lauantai 4. helmikuuta 2012

AWARD answers

1. Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän awardin. 
Kiitos tästä awardista http://sizezeroismyherooo.blogspot.com/ :)

2. Sen jälkeen kerro 7 random faktaa itsestäsi.
                                            3. Anna awardi eteenpäin lempibloggaajille/ blogeille.
 
1. Mä oon hirvee karkkirotta.. ollu ihan pienestä pitäen. Välillä äiti vitsaili mulle et muutun kohta sokeriks. Muistan kun pienenä huusin aina äitille etten liho vaikka söisin 100 kiloa karkkia.. nooh asiat on muuttuneet. Karkki on mulle vähä niiku viharakkaus-suhde. Siitä mä en kuitenkaan osaa luopua.
 
2. En vieläkään tiiä mihin suuntaan menisin elämässä, mitä haluaisin joskus tehä? Mun mielialat muuttuu niin usein etten ota siit itekkään selvää. Haluaisin isona kirjailijaksi, tai enköhän mä oo jo tarpeeks iso? hah. Sitä varten mä oikeestaan alotinkin bloggaamaan, mä rakastan kirjottaa. Ilman sitä en sais räjähtävää tunnetta mun sisältä ulos.
3. Niiku täs on viime aikoina tullu esiin, mä en haluais luokitella ihmisiä mihinkään. Me kaikki ollaan ihmisiä, meil kaikil on tunteet. Mun mielestä jokaisella on oikeus ihastua ihmiseen ku ihmiseen. Oli se sitten tyttö ja poika, tyttö ja tyttö tai poika ja poika.  Ei se rakkaus määritä sukupuolta. Tästähän voi olla montaa mieltä. Tää on yks syy miks äänestän Pekka Haavisto vaaleissa. Koska se ajaa ihmistenoikeuksia. 
 
4. Oon jo pitkän aikaa halunnu tosiaanki tietäää mikä _ihme mua vaivaa_ nyt kuitenkin oon saanu mustaa valkoselle diagnoosin, epävakaa persoonallisuus. Kyllä mä pelästyin, mutta nyt mä osaan suhtautua itteeni paremmin ja siihen räjähtävään tunteeseen joka yhtäkkiä saattaa vallata mut. Nyt mä ymmärrän itteeni paremmin niiku myös mun läheiset. Onneks mä voin kuntouttaa ja treenata itteäni tasapainosemmaks.
5. En tiiä oonks ikinä puhunu lempiväreistä mut täs mm pari mun ehdoton lemppari väriä (näillä väreillä tulen jokseenkin sisustamaan myös mun uutta asuntoa. Lila (tumma ja kirkas) limen vihree, vaaleanpunainen ja myös pinkki. Siinä ekat suosikit. Myös neonväriot ja turkoosi on ihania värejä.
 
6. Mul on nyt kaks suuntaa joista en tiiä vielä kumman valitsen. Kummatkin suunnat vaatis sitä et kävisin vaa'alla päivittämässä tilanteen, mutta musta tuntuu etten halua nähdä sitä yli viiskymppistä lukua vaa'alla. Tiiän itekkin lihoneeni.. kai? Vaihtoehdot on joku 158cm/45kg tai 158cm/39-40kg. Toi viimene paino on mun sairauden sanelema täysin. Tuo ensimmäinen paino lukema voisi olla jo siedettävä.
7. Pelkään etten ikinä pysty unohtamaan tätä sairautta, etten ikinä pysty unohtamaan kaloreita jotka seuraa mua jatkuvasti. Etten ikinä tiedä kuinka syödä normaalisti.. toisaalta en ois ikinä halunnu edes päästä siihen vajaaseen 44 kiloon, koska sen jälkeen näytän kaikissa muissa painoissa _järkyttävän kokoselta_ 
 
 
 
Siinä oli päällimäiset asiat jotka ekana juolahti mieleen, en tiiä oliko tästä mtn hyötyä mut teinpähän kuitenkin :)  
 
 
                                      tän awardin tekee jokainen
                                      tekstin lukeneen ;) ettäs tiiätte !!!




1 kommentti:

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)