maanantai 6. helmikuuta 2012

I'm not falling apart

Pikasta päivitystä tiedossa. Kävin psykalla, en oikeestaan saanu siitä käynnistä mitään irti. Tajuttoman turhauttavaa. mun terapeutti on mukava, mutta liian hiljainen hissukka. Meen itekkin tosi vaikeeks kun se ei tiedä mitä sanois. Lääkäri käväisi siinä nopeasti ja yhdessä ne pohti mun juomista joka on aivan liikaa "tää tuntuu olevan nyt todellinen ongelma" < öö anteeks mitä? Mulla ei tosiaan oo mitään alkoholiongelmaa... ja jos onkin niin pieni. Eiks oo ihan normaalia himoita mennä juomaa? Eiks oo ihan normia juoda yhden päivän aikana 9-12 siiderii..? Mulle on. Siellä ne oli leuat loksahtaneina ja tuijotti mua. "Tolla lääkityksellä saisit ottaa vain kaksi annosta" hah. Lopuksi myönsin jatkavani laihduttamista, myönsin etten mä vaan pysty vielä voittamaan tätä, kyllä mä vielä joku päivä tsemppaan.. anteeksi :(


Tänään kirjasin ruuat aika tarkkaan ylös.
klo 11 leipä + rieska 150kcl
klo 18 jugurttia, seassa mangoa ja banaania n.150kcl
klo 19.30 kevyt jätski ja 3 hapankorppua 150kcl
klo 22 puolikas tuore mango n. 50kcl ?
Total 500, mutta pyöristän 600.

Huomenna tarkotus nähä Inkeriä, mennään kattomaan yhes kaks leffaa. onhan super tiistai ;) 
Leijonakuningas 3D ja Vuosaari <3
Hmm en viel tiiä miten herkkujen kans käy...


Viltsu... 









ps. 9 päivää muuttoon... woooooot

1 kommentti:

  1. jep mullahi on varmaa joku alkoholiongelma, mut en osaa oikein myöntää sitä ittelleni. myönnän sen puoliks mut en kumminka hae mtn apua. voimiaa <3

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)