maanantai 9. tammikuuta 2012

Vadelman lämmin seura ♥

Tää päivä on ollu melkosen letkee. Satuttii herää Vadelman kanssa vasta puol kaks.. ups. Lääkkeet siis teki tehtävänsä. Ollaan tänää vaa siivottu ja siivottu. Syöty eilisen karkin jämiä ja vähän aikaa sitten tajusin syödä kaksi leipää. Turvottaa ja ei oo oikeestaan edes nälkä. Ylemmässä kuvassa näkyy mun uudet kynnet jotka vadelma teki. Tosin ne näkyy aika huonosti, ihanat niistä tuli <3 Pian aletaanki katteleen kauhuleffaa.
Huomatkaa toi kuollu kuus joka lens parvekkeelta roskiin XDD
ps. Mä oon nyt sit päättäny etten alota tota mun ens viikol alkavaa työharjottelua koska omatila ei oo viel nii hyvä et jaksaisin sen 8h päivässä ja matkoihinki menis päivässä yhteensä n.3 tuntia. Joten motivaatiokaan ei huipussa. Palaan kouluun 8vko jälkeen  ja suoritan harjottelun myöhemmin,
nyt on aika pysähtyä ja levätä.

24 kommenttia:

  1. Jes, juuri näin ! Ihana postaus ♥

    VastaaPoista
  2. Mitä kauhuleffaa alatte kattoo? jos siis saan kysyä. ja olette molemmat kauniita !

    VastaaPoista
  3. Hyvä että suoritat sen harjottelun myöhemmin ja koitat ite jaksaa muuten! Oot tosi nätti ja ihanat hiukset ♥ ja paljon voimia!!

    VastaaPoista
  4. varmaan ihan hyvä ahatus pitää breikkii sen työn kanssa.. oma vointi kuiteki tärkein ! :)

    VastaaPoista
  5. Näitä sun postauksia oli niin hyvä lukea. Kun olen lukenut muutaman viikon ja mulle tuli hyvä tunne, että sä oot nyt paranemassa!(:

    Sä oot tosi kaunis(;

    VastaaPoista
  6. olet nätti! kiva kun paljastit kasvosi :) sun hiukset on vissiin pysynyt hyvässä kunnossa, vaikket ole syönyt kunnolla pitkään aikaan? mulla oheni ja meni tosi huonoon kuntoon tosi nopeesti...nyt yritän saada niitä taas elämään :D

    VastaaPoista
  7. 1 anonyymi- kiitoksiaa <3

    2 anonyymi- en jaksa salata naamaani enään :) (ainakaan täysin) on mun hiukset aika kuivat :D viel ny ku vaalensin niitä :p

    VastaaPoista
  8. oot kaunis! :) missä päin suomea asut?

    VastaaPoista
  9. Kiitoos :) en viitsi tarkemmin kertoa :/

    VastaaPoista
  10. et julkaissut mun kommenttia?

    VastaaPoista
  11. Anonyymi 1- Kiiiitos (:

    Anonyymi 2- Olin puhelimella julkasemassa kommia enkä ois pystyny vastaa nii ootin et pääsin koneelle itekkin :) joo olen, mutten viitsi julkaista kommenttia kaikille. Oot itsekkin ilmeisesti sieltä ? :)

    VastaaPoista
  12. joo no ymmärrän kyllä ettet viitsi julkasta kaikille:) ja itseasiassa en ole, laskin vaan yhteen 1+1 ja jotenkin arvasin että sä oot :-D

    VastaaPoista
  13. Anonyymi- Oot ollu aika nokkela :DD vaik eihän siihe paljoo tarvii ku melkee naaman tääl julkassu :) miten osasit laskee 1+1 ;D tai niiiku ootko nähny mut joskus siel tai jossain yms?? :D tai jonku kautta ^^

    VastaaPoista
  14. joo tosi nokkela oon :D:DD no siis mun kavereita on siellä, mut lähinnä yhestä toisesta blogikommentista päättelin. mut älä huoli en mä tunne sua, en tiedä sun oikeeta nimeä ees :)

    VastaaPoista
  15. Tulee niin ikävä sinun kuviasi katsellessa!! <3 Sinun todella tarvitsee levähtää - onneksi ymmärrät sen itsekin. Täytyy vaihtaa jossain välissä kunnolla kuulumiset. Tulethan vielä tänne luokseni? Koita pärjätä rakkaus <3

    VastaaPoista
  16. joo ymmärrän :) näytät vaan niin pirun tutulta!

    VastaaPoista
  17. pakko kysyy. vastaatko sä pelkästää anonyymeille vai kaikille

    VastaaPoista
  18. the blue-haired gilr- yritän vastat kaikille :) mutta vastaan vain anonyymeille/ jos ei ole omaa blogia niin tähän alas omaan kirjotukseen :) muuten vastaan kyseiselle henkilölle yleensä blogiin!

    VastaaPoista
  19. sitä vaan että sä et oo mulle varmaa kertaakaa vastannu. kai. en yritä vaikuttaa töykeeltä tms.

    VastaaPoista
  20. Voi että oot kaunis!♥ Ihana voimia!

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)