tiistai 14. helmikuuta 2012

kauhun hetkiä

kuva koskee lähinnä Vtä :(

 Hyvää ystävänpäivää teille kaikille muruille <3 

En viettäny tätä päivää mitenkää erityisesti vaik oisin halunnu olla tän päivän mun rakkaiden kans (psst sain Mannanlta aivan ihanan kortin joka sisäls kuvia meistä, kiitus ihanuus). Olin töissä, pakkasin muuttokamoja... kävin pilateksessa ja nyt illalla kotona ja jatkan pakkaamista, huomenna muutto :O tänään syötynä kaksi leipää, kaksi hapankorppua, rivi suklaata ja kaksi geishaa... kaksi mini karjalanpiirakkaa, jugurttia kupillinen.  Syön vielä ehkä jonkun hedelmän yms.
Eilinen ilta.. jotain sanoinkuvaamatonta.
D:n (edesmennyt kaverini) äiti tuli puhumaan mulle facebookissa.
Sen jälkeen mä itkin, koko loppu illan eikä loppua meinannu näkyä. D:n äiti lipsautti vahingossa minulle kuinka D oli lähtenyt... en olisi koskaan halunnu tietää sitä. Nyt se mielikuva ei lakkaa ravaamasta mielessäni. 
D:n äiti sanoi minulle 
"..herään joka yö siihen kun menen Dn luokse ja löydän hänet roikkumasta"

Mä itkin ja itkin. Se näky mun silmissä porautu mun takaraivoon asti. Olin sekasin pienen hetken.
Otin yhden rauhottavan enemmän jotta pystyisin  nukahtamaan. Kolmen jälkeen yöllä pystyin sulkemaan itkusta väsyneet silmät ja nukahtaa.




ja laittakaapas tänne vielä kysymyksiä tulemaan, kiitus http://ssecretlife.blogspot.com/2012/02/vapaus-kysya.html

9 kommenttia:

  1. Mullekin tuli kylmät väreet noista D:n äidin sanoista... En osaa edes kuvitella miten kamalaa on löytää oma lapsi tai kuka tahansa tollasena. :(

    VastaaPoista
  2. Oh my god.. Tämä tekstin loppu pisti todellakin hiljaiseksi..

    Voimia, paljon! Vastasin sulle blogissani paremmin.

    VastaaPoista
  3. Ja edelliseen kommenttiin vielä lisäys/korjaus: vastasin salaisen blogini puolelle siis :D

    VastaaPoista
  4. Voi ei... Kauheeta tuommonen :( Tulee itellekki tosi haikee ja surullinen olo kun lukee tämmöstä.

    Voimia ihan hurjan paljon, koita vaan jaksaa<3

    VastaaPoista
  5. Voi kulta, se kortti saa minut vain itkemään ja nauramaan samaan aikaan. Ikävöin sinua niin paljon! Nyt voit katsella meitä ja ihania muistojamme milloin vain. :) Tulen kyllä luoksesi, kunhan löydän kalenteristani tilaa. 9. viikolta saattaisi löytyä jostain rakonen, jos saan töistä vapaata. Rakastan sinua ♥

    Älä riko itseäsi. Pidäthän itsestäsi huolta omassa asunnossasi, jotta voimme viettää vielä monta ihanaa hetkeä yhdessä. U're the best <3

    VastaaPoista
  6. En yhtään ihmettele että järkytti.. hrr.

    VastaaPoista
  7. Minuuki pisti vähän ahdistamaan. En osaa, mutta juurijajuuri voin kuvitella tuon tunteen... Hyihelvetti, en oikeestaan halua kuvitella. Voimia kauheasti ♥

    VastaaPoista
  8. ihan järkyttävää, jos käsitin oikein tekstisi... voimia ihan hirveesti!

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)