perjantai 24. helmikuuta 2012

hating yourself is the worst thing you can do yourself


 Uskolsin sujauttaa nämä viime kesän shortsit päälleni. Ne menivät. Olin aivan varma etten saa niitä edes kiinni. Helpotuksekseni ne sujahtivat jalkaani paljon mukavemmin kuin heinäkuussa.




On monia asioita joilla voi satuttaa itseään, mutta itsensä vihaaminen on pahinta jonka voit tehdä itsellesi. Nyt kun katson itseäni. Sisältä sekä ulkokuortani. Tahtoisin itkeä ja kysyä vain miksi? Koska vihaan itseäni, on ainut vastaus. Siksi ansaitsen nämä ikuiset arvet, ulkoisesti sekä sisäisesti. Siksi en muka ansaitse syödä. Siksi mun täytyy laihtua alle 40 kiloiseksi, koska vihaan itseäni?! Mistä tämä viha kumpuaa?
 tämä ei ole tämän näkemisen arvoista....

Käteni tänä päivänä. Viillot ovat syntyneet toukokuussa 2011.. siinä ne vieläkin ovat.


Lakatkaa rakkaat vihaamasta itseänne ! Viiltely ei koskaan tuo sitä helpotusta, pikemminkin se jättää näkyvät arvet ja tuskan sisälle. Jos voisin perua nämä jäljet tekisin sen, nyt kannan niitä mukanani. Näiden kanssa oppii elämään, mutta en haluaisi muistella niitä joka ikinen päivä.

Te olette kauniita, arvokkaita. 
 Uskokaa mua. 
Mä tiedän mistä mä puhun. Haluan olla tässä,
auttaa ja tukea teitä.  Ei asioiden tarvitse päättyä näin.

Tää on teille 
"Tahdon elää niin etten vanhana mä joudu katumaan, tahdon elää, löytää sateenkaaren päästä satumaan, tahdon tanssia ja laulaa, tahdon itkeä ja nauraa, tahdon elää. Tahdon elää."

6 kommenttia:

  1. Kiitos tosi paljon että ryhdyit mun blogin lukijaks =) Ja oon niin samaa mieltä sun kanssas! Mut ei sitä aina vaan kykene rakastaa itteään... Voimia sulle <3

    VastaaPoista
  2. Voi ei, apua, nuo arpesi D: Kunhan ei uusia tule, niin se siitä. Vanhat arvet vain näyttää, mistä selvisitkään aikoinaan : ) Ja elämä ON elämisen arvoinen!

    Olen tosiaan Tampereella, ja ihan vapaasti voit tämän julkaista, en ole kotipaikkakuntaani salaillut, kun sen verran iso paikkakunta kuitenkin kyseessä. Mutta siis joo, Tampereen päiväosastolla.
    Ja suosittelen niin osastoa kuin päiväosastoakin. : D <3

    Paljon voimia, ihan hurjasti <3

    VastaaPoista
  3. Näyttää ihan mun nilkoilta :(

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)