lauantai 21. tammikuuta 2012

sirpaleina

Tää on aivan totaallista paskaa. Eilinen verenvuoto ei jääny siihen kahteen kertaan vaan toistu ja toistu. Nyt mun nenästä on eilisen ja tän aamun aikana vuotanu verta 9 kertaa. Eikä se meinaa millään loppua. Jouduin eilen käymään päivystyksessä aivan turhaa, hemoglobini vain mitattiin. Se oli kyllä pudonnut edelisestä kerrasta reilut 20. Muttei ollut hälyttävä. 

Ollaan äidin kanssa suunniteltu jospa muuttaisin sen luokse vähäksi aikaa, hetken tunsin jo helpotusta "pääsen pois täältä, enään ei tarvitse kuunnella niitä solvauksia" mutta ehei, soitin isäpuolelleni ja kun puhuin huoneen järkästä vastaus tuli nopeasti "mitä hittoa sä tänne muuttaisit, tässä on kyllä vähän kuule muutakin, ei me olla sellasta sovittu" ANTEEKS MITÄ? en saa mennä mun toiseen omaan kotiin jossa mun veli ja äiti asuu. Mä oon nyt niin vitun vihanen ja surullinen. Itkin tyynyä vasten epätoivossa.. ja taas huomaan veren valuvan tyynylle. Miksei kukaan halua mua mihkään? Miksei? siltä musta tuntuu. MINNE mä nyt menen? mitä mä teen? Missä mä nyt olen? Isä odottaa mun kasaavan kamat ja lähtevän täältä pois.

Mä kuule lupaan teille ettette te joku päivä tuu näkemään mua pitkään pitkään aikaan. Kauheata toivoa näin, vaikka teitä rakastankin, mutta haluaisin vanhemmat että te saisitte joskus tuntea tän mun hylätyn ja syrjityn olon. 

Oon taas niin romahtamis pisteessä. Tekisi mieli viiltää kädet ja jalat auki, muttei se mitään helpottaisi, haluaisin vain teidän tuntevan tuskaa mun olosta.
Äiti miksi et ikinä puolusta minua?
Isä miksi minä olen sinulle tyhjää? 


Tää on taas näitä hetkiä kun tuntuu siltä ettei
mikään voi parantaa tätä mun rikkinäistä oloa,
koska kukaan ei voi vaikuttaa menneeseen,
eikä muuttaa vanhempiaan.
Oon nii avuton, etten vaan enään pysty 
tekemään yhtään mitään.


Mitä mä teen, auttakaa?

24 kommenttia:

  1. että oon vihanen sun isäpuolelle!! rakas suo tarvitaan et sä ole tyhjää!♥

    VastaaPoista
  2. mulla hyvin samanlainen tilanne, mun iskä ei oo koskaan musta välittänytkään, aina haukkunu ja kaikkee muuta, ja nyt asun äitin luo ja se vaa odottaa että lähtisin täältä pois :( Eikä kukaan tosissaan ymmärrä.
    Tyhmää, että miks et vois muuttaa sun isäpuolelles, jos kerran sun veliki asuu siellä? :O

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. siis se on mun puolpikkuveli, ja asunto on äitini myös ja isäpuolen tietty... en vain tajua.

      Poista
    2. no joo..aika outoa luulis, että jos äiti lupas sulle että voisit asua siellä niin saisit myös asua siellä, ei kivaa jos ensin toinen luvannut ja sitte toinen sanooki että et saa asua siellä. Ei todellakaa kiva tilanne :S

      Poista
  3. Sattuu lukea tätä tekstiä. Tiedän millasta on, kun tuntee olevansa jokapaikassa vaan tiellä. Tällöin itse hengailin paljon kavereilla, se helpotti oloa ainakin hetkeksi. Toivottavasti saat tilanteen selviämään pian<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mäkin yritän aika paljon muualla olla. Yleensä ulkona, koiran kanssa, tai kauppakeskuksissa ja tietty myös kavereilla. Välillä sitä kaipaa omaa huonetta ja kotia, ei sitä vanhempaa siellä kotona.

      Poista
  4. Törkeesti sanottu sun isäpuolelta, kyllä sulla on lupa asua oman äitis luona jos haluat!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä.. oon ihan samaa mieltä. Ja eihän se täältä mua välttämättä pois voi viskata mutta se että saan aina sen halveksivan katseen sattuu jo tarpeeksi :(

      Poista
  5. Älä missään nimessä anna isäpuolesi puheiden tai muidenkaan lannistaa itseäsi. itse olen jo yli 25 v ja sama tilanne, ainaista väheksyntää isän puolelta, vaikka mitä tekisin.(mulla " hyvä" koulutus ja silti pelkkää halveksuntaa) syömishäiriöni ei ole omiaan lisäämään kunnioitusta hänen puoleltaan. Sä pärjäät kyllä ja varmasti on ihmisiä, jotka susta välittää, älä anna periksi! Se ei ole sun vika , jos ihminen on kykenemätön välittämään muista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anonyymi kiitos kun jaoit myös oman kokemuksen.. se "helpotti" mua. ja pystyn itsekin nyt hieman ajattelemaan ettei tämä olisi minun vikani. Paljon jaksamisia sinnekkin <3

      Poista
  6. Pystyisitkö yrittää puhua sun äidin kanssa? Kerro sille, mitä isäpuolesi sanoi! Voin vain kuvitella, miten pahalata toi tuntuu.. :(

    Ja johtuuko se sun nenäverenvuoto siitä laskeneesta hemoglobiinista? Mulla oli joskus tosi alhainen hemoglobiini, mut iskä käski syödä salaattia nii se nousi:D en sitten tiiä, kai se auttaa? jos vaan pystyt nii yritä(:

    Usko vaa, kaikki muuttu vielä paremmaks(;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voih kiitoksia sinne pirteestä kommentista :) joo mä soitinki heti äipälle ton jutun jälkeen ja se oliki sitten vissii läksyttäny isäpuolta, mutta ei se silti tajua.. eikä mikään muutu. Täytyy kokeilla tuota salaatti hommaa :--) khiitos !

      Poista
  7. Pääsiskö tota toista blogia lukemaan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. vielä pääsee :) laita tähän sposti osotteesi! (en julkaise, jos et halua) :)

      Poista
  8. Voimia, sisko♥ sun isäpuolesi kohtelee sua ihan törkeesti :<
    Mutta sä olet ihana ja kaunis, älä koskaan unohda sitä.

    VastaaPoista
  9. en tiedä mitä sanoisin
    (ei ne ole mun jalkani)
    halaus

    VastaaPoista
  10. Voi kulta, tuli kunnon flashback parin vuoden taa. Torjunta tuntuu aina pahalta, etenkin silloin kun se tulee omilta vanhemmilta - mäkään en ole koskaan ollut tarpeeksi hyvä kummallekaan. Aina tiellä ja tekemässä vääriä asioita.

    Kokeile kuitenkin kysyä äidiltä uudelleen, ehkä sä vaan satuit soittamaan isäpuolelles huonoon aikaan tai sitten sun äitis ei ollu vielä ehtiny puhua asiasta ollenkaan. Vanhemmatkin on kuitenkin vain ihmisiä, eivätkä aina osaa antaa sitä, mitä lapsi eniten tarvitsisi... surullista se on silloin, kun tarvittaisiin niitä halauksia ja muun laista rakkautta kuin vaatteita ja ruokaa.
    Sä olet hyvä juuri sellaisena kuin olet ja se on sun vanhempien ongelma, jos ne ei osaa hyväksyä sitä. Kaikkiin asioihin ei voi valitettavasti vaikuttaa ja jos ne ei suostu näkemään sun ainutlaatuisuutta, niin sä et myöskään tule koskaan kuulemaan sitä niiltä. Älä kulta tuhoa elämääsi tämän takia, sulla on tulevaisuus, eikä sun siellä tarvitse enää kovin kauaa olla. Toivottavasti siellä on joku, joka halais sua oikeesti.

    <3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos vielä<3 kommenttia laitoin blogiisikin !

      Poista
  11. Voimia sinä ihana♥ Kamalasti kohtelee sua toi sun isäpuoles. :-( Pärjäile!

    VastaaPoista
  12. pääsiskö lukee tuota toista blogia (:? gredible@hotmail.com

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)