perjantai 6. tammikuuta 2012

Mun pakoni loppuun juostu on




Tää päivä.. mä oon itkenyt monesti silmäni päästä.
Voin olla varma että tämä on yksi
vuoden surullisimmista päivistä.
Nyt pieni D on siunattu. Muserrun Viltsun kanssa arkun tullessa käytävää pitkin. Purskahdan itkuun ja pidätän henkeä. Itken koko tilaisuuden ajan. Itkin lisää D:n siskon kantaessa kukkaa arkun viereen ja D:n äidin lukiessa runoa. Niin väärin. 

Luulin jo oloni "helpottuneen" kun siirryimme muistotilaisuuteen kahvittelupöytään, pian alkoi pyörimään muistovideo D:stä syntymäpäivästä nykyhetkeen. Ne kuvat oli koskettavia ja me itkettiin taas, kyyneleet silmis itkettiin ja hymyiltiin D:n kauniille kuville. Ylhäällä oleva kyseinen kappale soi myös videossa
Pahasta ja ahdistasvasta olosta huolimatta oon syönyt tänään.
Aamulla 2 leipää, muistotilaisuudessa 2 keksiä, palasen kakkua, ja karjalanpiirakkaa. Nyt kotona vuodatan taas kyyneleitä ja maistelen irtokarkkeja.  
Viltsu... en tiiä enään mitä tehdä. Se tunne kun mä katon sitä silmiin on jotain sanoinkuvaamatonta. En koskaan oo tuntenu ketään kohtaan samanlailla. Ku mä katon sen käsiä mun tekis mieli ottaa sen kädestä kiinni. Ku mä katon Viltsun huulia mä haluisin suudella sitä. Pahinta tässä on se, etten voi saada häntä. Meissä ei oo mitään samaa, Viltsu tekee musta kokonaisen. Haluan kuitenkin sen olevan täysillä onnellinen sen tytön kanssa kenen sen on hyvä olla. Mä rakastan sitä silti. Nyt mä en vaan tiiä kuinka mä voin antaa itteni taas hajota, en saisi. Mun täytyis kestää ja olla ystävänä, mutten tiedä pystynkö. 
 Jatkan tästä eteenpäin mutta miten ja minne?
Tällä hetkellä sydämeni tuntuu tajuttoman kevyeltä.



15 kommenttia:

  1. darkside- pyhpyh... kuitenkin ihana kommentti !! ^^

    VastaaPoista
  2. iiiiiso voimahali sinne!!!♥♥
    Koita rakas pärjätä!!♥

    VastaaPoista
  3. Meissä ei oo mitään samaa <- erillaisuus täydentää toisiaan :) muista se aina!

    VastaaPoista
  4. halit sinne <3 ! sie pystyt parantumaan! mie tsemppaan sua oikeesti vaikka maailmanloppuun asti, mutta kunhan sä tulet terveeksi! Sä ansaitse kaiken hyvän sun elämään! Olet ihana <3

    VastaaPoista
  5. voimia paljon & oot kaunis ♥

    ja ai että tuo siu viltsus! miu viltsu oli aleksi. tiiän niin tuon tunteen. ihmine joka on siule yhtä ku elämä ja sit silti sillä on tyttöystävä ja et voi ikinä saada sitä. sit mie kerroin sille miltä miusta tuntu ja vaik se sano et mikää ei muuttuis meiä välillä ni ei olla enää oikeestaa ees tekemisissä. mut joo, jätkät on kamalan ihania ja ihanan kamalia.

    VastaaPoista
  6. anonyymi- mistä teitä ihanuuksia oikein tulee? Teiän apu tulee varmasti tarpeeseen, tuhannet kiitokset <3

    VastaaPoista
  7. VOIMIA ja ISOHALI ♥
    se on aina tosi haikeeta kun tarvii hyvästellä joku, itse oon sen joutunut tekemään monta kertaa ja no vaikeetahan se on ja suru ei katoa koskaan... mutta toiseen aiheeseen olet aivan superkaunis ja jokaisen meidän blogiasi lukevan mielestä aivan täydellinen juuri tuollaisena♥!

    VastaaPoista
  8. Hautajaiset on aina hirveitä :c mun isomummi kuoli 5.10.2011 ja ne hautajaiset oli sitte 22pv lauantaina.. se oli jotain niin kamalaa :(

    oikeesti voimia sulle, oon lukenu sun blogia aika kauan ja se saa mut hymyilemään ku luen, että sulle kuuluu hyvää yms. muutaman kerran oon itkeny ku oon sun blogia lukenut.. <3

    voimia :) !

    VastaaPoista
  9. voimia sinne pikkunen :-) <3 eiköhän täälä ruutujen toisilla puolilla oo ihmisiä jotka jaksaa tsempata sua paljon ! =) muista että susta välitetään :-)<3

    VastaaPoista
  10. olette kaikki uskomattoman ihani ♥ kiitoskiitoskiitos !

    VastaaPoista
  11. Osan otot. Olen joutunut ihan liian monesti saattelemaan ystäviäni viimeisille matkoilleen, se on aina surullista. Onneksi hautajaiset ovat ns. pääsy lepäämään. Yhteiset muistot voivat itkettää vielä, mutta lopulta kyyneleet muuttuu hymyksi menneitä muistellessa:) Voimia!

    VastaaPoista
  12. voi sua pientä <3 koita jaksaa, kauheasti voimia sinne. en osaa kuvitellakaan miten pahalta läheisen kuolema voi tuntuu ;(

    VastaaPoista
  13. eikö sua pelota että paljastut? vai haittaako se sua? haleja!

    VastaaPoista
  14. me myself and i- Ei mua enään. oon pelänny sitä jo neljä vuotta. enään en jaksa :) mun läheiset tietää ja tukee mua kaikin voimin. Jos joku mut tän takia tuomitsee.... niin en koe et se on ystävä.

    Haleja takasin :)

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)