tiistai 10. tammikuuta 2012

Viimeinen ilta

hiuspidennykset :)
Viimeinen yöelämä ilta Tampereella.(kyynel) Tää päivä on oikeestaan pyhitetty laittautumiselle ja juomiselle. Vadelma on laittanu mun kynnet tänään paremmin ja letittäny mulle ihanat pidennykset hiuksiin. Ja laittanu mulle tekoripset ja meinattii liimaa mun silmä kiinni eikä siitä naurusta meinannu tulla loppua XD. Käytii pienel lenkil Elsan kanssa. Eksyttiin myös kirpparille ja löysin niiiiiiin paljon kaikkea. IHANAT korkkarit, neuleen, 2x juhlapaitaa, Pinkin pitkähihasen ja kaikki ihan käyttämättömän näkösiä.

Kynnet <3 ja..... "juhlatupakit.."
Tänää ollaan oltu laiskoja ja ei jaksettu tehä ruokaa sen erityisemmin joten syötiin päivällä pari leipää ja illalla toki ostettiin sipsipussi .... terveellistä eikös? :D
Aikasemmpi ostos kaupasta alehintaa 12 e <3

Hirvees kiirees otettu juuri enne lähtö illanviettoon ;>

19 kommenttia:

  1. oon ilone et sul menee jo paremmi ja et pystyt ottaa elämäst ilon irti !! :)

    VastaaPoista
  2. Oot ihan älyttömän kaunis♥ pidä kiva ilta :)

    VastaaPoista
  3. voikun sä olet kaunis ja niin laiha!♥

    VastaaPoista
  4. Teillä on ilmeisesti ollut kivaa ja hyvä niin! :)

    ps. nuo tupakat ovat melko jäätävän makuisia :D

    VastaaPoista
  5. Oon pitempään seuraillu sun blogia, musta on tosi kiva että sulla menee jo paremmin! (: tsemppiä!

    VastaaPoista
  6. toi tupakka on parasta ! :-D ja ihanaa et sulla menee nyt vähän paremmin, tai no vaikutat ainaki paljo ilosemmalta:) ps. minä olen se 'nokkela' anonyymi joka kommentoi edelliseen postaukseen.. :D:D

    VastaaPoista
  7. Anonyymi- Kiitos, niin onhan se :)

    Maddie- No niin on :DD en mä muusta tykkääkkää ^^ vaikka en nyt hirveesti tupakoi :) Maddie miks sulo ei oo blogia :o? <3

    VastaaPoista
  8. Ihanaa, miten iloiselta kuulostat! =) Tekee minutkin iloiseksi. Voimia ja toivotaan, että hymyilet paljon jatkossakin!

    VastaaPoista
  9. sä oot nii helevetin kaunis! mallin ainesta!

    VastaaPoista
  10. olet ihana ja ihaaa ku oot ilosempi! :) ♥

    VastaaPoista
  11. Anonyymi- En tiiä oliks tää sarkasmia vai ei :DD ihihi, mutta kiitoksia paljon <3

    VastaaPoista
  12. Ihanaa että sulla on ollut kivaa♥

    VastaaPoista
  13. mulla oli mut jouduin piilottaa sen ku sain tietää et liian moni tuttu luki sitä.. oon kyl ajatellu et voisin tehä uuden iha uudel tunnuksel mut en tiiä:D

    VastaaPoista
  14. sori ku nyt pommitan sua kommenteilla mut apua mä muute just tajusin et kuka sä oot! ja facebookin perusteel sä tunnet jotai mun aika hyviäki kavereita

    VastaaPoista
  15. maddie- tottakai saa "pommittaa" :D ! hei kiito se tsanoit näin suoraan, arvostan sitä :) !! Hei... en tiedä haluatko/uskollatko, mutta laitatko mulla facessa yksityistä viestiä postilaatikkoon :) takka sitten tänne oman nimes yms, niin voisin lisätät sut (en julkaise kommenttia jos laitat nimes!!) Voit luottaa ihan muhun huoletta :)

    VastaaPoista
  16. :) okeiii no mä laitan ehkä kohta sulle fb:ssä viestin :d
    -maddie (en jaksanu kirjautuuu:D)

    VastaaPoista
  17. Maddie- Ei oo viel tullu mitään viestiä :O kai se meni oikeelle :c?

    VastaaPoista
  18. joo siis en mä laittanukaa sitä sit ihan heti ku lähin käymää kaupas mut nyt just pari minuuttii sitte laitoin!:) -maddie

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)