 tunnin päästä jotain 300 kalorin edestä
  • n. klo 17-18 jotain lämmintä ruokaa hieman
  • Iltapala ennen 22 Hedelmä ja jugurttia/muuta kevyttä.
  • JOKA PÄIVÄ 100 vatsalihasta
  • VÄHINTÄÄN kerran viikossa salikäynti
  • Tervehtyessäni palaan fudiksen pariin ja treenaan säännöllisesti
  • HUOM päivässä sallittu vain kaksi leipää !
  • EI karkkia, EI sipsiä, EI noutoruokia , jäätelö pahassa tilanteessa ok
mua pelottaa, mutten mä jaksa enään pelätä.
 Sovittiin Viltsun kanssa.. tai viltsu ehdotti ettei enään pidetä yhteyttä,
koska se tietää kuinka mua sattuu vain pelkkä intiimi suhde.
Mä anelin sitä jäämään mun viereen vaan kaveriks.
"Anteeks mä en pysty olla sulle vaan kaveri..."
hetken mä tunsin sen pienen kyyneleen vierivän poskeani pitkin.
Ja sitten mä en enään tuntenu mitään.

6 kommenttia:

  1. kannattaa laittaa noiden aterioiden väliin joku hedelmä tai mehu niin rytmi on helpompi pitää kuin se että sortuisi ahmimiseen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jooo oli taas äsken nälkä :O ja seuraava ruoka siinä 17-18 maissa... niin söinkin banaanin tossa kolmelta :) luettuani tän sun komman, kiitus <3

      Poista
  2. Voi ei Viltsu :(
    Sun suunnitelma näyttää kuitenkin oikeeseen suuntaan. Tsemppiä sen kanssa!
    <3

    VastaaPoista
  3. Semmonenkin muistutus vain, että mikäli nyt karkin tai sipsin syöt, niin koita olla tuntematta huonoa omaatuntoa (eli älä ihminen rakas oksenna..). Ihminen on erehtyväinen, jos todella haluat kieltää ehdottomasti karkit ja syötkin huomaamattasi pari, pysähdy, rauhoitu ja hörppää vaikka lasi vettä. Seuraavalla ruoalla syö taas suunnitelman mukaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oot ihan oikeessa. turha olla itellensä liian ankara. Ihminenhän on EREHTYVÄINEN ja turhan usein me kaikki unohdetaan just se. :)

      Poista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)