torstai 19. tammikuuta 2012

My body and my feelings

En oo tainnu melko pitkään aikaan laittaa mitään kuvia ittestäni tänne joten räpsin nytten tässä sitten urakalla tänne jotain. Tää saattaa yllättää monet teistä, mutten vihaa itseäni enään niinkään paljoa. Nyt ainakin lähiaikoina on tuntunut siltä että "kyllähän mä olen ihan kaunis näin, voisin olla tyytyväinen?" 
Oon tehny valtavasti työtä mun oman kehon ja pään kanssa. 

vatsa jännitettynä
kyllä mä sen tiedän ettei mun ruokailut ole kunnossa.. valitettavasti, mutta ehkä pikku hiljaa? Pelottaa että valehtelen itselleni syövän hyvin. Tänäänkin olen napsinut muutamia karkin jämiä ja yhden haukun serkkuni patongista. Siinä mun "ruuat" sitten olikin.. ei ole edes nälkä. Mutta yritän syödä iltapalaksi vielä jotain.
jossain ihme asennossa... :D

maassa maatessa "normaalisti"


maassa maaten vähäsen laihistettuna

 ja pari tavallista kuvaa jaloista.

 Mun sisko värjäs mun hiuksia tänään taas vaaleemmaks, kuvissa oranssia ehkä hieman havaittavissa mutta vääristää kun salamal otettu ja hiukset viel märät. Tos alemmas kuvas ne on aika sen väriset, tykkään näistä vaikka oon kyl tottunu aina tummaan tukkaan :)



 Niin.. ja näinhän mä tänään Inkeriäkin kahvin merkeissä...
.. ja juu kyllä mä taidan vähän olla ihastunu :>

22 kommenttia:

  1. Sä olet niin nätti ja pieni! Ihanaa, jos pystyisit hyväksymään kehosi, koska se on todellakin hyväksymisen arvoinen. Koita muistaa syödä äläkä kuihdu. ♥ Hali.

    M

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos margareta ihanasta kommentista ja samoin <3

      Poista
  2. Stemppiä nyt ainakin kuulostaa siltä, että suunta on parempaan ja toivon todella niin. Sinä ansaitset parantua ja löytää vielä enemmän iloa elämääsi ja sinä todella olet kaunis juuri sellaisena kuin olet! Paraneminen vie varmasti vielä paljon aikaa, mutta jaksa uskoa siihen je tee töitä sen eteen. Halauksia ja voimia! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos tästä tsemppaavasta kommentistas! Oot aivan oikeessa :) niin en saa vain lakata uskomasta. Haleja <3

      Poista
  3. Sinulla on tosi kaunis vartalo, olisit vaan ylpeä siitä. Teki kipeää nähdä nuo jälet sinun nilkoissa.. Paljon tsemppiä :) ihanat hiukset ja söpö toi huppari! ♥hali.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ikävä kyllä en saa arpia pois :( vaikka en haluaisi enään muistella niitä. Kiitos kommentista :) <3 ja tsemppiä sinnekkin!

      Poista
  4. mä niin toivon et mul olis sun jalat. ja maha.

    btw noi hiukset näyttää kivalt :)
    ja eiks ihastumisen tunne ookki kiva :3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eih näissä mitään toivottavaa ole :) oot varmasti kaunis ja täydellinen juur tuommosen <3 Ihastuminen on ihana tunne :--) kiitos !

      Poista
  5. Tiiätkö, sul ei oo mitää syytä olla pitämättä ittestäs ja sun vartalosta! Tekisin mitä vaa et mul ois noin hyvä kroppa, ja oot muutenki nii nätti tyttö! :) Ihanaa jos oot alkanu pikkuhiljaa hyväksyy ittes, kumpa itse kuki pystyis siihe jossai vaiheessa..

    VastaaPoista
  6. Hui kun oot laiha, oispa mullakin tollanen kroppa! Oo ylpeä vaan (:
    ja hienot hiukset.
    Halauksia<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan normaali mä olen. Ja sulla armasti on tälläinen kroppa __Vähintään__ kun katsoin painoindeksiäs blogistas, joten neiti oleppas hiljaa siellä c;
      yritän olla ylpeä :) haleja takasin <3

      Poista
  7. Kiitos paljon ihana♥ Sä olet itse kyllä 1000 kertaa laihempi kuin mä, et vaan näe sitä :/ Kumpa pystyisit syömään kunnolla, koska et saa laihtua enää yhtään, ja säkin olet kaunis ja ihana ja toivon että voitat tän paskan vielä! Ja ihan varmasti voitatkin! Oo rohkeesti tyytyväinen itseesi, koska voin sanoa että oot yksi kauneimmista ihmisistä keitä tiedän♥♥

    PS. Ihanaa että oot saanut tuon Inkerin elämääsi♥

    VastaaPoista
  8. oot oikeesti laiha ja tykkn noista sun jaloista. :))

    VastaaPoista
  9. Kivannäköset hiukset. :) Olen samaa mieltä edellisten kanssa, olet laiha ja sun kroppa on ihana. Tsemppiä, toivottavasti saisit syötyä jatkossa enemmän!

    VastaaPoista
  10. Huh, jalkojesi arvet näyttivät pahemmilta mitä olin kuvitellut. Ei enää lisää, vai mitä? Ikävä sinua. Olet juuri sopiva ja ihana tuollaisena, etkä muullaisena. Rakkaus ♥

    VastaaPoista
  11. :o huu sinä se tässä laiha olet. voi kun saisin itsekin tuollaisen. Tuollaisesta vartalosta saakin tykätä ja olla tyytyväinen!

    VastaaPoista
  12. En ajatellu sun arpien olevan noin pahoja. Tuli melkein itku kun näin nuo kuvat. Sä vaikutat ihan tavattoman suloselta tytöltä!! :)tsemppiä ja paljon rakkautta :) !!!

    VastaaPoista
  13. Olen ihan älyttömän onnellinen, että löysin tämä postauksen. Koska olen itse ollut samanlainen ruuan kanssa säheltäjä ja alussa mulla oli ortoreksian tynkää todettu ( siitä nyt on jo vuosia), mutta edelleen saattaa tulla flash backkeja, että mitäs jos sittenkin kokeilis... Ei. Itsekkin olen alkanut rakastamaan itseäni sellaisena kun olen ja ystävänikin on alkanut huomaamaan sen ja varsinkin poikaystäväni. Hän jopa itse valittaa enemmän vatsamakkaroistaan, kuin minä itse. Haha :D

    Kiitos, että piristit päivääni. Olet ihana!

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)