tiistai 31. tammikuuta 2012

niin monet kerrat oon pettänyt itseni, leikkinyt että mä oisin joku muu

video
video
Tähän alkuun latasin pari vanhaa videota :) kummatki videot on kuvattu 2011, eka video on otettu vissiin joskus lokakuussa? Ja tämä toinen video vielä sillon ku miun pieni hauveliini oli vielä ihan vaani ♥ nyt se on jo hurjasti isompi !
Tän päivän asua

Uskollauduin myöhään naisten lenkkisaunaan kun siel ei sillon oo ketään :)

Ei voi sanoo et ahdistukselta on vältytty tänään..
Istuin junassa melkein neljä tuntia ja päivällä olin kotona.
Mulle tuli tajuttoman hyvä mieli nähdessä mun hauva ♥ 
Vähäks aikaa ahdistus lähti.

Käytiin sitten ostamassa mulle uuteen asuntoon
sänky.. jolla oli ihan mukavasti hintaa.
(paraneekin olla sitten hyvä..)
Mä oon syöny tänään mielestäni aivan liikaa..
koko päivän ruuat aamu 7 lähtien:

3 hapankorppua
puolikas pic nic patonki
sokerittomia karkkeja 100g
4 hapankorppua
maistelin omaa tekemää pastaa isälleni kattilasta..
kaksi kaura leivän palasta
iskän lakupussista lakuja

juuu u, ei menny tää päivä ilmeisesti ihan hirmu putkeen.
Huomenna yritän pitää terveellisen päivän. 
Järkyttää nää mun mättö määrät :(

kyllä mä varmaan pystyn terveellisesti pääsemään tähän



and it feels just like this

pystynhän, mun täytyy..

lopuksi kappale jota oon kuluttanu tänään ja paljon.
Kuvaa vaan mun tunnetta tällä hetkellä..

9 kommenttia:

  1. sun jalat ihanan laihat ja ihana biisi <3 :)

    VastaaPoista
  2. Oli kivoja videoita : >> ja varmaa maailman söpöin koira!<3 ui<3 Ja eihän tuossa nyt vielä edes ole paljoa kaloreita, älä huoli! Ite söin tänää varmaa viis kertaa enemmä :< damn. And it feels just like that :< mut voimia sulle!<3

    ~Vee

    VastaaPoista
  3. Kannatan tuota terveellisyyttä! Mulla tulee siitä aina parempi mieli, kun tiedän, etten ole syönyt mitään epäterveellistä :) Salaatit mums! ♥ Ja todellisuudessa voin sanoa, ettei tuo ole paha mättö :> Nuo sun jalkas on jo muutenkin niin hoikat, etten tiedä miten saada omani edes noin pieniksi!

    Tsemppiä!
    ♥:zom
    http://newstart-zom.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. toi mariskan kappale on aivan ihana<3 ja sun ruokamäärät ei oo suuria älä huoli, voisin kertoo osaston ruokailuista ni pyörtyisit :D

    VastaaPoista
  5. "kyllä mä varmaan pystyn terveellisesti pääsemään tähän"

    Joo ei, jos "tällä" meinasit noita tikkulaihoja ihmisiä kuvissa. Et kyllä. SAATAT ehkä päästä tollaisiin mittoihin jos jatkat oksentamista, säälittävän pienillä ruokamäärillä kituuttamista jne. ja kaupan päälle saat pilalle menneen elimistön ja kenties paikan joltain osastolta. Toi tuskin on sun käsitys "terveellisestä"? Mitä tapahtui sille sun päätökselle yrittää päästä tosta irti? Siis ymmärrän kyllä että tollaisesta on hankalaa päästää irti, et ei sikäli. Eikä kannata kauheesti etsiä kaiken maailman tyhmiä hipster-kuvia jostain We Heart It:istä thinspoksi ja malliksi johon pyrkiä muutenkaan, voisin lyödä vaikka vetoa et aika monia niistä fotoista on muokkailtu. Esim. jalkoja saa aika kätevästi pidemmän ja laihemman näköiseksi vaan venyttämällä kuvaa pituussuunnassa, jos oikein muistan...

    VastaaPoista
  6. Niin on ikävä sinua ! ♥ Tulen kyllä sitten luoksesi, kun olet muuttanut. Pärjäile, olet tooodella rakas <3

    VastaaPoista
  7. Pystyt sä terveellisesti. Ja se on kyllä ainut tapa, koska sit kun se ei oo terveellistä niin sitpä se tosiaan menee siihen sairaaksi touhuksi.. Mut muista jookos syödä. Kehos tykkää siitä niin paljon enemmän ja aineenvaihduntakin pysyy sitten yllä (:

    VastaaPoista
  8. Niiiiiin tiedän tunteen, voimia ja hali! <3
    Toi biisi, apua, miks en oo ennen löytäny tota? Niin täydelliset sanat mun jokapäiväsestä olosta..

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)