tiistai 28. helmikuuta 2012

itkua ja ahdistusta

Silmäni täyttyvät kyynelistä. Kuuntelen isän toruja siitä kuinka en osaa järjestää menoja. Kuinka mun pitäis kulkea sen pillin mukaan. Olen monta kertaa pyytänyt koirani muuttavani luokseni mutta ei. Minun täytyy juosta uudesta kodista vanhaan kotiin silloin kun isä ei ehdi koiraa käyttää. 

En tiedä mikä siinä on, miten se saa mut aina itkemään. Kuulenko totuuksia hänen suustaan ja murrun? Isä heittää minut ja kamani kerrostalon rappuun, silitän takapenkillä istuvaa koiraani, halaan, suukotan ja itken hiljaa. Kylmiä kyyneliä valuu poskeani pitkin. 
Isäni ei huomaa. Astun autosta ulos. "tuliko kaikki!?" en saa ääntäkään ulos kun katson vinkuvan koirani katsetta auton ikkunasta. Itku kurkussa sanon vaivihkaan "joo" ja isäni jää ihmeissää katsomaan rapun eteen kun poistuin kyyneleet silmissä hissiin. 

Mun piti syödä jo lähes tunti sitten, nyt tuntuu kuin nälkä olisikin kadonnut, ruoka ei olisikaan enään sallittua. Mutta keräsin itseni ja aloin silti tekemään sitä lämmintä ruokaa. kyyneleet silmissä laitoin perunarieskan päälle ananasta, tonnikalaa ja sinihomejuustoa. Kuin pizzaa mutta paljon terveellisempää.  Kaiken tämän lisäks, aamupalani koostui murosta ja piltistä... mä oksensin osan pois.. en ymmärrä itteeni.

En tiedä johtuuko tämä kauhea tunnemylläkkä siitä koska tänään tiedän nukkuvani virallisesti yksin ekaa kertaa asunnossani.
Nyt pitkään aikaan kukaan ei ole vierailemassa. Pelottaa, ei edes siskoni jaksanut tulla tänään. Olen ostanut uusia leffoja tänne, mm. täydelliset naiset 3, L-koodin eka tuottari ja Good luck- leffan.  
Viime yö oli täysin sekava. Näin jatkuvasti unta Viltsusta. Kuolen tähän tiedottomaan tilaan,
en tajua miten mä kestän. Se on mulle kuitenkin samaan aikaan, paraskaveri.

20 kommenttia:

  1. mua ahdistaa melkee joka päivä ruoka ja kaikki muu mut koitan olla ajattelematta sitä ja ajatella jotain kivaa, oot kaunis noin !

    http://aurora-emilia.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, niinhän se menee. täytyy vaan jotenki keksii jotain muuta ajateltavaa, onneks nyt ainaki noit leffoi voi katel yms. Se ahdistus on vaa ni kova et ei tunnu jättävän mua :( jaksemisia <3

      Poista
  2. en oo ennen uskaltautu kommentoimaan sun blogiis, en tiiä miks :o

    halusin vaan sanoo, että voimia ja paljon haleja, pärjäile !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tottakai voi kommentoida, ihanaa saada kommentteja :) <3 pärjäile sinäkin tositosi paljon ! <3 :)

      Poista
  3. koita jaksella <3 itselläni myös isän kommentit on saanut monesti kyyneleet silmiin. en saa ikinä mitään kuulemma aikaiseksi ja oon niin laiska jne.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niiin :( en tajua mikä niitä isiä vaivaa. Niden sanat kuitenki merkkaa vaan ihan tajuttomasti !! haleja pieni <3

      Poista
  4. Voi kultapieni... :( <3 Tollaset kommentit satuttaa _aina_, ja viel pahemmalt ne tuntuu ku joku läheinen sanoo tollee. Koita pieni pärjätä ja jaksaa, tuhat halia! <3

    VastaaPoista
  5. Oot tosi kaunis ja hyvä kroppainen tollasena kun olet! :) Koita jaksaa, elämä on paljon ihanampaa ku ei ajattele liikaa! <3 Kyllä munkin isä valittaa koko ajan eikä ole mihinkään tyytyväinen, mut annan sen mennä toisesta korvasta sisää ja toisesta ulos :) paljon helpompaa niin, vaikka se onkin vaikeeta..

    VastaaPoista
  6. Kuulostaa karulta :< voi pieni, sul on niin vaikeeta:((( Mä en voi muuta toivottaa ku voimia tuhansittain ja että vaikka mikä olis, älä koskaa luovuta. Sul on ihana elämä edessäs, tuut saavuttaa viel jotain hienoo ja kukistaa ton syömismörön =)

    <3:Vee

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos hurjasti noista tsemppi sanoista pienokainen <3

      Poista
  7. voi mä tiiän täysin miltä noi sanat tuntuu. se on vaan jotain niin viiltävää se kipu. mä en ees itke enään iskän edessä ku en haluu näyttää heikkouttani. koita jaksaa ja itke niin paljon kuin pystyt, sillä se auttaa ainakin vähä ! voimia ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. meitä on monia jotka ilmeisesti tietää tuon tunteen :( niin hirveetä kuin se onkin, isillä on vain tietty valta lapsen ajatuksiin.. mun isä tietää mikä sattuu.. :( koita jaksaa <3 haleja !

      Poista
  8. Moikka! Oon uusi lukija ja haluun toivottaa paljon voimia sulle! Pitää vaan yrittää jaksaa uskoa, että kyllä se elämä vielä lopulta voittaa ja alkaa hymyillä. Aitoa hymyä. Se mikä ei tapa, se vahvistaa.

    http://www.dreamprettyme.blogspot.com/

    Halaus sinne!♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitokset hirveästi <3 Olet oikeessa :)
      Haleja takas !

      Poista
  9. Voi rakas pikkuinen, tosi paljon voimahalauksia♥ Harmittaa sun puolestas ihan hirmuisesti sun isäsi käytös :( Kumpa asiat lähtis sulla jo pian parempaan suuntaan, kumpa jaksaisit taistella♥
    Olet ajatuksissa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. nii mäki toivon... toivon todella että lähtis nii asiat helpottais :) Kiitos, <3 kyllä mä jaksan taistella tai ainaskin yritän :)
      Säkin olet ajatuksissani.

      Poista
  10. Voi isä ja koira. Jotenkin tuli sellainen fiilis, että se haluaa pitää sut edelleen sen pikku-tyttönä ja sitoa kotiin koiran avulla. :( Vanhemmat osaa joskus olla käsittämättömiä.

    Se sattuu, totta kai, kun se tulee ihmiseltä, joka on kuitenkin samaan aikaan niin hirmu tärkeä.
    Ensimmäiset yöt on aina parhaita ja pahimpia, niissä on sellaista omaa fiilistään. Kyllä sä hyvin pärjäät siellä. Saithan sä jo kerättyä ittes ja tehtyä ruokaa kaikesta huolimatta. Sä olet vahva ihminen (vaikka aina ei siltä tunnukaan) ja se, että sä heikkona hetkenä onnistuit selättämään jotain noin voimakasta kertoo susta paljon. Mietipä mihin kykenet, kun ei ole niin heikko hetki?

    <3 <3 Tsemppiä <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. MÄ EN TAJUNNU ASIAA NOIN, mutta nyt tajusin !!!! koira on mun mutta isä selittää aina et "parempi sen täällä, en usko et se tykkää olla kerrostalossa ymym " ja niin se saa mut käymään "kotona" liianki usein.. kun mä vaan haluisin päästää irti ja unohtaa pahat asiat :(

      kiitos paljon kommentistas <3 !
      Voimia !!

      Poista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)