maanantai 30. tammikuuta 2012

mua oksettaa mun kroppa

Tää on ihan kauheeta. Kun mielialat menevät vuoristorataa edes takaisin ylös ja alas. Välillä silmissäni sumenee ja hetken en tiedä kuka olen, en tiedä nytkään. Kaikka sotasuunnitelmat möyrivät päässäni mua ahdistaa. Liian paljon tekemistä, liian monta vastuullista tehtävää.

Keskiviikko ahdistaa, aamusta sopimaan asunnosta siitä suoraan töihin ja ne kolme tuntia menevät hitaasti sen jälkeen mun olisi pakko nähdä Zasiä... en oo halunnu nähä sitä kuukauteen ja nyt on pakko, en keksi enää tekosyitä nähdä sitä, en jaksaisi, ahdistaa.
Torstaina taas töitä sekä perjantaina. Haluaisin koko viikon olevan ohi. Miten voin olla NÄIN heikko, että kolmen tunnin työpäivä saa minut jo anomaan kuolemaa? Kertokaa, onko tää normaalia? Tunnen itseni säälittäväksi, heikoksi.

Eniten mua ahdistaa mun kroppa, kun mä näen kuinka helvetin läski ja turvonnut oon, jep nyt sain sen sanottua. En mä voi tätä mienkää kaunistella. Mun on tehtävä jotain, en voi paisua ja paisua. En kestä itteeni näin. 
kello 14 salaattia ja patongin pala
kello 16 kakkupala
kello 19 kuusi geishaa...
kello 19.30 kaksi ruisleipää

n. 800 kaloria. Ne saa mut ahdistumaan, huutamaan ja vihaamaan itseäni niin paljon. 

Haluan näyttää tältä nii kovasti 
 mutta mä näytän tältä.....
ei tähän varmaan mitään tarvii lisää. OON lihonut tajuttomasti, näkeehän sen
hirvittää...
 tässä mun jalat viikko sitten...
en mä voi vaan kuvitella, en tosiaan...


tässä mä 16- vuotiaana serkkuni luona.. yli kaksvuotta sitten.
Olin jo sairastunut.
n. 53 kiloa....

9 kommenttia:

  1. Vaikka on ehkä hankala uskoa, en näe tuon kuvan ja sinun kuvas reisillä paljoakaan eroa :) olet kaunis noin ja syöt noina 'huonoinakin' päivinä paljon vähemmän kuin 'normaali' tai esim minä ! Mullakin on paino pysyny suht samana vaikka olenkin syönyt muka paljon (vaikka se ahistaa muakin välil).
    Tsempillä nyt vaan eteenpäin !! ♥

    VastaaPoista
  2. Nyt tsemppaat, oot pieni ja täydellinen ja hyvä minkä kokosena vaan, kato peiliin, oot _pieni__ :c Itellä ei reisien väliin paljon mitään jää, enkä niitä jaksakkaan edes katsoa. Muista että alipainoisena ei oo kuin huono olo ja niin kauan kun ei ylipainoiseksi pääse niin kaikki on hyvin:) Oot pieni ja sulonen ja just hyvä tuollasena, älä laihdu enää :--(<3

    ps. been there, done that ja nykyään menee hyvin, pääset jaloilles vielä kunnolla! :)

    VastaaPoista
  3. Oon kommentoinut joskus aikaisemminkin sun postauksiin (anonyyminä), mutta haluan kertaalleen sanoa, että oot minunkin mielestä pieni ja kaunis! Musta on ollut piristävää lukea, kuinka olet voinut vähän paremmin. :) Toivottelen kaikkea hyvää sinne! <3

    VastaaPoista
  4. Rakas oot jo tosi pieni.. Et varmaankaan sitä ite näe, mutta kyllä sen muut näkee :) Oot just sopiva! Ja ihana just tuommosena, oikeesti.

    Haleja ♥

    VastaaPoista
  5. säähän oot jo tosi laiha ja pikkunen <3 ei tarvii yhtään huolia et oisit muka iso tai lihava! Ei sun tarvii enään yhtään laihduttaa! :D

    VastaaPoista
  6. Noi farkut näyttää tossa alimmaisessa kuvassa ihan tajuttoman hyvältä sun päällä.:) Ja olet siinäkin pieni.

    VastaaPoista
  7. oot oikeesti nyt jo pikkuinen, tekisin mitä vaan et olisin yhtä pieni♥ mut mä kyl tajuun että sä koet ittes isoks, etkä voi sille oikein mitään.. iso hali♥

    VastaaPoista
  8. Oot tosi kaunis, oot todella laiha ja tiedän, että nää sanat ei varmaan paljoa vaikuta, mutta mun on aivan pakko kommentoida, koska nää on faktoja. Sä oot aivan älytömmän viisas ja kaunis ihminen. Olisin varmaan kommentoinut "oot onnekas", mut sä oot nähny paljon töitä sun kropan eteen, et sä oot sattumalta laiha. Ja mä toivon et sä itsekkin tajuat, kuinka suuren matkan sä oot kulkenu. Se vaan on menny liian pitkälle ja toivon tosiaan, että pystyt katkaisemaan tämän kierteen ja olemaan itsestäsi tyytyväinen nainen! Paljon voimia sulle, oot upea ihminen!

    <3:llä Vee

    VastaaPoista
  9. Olis siistii olla niin pahoinvoiva(n näkönen) että viiltelee jalkaansa?

    VastaaPoista

kirjoita kommenttisi ja pelasta päiväni

ps. Vastaan tästä eteenpäin blogiini :)